استرالیایی ها برای مراسم سحر در مراکز ایالتی گرد هم می آیند

ده ها هزار استرالیایی ها میادین مرکزی در برخی از بزرگترین شهرهای کشور را برای ادای احترام به سربازان کشته شده در هنگام طلوع خورشید در روز آنزاک پر کرده اند.
اولین مراسم از یک سری خدمات رسمی در ساعت 4:20 صبح در سنوتاف آغاز شد سیدنی مارتین محل و دقایقی بعد توسط بریزبن مراسم در حرم یاد در میدان آنزاک.

دریاسالار کریستوفر اسمیت در سرویس سیدنی در مورد خدمات پرسنل نیروی دریایی در طول مبارزات انتخاباتی گالیپولی صحبت کرد.

جمعیت برای این مراسم بزرگ جمع شده بودند. (9اخبار)

صرف حضور طیف وسیعی از کشتی‌های پشتیبانی نیروی دریایی باعث اطمینان خاطر شد، نه تنها به این دلیل که آنها نیروها را حفظ می‌کردند، بلکه به این دلیل که کنترل دریا به این معنی بود که هر چقدر هم که اوضاع به ساحل برسد، آنزاک‌ها هرگز نمی‌توانند قطع شوند. ،” او گفت.

“در واقع، تخلیه نهایی توسط نیروهای دریایی اغلب به عنوان موفق ترین جنبه کل عملیات توصیف می شود.”

اسمیت در میان جمعیت به کهنه سربازان درگیری های جوان تر پرداخت.

او گفت: «کسانی از ما که امروز یونیفورم می پوشیم میراث کسانی را که در درگیری ها خدمت کرده اند به ارث برده ایم.

یادبود روشن در بریزبن. (9اخبار)

“نمونه آنها هم الهام بخش است و هم استانداردهای لازم را برای ما تعیین می کند – روحیه، ارزش ها و ویژگی های آنها از خودگذشتگی، شجاعت و رفتار منصفانه برای همه.”

ادای احترام بیشتر قرار بود در کانبرا و ملبورن در ساعت 5:30 صبح قبل از لحظات متحرک مشابه در پایتخت های دیگر ایالت ها برگزار شود.

ما امروز جمع می شویم نه برای تجلیل از جنگ، بلکه برای به یاد آوردن خودمان که برای کسی که هستیم و آزادی هایی که داریم ارزش قائل هستیم و شجاعت و فداکاری کسانی را که در شکل دادن به هویت ملت ما و کسانی که به خدمت خود ادامه می دهند، کمک کردند.” اسمیت گفت

مراسم سحر روز Anzac در سیدنی. (9اخبار)

انتظار می‌رفت که نخست‌وزیر آنتونی آلبانیز با سخنرانی در یادبود جنگ استرالیا در کانبرا در ساعت 5:40 صبح به ادای احترام بپیوندد.

هزاران کیلومتر دورتر در گالیپولی، مردم محلی ترکیه و استرالیایی ها بعداً در روز برای جشن گرفتن سالگرد در محلی که تعداد زیادی از سربازان متفقین در آن کشته شدند، گرد هم می آیند.

روز آنزاک به عنوان یادبود سربازان استرالیایی و نیوزیلندی آغاز شد که در هنگام تلاش برای تصرف شبه جزیره گالیپولی در جنگ جهانی اول با مقاومت شدیدی روبرو شدند و حمله سریع مورد انتظار را به یک نبرد هشت ماهه تبدیل کرد که مدعی شد. بیش از 8000 استرالیایی زندگی می کنند.

امروز، سالگرد فرود همچنین فرصتی برای بزرگداشت سایر استرالیایی هایی است که در آن جنگ وحشتناک جان باختند و سایرین پس از آن.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.