استرالیایی ها در مورد کلاهبرداری متقاعد کننده ای که این دور را انجام می دهند هشدار دادند

این پیام متنی کلاهبرداری، نوع دیگری از اعضای خانواده فریبکار است، اما جزئیات منجر به یک حساب کاربری Up Bank شد.

یکی از سخنگویان بانک به 9News.com.au گفت در حالی که آنها به دلایل حفظ حریم خصوصی در مورد حساب های فردی اظهار نظر نکردند، Up – یک نئوبانک دیجیتال مستقر در ملبورن – از “تعدادی کلاهبرداری مبتنی بر پیامک که به دنبال دریافت وجوه و ارجاع به حساب های مختلف بانکی استرالیایی بودند آگاه بود. ، از جمله حساب های Up”.

سخنگو گفت: «ما کنترل‌هایی را در اختیار داریم – هم خودکار و هم انسانی – برای شناسایی و ممانعت از استفاده هر کسی از این طریق.

“Up امنیت سایبری را بسیار جدی می گیرد. ما از ترکیبی از بهترین شیوه های امنیتی برای محافظت از سیستم های خود و محافظت از داده های مشتریان استفاده می کنیم.

“ما مرتباً سطوح امنیتی خود را بر اساس استانداردهای صنعت ارزیابی می کنیم تا از یکپارچگی عملیات و فرآیندهای امنیتی خود اطمینان حاصل کنیم. این امر به ویژه از آنجایی که کلاهبرداری به یک موضوع رو به رشد برای صنعت بانکداری استرالیا تبدیل شده است، صادق است.

ما همچنان هوشیار هستیم و با آژانس های امنیت سایبری استرالیا و شرکای اطلاعاتی خود برای شناسایی رفتارهای مخرب یا غیرعادی کار می کنیم.

“علاوه بر اقداماتی که تیم امنیتی ما انجام می دهد، به مشتریان خود توصیه می کنیم به طور منظم حساب های خود را کنترل کنند. آنها می توانند استفاده از کارت خود را بلافاصله در برنامه مسدود کنند یا برای نگرانی های دقیق تر با تیم Up ما چت کنند.

“اگر فعالیت غیرعادی حساب شناسایی شود، مشتریان باید فوراً در داخل برنامه با ما تماس بگیرند.”