افزایش گردش با ای موشن

 

افزایش گردش دارای ای موشن

افزایش گردش خون  با ای موشن موجب افزایش پروسه چربی سوزی در تن می شوند، همینطور تمرینات قدرتی همین ورزش کلیدی ایجاد جمع عضلانی عاری از چربی کاهش وزن و سایز را پدید می آورند. بله، در تراز اول تمرین شما قلیل شدن سایزتان را تماما احساس خواهید کرد و در سطح دوم چربی های انباشته آیتم حمله قرار می گیرند. تن برای جبران انرژی علاوه بر مصرف آب به منابع دیگر هم نیاز داراست و باید موردها مورد نیاز بدن کلیدی مصرف کربوهیدارت ها، میوه ها و سبزی ها و غذاهایی که کلسیم و منیزیم و سدیم داراست و همچنین مصرف ویتامین هایی نظیر ب۱ و ب ۱۲ و سی جبران شود. ایکس بادی همینطور عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد و شما احساس تندرست و انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت و دیرتر احساس خستگی خواهید کرد. ادب و شادابی که فرد پس از ورزش به ویژه با متد ایکس بادی احساس می کند بایستی به سایر مزایا آن اضافه کرد. ای ام اس یک دستگاه و روش هست به جهت تحریک بخش اعظم عضله ها نیکی یک ورزش. معالجه الکترونی نیز از بخش های شناخته شده ترفند های کلاسیک فیزیوتراپی از ده سال 1950 است. این نکته را فراموش نکنید که معالجه مهم استفاده از جریان الکتریکی، قسمتی شناخته شده از تکنیکهای فیزیوتراپی است.

 

ای ام اس برای اولین توشه در قرن ۱۸ ابداع شد و پس از آن کاربرد کلیدی آن در فیزیوتراپی و بازتوانی مشکلات اسکلتی-عضلانی بوده است. به جهت استفاده از ESM ایکس بادی چه چیز خاصی نیاز است؟ باشگاه ایکس بادی تهران در هم اکنون بسط هستند و هر روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده میشود. فناوری ورزشی i motion که به سرعت در جامعه ایران در درحال حاضر بسط است توانسته انحصار روزگار و کمبود کار بدنی را از فی مابین ببرد. EMS متدی است که اهمیت دستگاه ایکس بادی اکتیو انجام میشود. همانطور که تاکید شد عارضه ها و معایب احتمالی ایکس بادی از نگرانی های بخش اعظمی از اشخاص است که می خواهند حیاتی این شیوه ورزش کنند. همین ورزش کودک در کشور‌ایران هم در حالا رشد است و بیش از ۷۰ مرکز در تهران و شهرستانها به جهت انجام این ورزش وجود دارد. در درحال حاضر حاضر بیش از ۴۰ مرکز در تهران و شهرستانها مجهز به این دستگاه میباشند و خدمات همین ورزش را ارائه میکنند. ورزش ایکس بادی در بیش از ۵۵ کشور دنیا طرفدار دارد و روزانه بیش از ۴۴ هزار تمرین به وسیله همین دستگاه انجام میشود. ورزش اصلی این دستگاه پیشرفته به جهت چربی سوزی و کاهش وزن و سایز، عضلهسازی و فرمدهی عضله ها کاربرد دارد.

 

در خصوص XBody جریان های الکتریکی تعریف‌و‌تمجید شده در دستگاههای ایکس بادی صرفا همین امکان را دارا هستند که ماهیچه های اسکلتی بدن را زیر اثر گذاری قرار دهند و عضوهایی همچون قلب در دسترس پالس های الکتریکی قرار ندارند در سرانجام به جهت سیستم قلبی و سایر عضوهای اهمیت بدن ضرر و زیان و عوارضی نخواهند داشت. این افراد در صورتی که تصمیم به به کار گیری از روش ایکس بادی برای لاغری داشته باشند بایستی مسلما ذیل حیث دکتر باشند زیرا به کار گیری از جریان الکتریکی به جهت عضلات، ممکن هست عوارضی را برای قلب به وجود آورد هر چند همین پالس های الکتریکی صرفا به عضله منحصربه‌فرد منتقل می شود اما به استدلال اصلی بودن قلب بایستی جوانب احتیاط را رعایت کرد. همان طور که اشاره شد، در صورتی که به طور مستمر و منظم به انجام کار های ورزشی حساس ایکس بادی سرگرم باشید، حتی در یک‌سری جلسه اول نیز می توانید تغییر‌و تحول را احساس نمایید البته در وضعیت کلی بیان شده است که حیاتی گذشت حداقل ۴ تا ۶ هفته انجام فعالیت ورزشی، بازدید کاهش سایز در اثر چربی سوزی، بهبود آمادگی جسمانی و سلامت و زیبایی پوست بدور از انتظار نخواهد بود. ایکس بادی از جدیدترین روشهای ورزشی قرن ۲۱ام است که اگرچه مدت روزگار متعددی از ظهور آن نمیگذرد ولی باتوجه به نتیجه های فراوان لطف که در زمینه لاغری و کاهش وزن داشته تبدیل به ورزشی دوچندان محبوب شده است.

 

اگرچه برای آغاز ورزش حساس ایکس بادی چیست هیچ پیش نیازی ضروری ندارید اما خوب تر است در رخ ابتلا به بیماریهای مختص مثل دیابت، تیروئید، سرطان، صرع و… تعداد جلسات کاهش در هفته: تعداد جلسات ایکس بادی ۲ بار در هفته است، درصورتیکه تعداد جلسات بقیه تمرین ها باید فی مابین ۵ تا ۶ جلسه در هفته باشد.داشتن مربی شخصی: در تمرینات ایکس بادی xbody شما یک مربی منحصربه‌فرد به جهت انجام تمرینات خواهید داشت، درحالیکه در ورزش های دیگر برای داشتن مربی خصوصی می بایست هزینه ی اضافی بپردازید.کالری سوزی بیشتر: درطول ۴ تا ۶ ساعت پس از تمرین ایکس بادی xbody، حدود ۱۲۰۰ کالری و تا ۴۸ ساعت بعدی بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کالری خواهید سوزاند، اگر مهم هر چلسه تمرین سایر ورزش ها تا ۴۰۰ کالری خواهید سوزاند.بهبود سلولیت ها در ارتفاع تمرین: تمرینات ایکس بادی میتواند سلولیت ها را هم درمان کرده و از در بین ببرد، درصورتیکه تمرینات ورزشی دیگر به سختی ممکن هست چنین تاثیری داشته باشند.