انتخابات ایالات متحده: ترامپ شکایات خود را در تجمع سناتورهای جورجیا فشار می دهد

رئيس جمهور دونالد ترامپ گلایه های خود را از دست دادن ریاست جمهوری تحت فشار قرار داد انتخابات در تجمع روز شنبه در جورجیا ، بیش از تلاش برای کمک به دو نامزد جمهوری خواه سنا که سرنوشت آنها تصمیم خواهد گرفت توازن قدرت در واشنگتن پس از روی کار آمدن رئیس جمهور منتخب ماه آینده جو بایدن.
آقای ترامپ هزاران نفر از طرفداران عمدتا بدون نقاب خود را در والدوستا تجمع کرد ، چندی نگذشت که فرماندار جمهوری خواه گرجستان در یک درخواست حیرت انگیز برای یک جلسه ویژه قانونگذاری با مخالفت از رئیس جمهور گرجستان برای دادن آرا votes انتخاباتی ایالت به رغم جو بایدن کسب اکثریت آرا.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و بانوی اول ملانیا ترامپ ، سوار نیروی هوایی یک می شوند تا شنبه ، 5 دسامبر 2020 ، به یک راهپیمایی مبارزاتی در والدوستا ، گالری ، در پایگاه نیروی هوایی اندروز ، بروید (AP Photo / Evan Vucci) (AP)

آخرین تلاش بیهوده برای براندازی نتایج انتخابات ریاست جمهوری به کارزار بی سابقه وی برای تضعیف اعتماد به روند دموکراتیک ادامه داد ، اما هدف اعلام شده وی را تحت الشعاع خود قرار داد – تقویت سناتورها دیوید پردو و کلی لوفلر.

جمهوری خواهان برای حفظ اکثریت سنا خود به یک پیروزی احتیاج دارند.

قبل از شروع راهپیمایی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای سناتورهای كلی لوفلر ، R-Ga و دیوید پوردو ، R-Ga ، شنبه ، 5 دسامبر 2020 در والدوستا ، گالری ، یک جت از فرودگاه منطقه ای والدوستا بلند می شود. پرزیدنت ترامپ در اولین گردهمایی سیاسی پس از باخت در انتخابات به معنای تقویت كنونی حزب جمهوری خواه است كه در دو مرحله دور دوم جورجیا فعالیت می كند و تصمیم می گیرد كه چه حزبی سنا را كنترل كند. (عکس AP / بن گری) (AP)

دموکرات ها برای جبران مجلس سنا 50-50 و جایگزینی کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب به عنوان رای اکثریت شکستنی ، به جورجیا نیاز دارند.

مقامات حزب امیدوار بودند که رئیس جمهور انرژی خود را به التماس طرفداران خود برای رای دادن در انتخابات 5 ژانویه اختصاص دهد ، زمانی که پردو و لوفلر تلاش می کنند به ترتیب جان اوسوف و رافائل وارنوک از دموکرات ها را متوقف کنند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و بانوی اول ملانیا ترامپ ، شنبه ، 5 دسامبر سال 2020 ، در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن پیاده روی می کنند ، قبل از اینکه سوار مارین وان شوند برای یک سفر کوتاه به پایگاه هوایی اندروز ، خانم خانم. ترامپ در حال رفتن به جورجیا است برای تجمع برای نامزدهای سنای آمریکا دیوید پردو و کلی لوفلر. (عکس AP / پاتریک سمنسکی) (AP)

آقای ترامپ سخنان جمهوری خواهان را پیرامون رقابت ها “مهمترین دور دوم کنگره ، احتمالاً در تاریخ آمریکا” تکرار کرد.

این فقط درست است زیرا او باخت.

اما پس از فرود نیروی هوایی یک ، به سرعت مشخص شد که هدف آقای ترامپ انتقال شکایت های خود و ایجاد تردیدهای بی اساس در مورد رای گیری ماه گذشته است ، نه تقویت حزب خود.

سناتور آمریكایی دیوید پوردو ، R-Ga ، در هنگام تظاهرات با سناتور آمریكا كلی لوفلر ، R-Ga ، شنبه ، 5 دسامبر 2020 در والدوستا ، گالری ، مردم را خطاب به مردم اعلام كرد. این انتخابات به منظور تقویت كنون های جمهوری خواه است كه در دو مرحله دور دوم جورجیا فعالیت می كنند و تصمیم می گیرند كه چه حزبی سنا را كنترل كند. (عکس AP / بن گری) (AP)

آقای ترامپ دقایقی از سخنرانی خود گفت: “من می خواهم در سمت ریاست جمهوری بمانم.”

“اما من باید به این دو برسم.”

در حالی که جمعیت زیادی شعار می دادند “دزدی را متوقف کنید” – چه فریادی برای جمهوری خواهانی که مایل نیستند پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته را بپذیرند تبدیل شده است – آقای ترامپ پاسخ داد که “فرماندار شما می توانست خیلی راحت جلوی آن را بگیرد اگر بداند چه جهنمی دارد انجام می داد. “

ساعاتی قبل از تجمع والدوستا ، آقای ترامپ در تماس تلفنی از آقای كمپ خواست كه دستور جلسه قانونگذاری برای براندازی نتایج انتخابات را صادر كند ، اما به گفته یك مقام ارشد دولت در جورجیا با اطلاع از تماس كه مجاز به گفتگو نبود ، فرماندار این فرمان را رد كرد. گفتگوی خصوصی

شخصی نزدیک به کاخ سفید که در این باره اطلاعاتی در اختیار او قرار گرفت ، این تماس را تأیید کرد.

طبق توئیتی از طرف آقای كمپ ، آقای ترامپ همچنین از وی خواست كه ممیزی امضاها را در پاكت های رای غایب در ایالت خود دستور دهد ، اقدامی كه آقای كمپ برای انجام آن صلاحیت ندارد ، زیرا وی هیچ اختیاری برای دخالت در روند انتخابات راجع به آقای ترامپ ندارد. از طرف.