اکنون آخرین هشدارهای مکان ، محدودیت های جدیدی وجود دارد که مرزهای ایالت بسته است

خوشه پارافیلد ، که به اعتقاد مقامات ، از هتل متوسط ​​Peppers در خیابان ویموث در آدلاید گسترش یافته است ، دیروز از سه مورد به 17 مورد رسید – 15 مورد از آنها در یک خانواده. دو مورد از این موارد اکنون در بیمارستان بستری است و بقیه به قرنطینه هتل فرستاده شده اند.

با ادامه آزمایش ، به تماس آن موارد گفته شده است تا خود را منزوی کنند. ردیاب های تماس حداقل 18 مکان حومه شهری را شناسایی کرده اند – از جمله مراکز خرید عمده ، مراکز درمانی ، سوپرمارکت ها و محل های سوخت – که در آن ممکن است افراد از 7 تا 14 نوامبر در معرض خوشه قرار بگیرند.

نخست وزیر استیون مارشال دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما کاملاً همه چیز را به این کار خواهیم انداخت تا از بالای خوشه قرار بگیریم.”

استیون مارشال
نخست وزیر استرالیای جنوبی استیون مارشال در کنفرانس رسانه روزآمد COVID-19 در 16 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا صحبت می کند. (گتی)

آقای مارشال روز گذشته گفت که محدودیت ها احتمالاً برای دو هفته وجود دارد. “البته ، اگر بتوانیم آنها را زودتر برداریم ، قطعاً این کار را خواهیم کرد.”

  • میخانه ها ، کلوپ ها و رستوران ها اکنون محدودیت 100 نفره دارند. عملکردهای خصوصی در 50 مجاز است و هیچ نوشیدن ایستاده ای وجود ندارد. چهار نفر
  • مراکز تفریحی ، مراکز بازی و سالن های بدنسازی اکنون تعطیل شده اند – اگرچه با اجازه اردوگاه های بوت در فضای باز ، برخی از آنها کلاس ها را به خارج منتقل می کنند.
  • مسابقات ورزشی و ورزشی به طور موقت برای ورزش های داخل سالن و فضای باز به حالت تعلیق درآمده است.
  • مراسم تشییع جنازه 50 نفر است خدمات کلیسا به 100 نفر محدود می شود. مهمانان عروسی باید در شعبه کنترل بیماری های واگیر ثبت نام کنند.
  • اجتماعات در منازل به 10 نفر محدود می شود.
  • ماسک ها را باید سرویس دهندگان زیبایی استفاده کنند و برای مشتریان نیز تشویق می شوند.

کسانی که می توانند از خانه کار کنند تشویق می شوند ، و از مردم خواسته شده است که از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند و در صورت عدم امکان فاصله اجتماعی ، نقاب بزنند.

مدارس باز خواهند ماند.

پروازها به حالت تعلیق درآمد ، مرزها بسته شد

رهبران دیگر ایالت برای بستن مرزهای خود وقت تلف نکردند: ابتدا استرالیای غربی ، سپس سرزمین شمالی ، تاسمانی و کوئینزلند. ورودی های SA اکنون 14 روز قرنطینه می شوند.

برخی از پروازهای WA رزرو شده ترجیح می دهند که نروند. دیگران در اولین پرواز برگشتند.

ACT در مورد سفرهای غیر ضروری توصیه کرده است. ویکتوریا و نیو ساوت ولز هنوز مرزها را نبسته اند ، اما از نزدیک وضعیت را رصد می کنند.
کمیسیون عالی استرالیا در انگلیس به درخواست دولت SA ، تمام پروازهای بین المللی به آدلاید تا پایان هفته به حالت تعلیق درآمده است. در بیانیه ای تأیید شد دیشب.

نخست وزیر اسکات موریسون روز گذشته تأکید کرد که قوانین جدید مرزی باید به عنوان “اقدامات موقت” تلقی شود.

در مرکز خرید آدلاید در West Lakes و در شمال شمال در مرکز خرید Northpark ، قفسه های Woolworths و Coles قبلاً دستمال توالت برداشته شده بود و دیده می شد که خریداران چرخ های سنگین ماشین هایشان را می چرخانند.

فروشگاه های مرکز خرید Sefton Plaza به سرعت پاسخ دادند و محدودیت کالاهای محبوب را همانطور که بسیاری از فروشگاه ها در ماه مارس انجام دادند ، برقرار کردند.

مقامات از مردم خواسته اند كه آرامش خود را حفظ كنند و فقط آنچه را كه نياز دارند خريداري كنند و به خريداران خاطرنشان كردند كه جا براي رفت و آمد وجود دارد.

با پرچم گذاری مکان ها ، ردیابی و بسته شدن تماس در حال انجام است

دکتر نیکولا اسپوریر ، رئیس ارشد پزشکی استرالیای جنوبی دیروز گفت در حالی که ایالت در حال حاضر است رو به رو موج دوم ویروس ، تعداد اولیه موارد مثبت تأیید نمی کند که در حال حاضر در یک مورد باشد.

دکتر اسپوریر گفت: “آنچه که ما با آن روبرو هستیم موج دوم است اما موج دوم را هنوز دریافت نکرده ایم.”

“ما در روزهای بسیار خیلی زود هستیم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که ، از نظر تیم من ، آزمایش ، ردیابی تماس و جذب افراد به قرنطینه خیلی سریع است.”

چندین مکان به دلیل قرار گرفتن در معرض احتمال یا تأیید COVID-19 به طور موقت بسته شده اند ، از جمله:

  • کالج توماس مور در سالزبری داون (پس از یک مورد مثبت در یک دانشجو)
  • مدرسه و پیش دبستانی دریاچه های ماوسون (پس از یافتن لینک های احتمالی توسط ردیاب ها به خوشه)
  • مدرسه مقدس خانواده کاتولیک در باغ های پارافیلد
  • AngliCare SA خانه مراقبت از سالمندان برومپتون (پس از مثبت شدن آزمایش دو پرسنل)
  • جک گرسنه در بندر آدلاید ،

در همین حال ، افراد در اطراف ایالت برای آزمایش در صف قرار گرفته اند.

آزمایش ویروس کرونا ، SA
صف اتومبیل برای مرکز آزمایش COVID-19 در پارک ویکتوریا ، درست در خارج از آدلاید CBD ، در 16 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا. (گتی)
آقای مارشال در بیانیه ای گفت: “از همه کسانی که برای آزمایش رفته اند و طبق توصیه هایی برای منزوی شدن از خود عمل کرده اند ، متشکرم” در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است دیشب.

“همانطور که ما شاهد بین ایالتی و خارج از کشور بوده ایم ، این ویروس توانایی انتشار سریع و غلیظ را دارد. این یک ویروس ناخوشایند است و تا زمان واکسن زدن از بین نخواهد رفت. به همین دلیل هرگز نمی توانیم از خود راضی باشیم.

“فاصله اجتماعی ، بهداشت دست ، آزمایش و رعایت محدودیت ها قوی ترین خط دفاعی ما است.

“ما منتظر نیستیم. ما سخت در اوایل کار هستیم. این خوشه ما را تعریف نخواهد کرد. اگر به کار مشترک ادامه دهیم ، تمام سختی را که انجام داده ایم خراب نمی کند.”

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24 ساعته و 7 ساعته رایگان به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play