ایالات متحده به بالاترین میزان مرگ و میر COVID-19 طی شش ماه گذشته رسیده است

با این سرعت ویروس کرونا در هر دقیقه حداقل یک آمریکایی را می کشد.
بر اساس اطلاعات از ، حداقل 1707 مورد مرگ ناشی از COVID-19 در روز سه شنبه گزارش شده است دانشگاه جان هاپکینز. این بالاترین میزان تلفات روزانه از 14 مه است.

دکتر جاناتان راینر ، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن گفت ، و این فقط بدتر خواهد شد.

حداقل 1707 مورد مرگ ناشی از COVID-19 در روز سه شنبه در ایالات متحده گزارش شده است که بالاترین میزان مرگ و میر روزانه در شش ماه گذشته است. (خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دکتر رینر گفت: “تعداد مرگ وحشتناکی که دیروز (سه شنبه) در ایالات متحده شاهد بودیم ، تعداد افرادی را نشان می دهد که از سه هفته قبل ، دو تا سه هفته پیش مبتلا شده اند ، زیرا این تاخیر است.”

“به طور متوسط ​​، دو تا سه هفته پیش ، روزانه شاهد 70،000 تا 80،000 مورد (جدید) بودیم.

“دیروز (سه شنبه) ، حدود 155،000 مورد (جدید) رخ داده است. بنابراین اگر از مرگ 1700 نفر نگران باشید … دو تا سه هفته دیگر ، ما شاهد 3000 مرگ در روز خواهیم بود.”

و در حالی که کارگران مراقبت های بهداشتی در برخی از بیمارستان ها رو به اتمام است ، آمریکا با توجه به پروژه پیگیری COVID ، یک بار دیگر یک رکورد جدید برای بیماران COVID-19 در بیمارستان ثبت کرد – 76830 در روز سه شنبه.

تقریباً هر ایالت در جهت نادرستی قرار دارد

طبق اطلاعات جان هاپکینز ، از روز گذشته ، 47 ایالت حداقل 10 درصد موارد روزانه بیشتر از هفته گذشته داشته اند.

دو ایالت در مقایسه با هفته گذشته ثابت هستند – داکوتای شمالی و آیووا – اما این چیز زیادی نیست ، زیرا هر دو ایالت اخیراً موارد جدیدی را تجربه کرده اند ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ

فقط هاوایی حداقل 10 درصد کاهش در موارد جدید داشته است.

این افزایش عفونت در سراسر کشور فقط به دلیل آزمایشات بیشتر نیست.

با این سرعت ، ویروس کرونا در هر دقیقه روز حداقل یک آمریکایی را می کشد. (گتی)

طبق گفته جان هاپکینز ، در حالی که موارد جدید در طی هفته گذشته 29 درصد افزایش یافته است ، طبق پروژه پیگیری COVID ، آزمایش در سراسر کشور فقط حدود 11 درصد افزایش یافته است.

فرماندار آرکانزاس ، آسا هاچینسون ، با نرخ فعلی ایالت خود گفت: “1000 آرکانزایی می تواند به دلیل COVID-19 بمیرد. بین الان و کریسمس

مقامات تگزاس برای مقابله با افزایش تلفات ، دو کامیون یخچال متحرک به آماریلو اعزام کرده اند.

در ایلینوی ، “جی بی پریتزکر” فرماندار گفت: “اشغال بیمارستان ICU و غیر ICU توسط بیماران COVID-19 می تواند به 5 برابر رکورد قبلی ما از بهار برسد.”

“ما همچنان شاهد افزایش هر دو خواهیم بود بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از COVID-19 برای هفته های قبل به دلیل عفونت هایی که قبلاً اتفاق افتاده است.

“اما ما می توانیم نتیجه بلندمدت خود را تغییر دهیم. اگر همین الان تغییراتی ایجاد کنیم و جلوی این کار را بگیریم ، می توانیم در چند ماه آینده بالقوه هزاران نفر را نجات دهیم.”

مشاوره اقامت در خانه این هفته در شیکاگو آغاز شد ، جایی که مقامات شهری همچنین از ساکنان خواستند تا مهمان در خانه های خود نباشند ، جشن های سنتی شکرگذاری را لغو کنند و از مسافرت خودداری کنند.

طی روزهای گذشته اقدامات مشابهی در سراسر ایالات متحده اعلام شده است.

مردم از طریق یک منطقه تجاری بسته در بروکلین در شهر نیویورک قدم می زنند. (گتی)

فرماندار اوهایو ، مایک دی وین ، از روز پنجشنبه منع رفت و آمد در سرتاسر کشور را اعلام کرد که از ساعت 22:00 تا 5 صبح ادامه دارد.

در مریلند ، فرماندار با صدور دستور اضطراری از روز جمعه ، بارها و رستوران ها را باید از ساعت 10 شب تا 6 صبح بجز خدمات حمل و نقل و تحویل بسته کنند.

فرماندار لاری هوگان گفت: “ما هم اکنون در جنگ هستیم.”

“و ویروس در حال پیروزی است. اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، من از مردم کشورمان التماس می کنم که مدتی طولانی تر در کنار یکدیگر بایستند.”

دانشجویان کالج گفتند که بعد از تعطیلات در خانه بمانند

همزمان با افزایش موارد در ایالات متحده ، مدارس و دانشگاه ها نیز در حال بررسی مراحل بعدی خود هستند ، به ویژه پس از یک فصل تعطیلات که کارشناسان می ترسند باعث دامن زدن به دام بیشتر شود. گسترش ویروس.

در بوستون ، شهردار مارتی والش گفت که تعطیلات “به ویژه برای دانشجویان دانشگاه که در خانه زندگی نمی کنند بسیار خطرناک است.”

آقای والش گفت: “به طور معمول ، بسیاری از دانشجویان برای شکرگذاری به شهر خود می روند و سپس برای بقیه ترم به دانشگاه برمی گردند.”

“ما از دانشجویان دانشگاه خواسته ایم که این کار را امسال انجام ندهند. اگر برای شکرگذاری به خانه می روید ، نباید این ترم به بوستون برگردید. شما باید بقیه یادگیری های خود را از راه دور انجام دهید.”

کارگران پزشکی یک بیمار را برای ویروس کرونا ویروس جدید ، COVID-19 ، در یک مرکز آزمایش درایو از طریق سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا آزمایش می کنند. (خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

در اوایل این هفته ، فرماندار کنتیکت ، ند لامونت همچنین راهنمایی برای دانشجویان دانشگاه خارج از ایالت که قصد داشتند برای تعطیلات به خانه خود در کنتیکت بروند ، راهنمایی کرد.

وی گفت: دانش آموزان برگشتی باید 14 روز قبل یا بعد از آمدن به خانه قرنطینه کنند ، آزمایش COVID-19 را هم قبل از ترک مدرسه و هم بعد از رسیدن به خانه انجام دهند ، در مهمانی ها شرکت نکنند و با هیچ یک از افراد مسن یا خانواده در معرض خطر قرنطینه نکنند.

واکسن ها هنوز برای اکثر افراد ماه ها باقی مانده است

اگرچه اخبار خوبی در مورد واکسن وجود دارد ، اما بیشتر آمریکایی ها احتمالاً نمی توانند تا اواسط سال آینده واکسن بزنند.

BioNTech گفت كه قصد دارد روز جمعه مجوز استفاده اضطراری را از سازمان غذا و داروی آمریكا درخواست كند.

Pfizer HQ
مقر جهانی Pfizer در نیویورک. (AP)
بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده در این هفته ، واکسن دیگری از Moderna 94.5 درصد در برابر ویروس کرونا موثر است. این شرکت می گوید واکسن هیچ عارضه جانبی جدی نداشته است.

اما متخصصان بهداشت می گویند آمریکایی ها باید اقدامات ایمنی را دو برابر انجام دهند ، زیرا بیماری ها و مرگ های زیادی قبل از واکسن در دسترس بیشتر افراد وجود خواهد داشت.

“آنها بسیار دقیق نگاه خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز با ایمنی و اثربخشی مرتب است ، سپس در مورد اینکه آیا هر دو واکسن Pfizer و Moderna در واقع از مجوز استفاده اضطراری برخوردار هستند قضاوت خواهند کرد ، “دکتر کالینز گفت.

وی گفت که این دو شرکت می توانند EUA را تا اوایل تا اواسط دسامبر دریافت کنند.

وی گفت: “اگر این دو واکسن تأیید ، مجوز استفاده اضطراری را دریافت کنند ، حدود 40 میلیون دوز آماده تحویل در ماه دسامبر وجود دارد.”

افراد به دو دوز واکسن نیاز دارند. “بنابراین این 20 میلیون نفر است كه می تواند ایمن سازی شود و ما باید اطمینان حاصل كنیم كه برای افراد با بالاترین خطر استفاده می شود.”

واکسن ویروس کرونا ویروس
Pfizer و BioNTech می گویند تجزیه و تحلیل نهایی آنها نشان می دهد واکسن کرونا ویروس 95 درصد بدون نگرانی در زمینه ایمنی مثر است. (CNN)

دوزهای بیشتری هر ماه پس از آن در دسترس قرار می گیرد و نامزدهای واکسن دیگری نیز وجود دارند که ممکن است مورد تأیید قرار گیرند.

دکتر کالینز گفت: “امید این است که تا ماه آوریل واقعاً شاهد ایمن سازی افراد زیادی باشیم.”

“و مطمئناً در تابستان امیدواریم که بیشتر ایالات متحده آمریکا واقعاً از این مسئله مصون باشد و می توانیم به فکر بازگشت به زندگی عادی باشیم.”