اینفلوئنسر پس از پخش زنده چالش نوشیدن TikTok درگذشت

آ رسانه های اجتماعی اینفلوئنسر بلافاصله پس از پخش زنده خود در حال نوشیدن چندین بطری الکل قوی در نسخه چینی فوت کرد TikTok، توسعه ای که احتمالاً بحث مقررات را تجدید می کند.

اینفلوئنسر “Sanqiange” (یا “برادر سه هزار”) تنها چند ساعت پس از پخش خود در مسابقه ای با یکی از اینفلوئنسرهای همکار خود که شامل نوشیدن باجیو بود، مرده پیدا شد.

این روح که به عنوان ودکای چینی شناخته می شود، یک نوع معمولی دارد الکل محتوای بین 30 تا 60 درصد.
اینفلوئنسر معروف به
اینفلوئنسر معروف به “Sanqiange” پس از نوشیدن چهار بطری ودکای چینی در جریان پخش زنده جان خود را از دست داد. (TikTok)

یکی از دوستان او به این رسانه گفت که Sanqiange – که با نام خانوادگی واقعی اش وانگ شناسایی شده است – در یک چالش آنلاین به نام “PK” علیه یک اینفلوئنسر دیگر در ساعات اولیه 16 مه شرکت کرده و نتایج را به صورت زنده پخش کرده است. کانال دویین.

چالش‌های “PK” شامل نبردهای یک به یک است که در آن اینفلوئنسرها با یکدیگر برای کسب جوایز و هدایایی از بینندگان رقابت می‌کنند و اغلب شامل مجازات برای بازنده می‌شود – ظاهراً در این مورد، نوشیدن Baijiu است.

این دوست که فقط ژائو نام داشت، به اخبار شانگیو گفت: “نمی دانم او قبل از اینکه من را تنظیم کنم چقدر مصرف کرده بود. اما در قسمت آخر ویدیو، دیدم که او سه بطری را قبل از شروع در یک چهارم به پایان رساند.”

او افزود: «بازی‌های پی‌کی حوالی ساعت 1 بامداد به پایان رسید و تا ساعت 1 بعد از ظهر، (زمانی که خانواده‌اش او را پیدا کردند) او رفته بود.

وانگ که توسط ژائو به عنوان یک فرد “شادق و صریح” توصیف شده بود، سابقه فیلمبرداری از خود را داشت که در مسابقات مشابهی با الکل شرکت می کرد و آنها را در برنامه پست می کرد.

ویدیویی که نشان می‌دهد وانگ در آخرین چالش خود شرکت می‌کند در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شد، اما دیگر برای مشاهده در دسترس نیست.

در سال‌های اخیر، صحنه پررونق پخش زنده در کشور باعث ایجاد صنعت چند میلیارد دلاری شده است، که در آن تأثیرگذاران با روحیه کارآفرینی برای فروش محصولات خود در زمان واقعی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی رقابت می‌کنند.

Sanqiange پس از شکست یک سرمایه گذاری تجاری چهار سال پیش، پخش زنده را شروع کرد.
Sanqiange پس از شکست یک سرمایه گذاری تجاری چهار سال پیش، پخش زنده را شروع کرد. (TikTok)

مرگ وانگ احتمالاً به بحث پیرامون مقررات این صنعت اضافه می‌کند، که در سال‌های اخیر به دلیل سبک زندگی مجلل برخی از استریمرها و چالش‌های غیرعادی که در آن شرکت می‌کنند، توجه مقامات را به خود جلب کرده است.

سال گذشته، مقامات پخش کشور جوانان زیر 16 سال را از دادن انعام به پخش کننده ها منع کردند و دسترسی آنها را بعد از ساعت 10 شب محدود کردند.

اداره ملی ویدیو و تلویزیون چین و وزارت فرهنگ و گردشگری چین نیز اقدام به ممنوعیت «31 رفتار نادرست پخش‌کنندگان زنده» کرده‌اند.

از جمله این رفتارهای نادرست، “تشویق کاربران به تعامل به شیوه های مبتذل یا تحریک طرفداران به حمله با شایعات” است.

28 می

چگونه پنج نوزاد تازه متولد شده به یک جاذبه گردشگری پیچیده تبدیل شدند

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.