با ادامه موج گرما ، آتش نشانان در حالت آماده باش هستند. نخست وزیر می گوید واکسن در قسمت اول سال آینده در مصاحبه قرنطینه آماده است. تنش در ایران ایجاد می شود

یک نظر که روز یکشنبه توسط یک روزنامه تندرو ایرانی منتشر شد ، ایران را ترغیب کرد که اگر اسرائیل قتل دانشمند بنیانگذار برنامه هسته ای نظامی جمهوری اسلامی را در اوایل دهه 2000 انجام داد ، به شهر بندری حیفا اسرائیل حمله کند.

گرچه تندرو است کیهان روزنامه مدتهاست که به انتقام جویی تهاجمی برای عملیات هدف قرار دادن ایران استدلال می کند ، عقیده روز یکشنبه فراتر رفت ، پیشنهاد می کند هر گونه حمله به روشی انجام شود که امکانات را از بین ببرد و “همچنین باعث تلفات سنگین انسانی شود.”

اسرائیل ، مظنون به قتل دانشمندان هسته ای ایران در دهه گذشته ، در مورد قتل عام محسن فخری زاده اظهار نظری نکرده است. گزارش شده است که یک کمین به سبک نظامی روز جمعه در حومه تهران منفجر شد و یک کامیون بمب منفجر شد و افراد مسلح به سمت دانشمند آتش گشودند و وی و یک محافظ وی را کشتند.

در این تصویر که توسط وزارت دفاع ایران منتشر شده و در تاریخ 28 نوامبر سال 2020 گرفته شده است ، مردم هنگام مراسم خاکسپاری در حرم مطهر امام رضا (ع) در شمال شرقی مشهد ، ایران ، بر روی تابوت خراشیده پرچم محسن فخری زاده نماز می خوانند. (منبع: AP)