با وجود شکایت مستاجران، صاحبخانه حق آفتاب گرفتن برهنه را به دست می آورد

آ آلمانی صاحبخانه حق آفتاب گرفتن برهنه در حیاط خانه اش را به دست آورده است فرانکفورت ساختمان، به رغم شکایت مستاجرانش.

به گفته دادگاه منطقه‌ای فرانکفورت، مالک که نامش فاش نشده است، پس از آن که یک شرکت منابع انسانی که محل‌هایی را در ساختمان اجاره کرده بود، پرداخت‌ها را به دلیل علاقه‌اش به آفتاب گرفتن برهنه در محوطه مشترک حیاط خودداری کرد، به اقدامات قانونی متوسل شد.

این شرکت که همچنین شناسایی نشده است، مبالغی را که برای فضای اداری خود در ساختمان مسکونی در یک محله مجلل شهر بدهکار بود، کاهش داده و تا حدی خودداری کرده بود.

دادگاه حکم داد که قابلیت استفاده از این ملک “به دلیل آفتاب گرفتن خود در حیاط توسط شاکی آسیبی نبیند”. (اتحاد dpa/picture از طریق Getty I)

این ادعا می‌کرد که صاحبخانه بدون لباس از راه پله‌ها به سمت حیاط می‌رفت تا «یکی از ساکنان یا بازدیدکنندگانی که در آن زمان روی پله‌ها بود، با برهنگی خود مواجه شود».

دادگاه اعلام کرد، اما یک تیم حقوقی که از سایت بازدید کردند، متوجه نشدند که چنین است.

در این بیانیه آمده است: «برعکس، شاکی به طور موثق اعلام کرده بود که همیشه یک حمام به تن داشته و آن را فقط در مقابل تخت آفتاب گرفته است.

دادگاه با توجه به اینکه به نفع صاحبخانه بود، حکم داد که قابلیت استفاده از ملک “از این که شاکی خود را برهنه در حیاط آفتاب می گیرد، آسیبی نمی بیند”.

این بیانیه اضافه کرد که “حساسیت های زیبایی شناختی نامربوط است” و هیچ “عملی به شدت نامناسب” پیدا نکرده است.

علاوه بر این، در حکم می‌گوید، مکانی که صاحبخانه برهنه آفتاب می‌گرفت، تنها در صورتی از اتاق‌های دفتر قابل مشاهده بود که کارکنان شرکت منابع انسانی «خیلی از پنجره به بیرون خم شوند».

با این وجود، دادگاه دریافت که مستاجران حق داشتند پرداخت های خود را به مدت سه ماه کاهش دهند – اما این به دلیل کار ساختمانی پر سر و صدا در محله بود.

در این بیانیه آمده است که گرد و غبار و سر و صدا به این معنی است که کاهش 15 درصدی موجه است – اما این به دلیل “توهین به حساسیت های زیبایی شناختی دیگران” نیست.

صدها نفر برهنه در صحرای سوزان جمع می شوند – برای هنر

Freikoerperkultur، (یا FKK)، که به «فرهنگ بدن آزاد» ترجمه می‌شود و به اواخر قرن نوزدهم بازمی‌گردد، در آلمان محبوب است و بسیاری از مردم به صورت برهنه در دریاچه‌ها، سواحل و گاهی اوقات در بالکن شخصی خود آفتاب می‌گیرند.

حدود 600000 آلمانی در بیش از 300 باشگاه خصوصی برهنگی یا FKK و 14 باشگاه وابسته دیگر در اتریش ثبت نام کرده اند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.