با وجود صدور حکم مجرم ، می تواند از زندان جلوگیری کند

سابق ملبورن رئیس اتحادیه مستقر ، کتی جکسون ، به نظر می رسد با وجود مقصر شناخته شدن در چهار اتهام مربوط به رفتار غیر صادقانه ، از زندان جلوگیری کند.

مشخص شد که این مرد 53 ساله با صرف بیش از 100000 دلار از پول اعضا بین سالهای 2003 تا 2010 در تعطیلات ، اتومبیل لوکس ، هزینه های شخصی و کارهای هنری گران قیمت ، کارگران بهداشت را از بین برده است.

هیئت منصفه جکسون را به اتهام دو اتهام مربوط به رفتار غیر صادقانه وی مقصر دانست اما به او گفته شد که برای جلوگیری از حبس ، دو اتهام دیگر را نیز بپذیرد.

کتی جکسون در کمیسیون سلطنتی اتحادیه های کارگری در سال 2014. (نه)

برخی از ناخواسته های خارج از کشور وی شامل سفرهایی به ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، فرانسه ، هند و بالی بود ، در حالی که همه او مشغول نمایندگی از منافع کارگران بهداشتی با حقوق پایین بود.

خانم جکسون امروز از طریق پیوند ویدیویی در دادگاه کانتی ویکتوریا در جلسه محکومیت قبل از محکومیت خود شرکت کرد.

خانم جکسون افشاگری کرد که فساد را در صفوف اتحادیه خدمات بهداشتی آشکار کرد ، اقدامی که باعث شد وی به یک قهرمان اتحادیه تبدیل شود و همکاران کج و معوج خود را لجن کشی کند ، اما دادستان ها تنها دلیل او برای علنی کردن او را سرپوش گذاشتن بر اقدامات خود عنوان کردند.

این قهرمان کوتاه مدت هنوز هم طرفداران خود را در اتحادیه دارد ، یکی از اعضای مادام العمر او را به عنوان یک اعتیاد کار پرشور توصیف می کند که هیچ تحمل عدم صداقت را ندارد.

اما مارک گیبسون دادستان امروز به دادگاه شهرستان گفت ، “اقدامات نیاز ، اما یک عامل حرص و آز” در اقدامات خانم جکسون وجود دارد.

رئیس اتحادیه سابق که اکنون رسوا شده است هفته آینده محکوم خواهد شد.