برداشتن کامپوزیت دندان چه زمانی ضروری است؟

دندانپزشک به کمک این فناوری از یک دستگاه کوچک استفاده میکند که ذرات اکسید آلومینیوم را روی دندان اسپری میکند و به کمک این دستگاه پوسیدگی دندان در مراحل اولیه را از بین میبرد. موفقیت و ماندگاری کامپوزیت دندان تا حدودی بر اساس محلی که کامپوزیت روی دندان قرار میگیرد، مشخص است.اگر کامپوزیت روی لبهی دندان قرار بگیرد، احتمال اینکه بر اثر اعمال فشار گاز زدن و یا به خاطر خوردن نوع غذایی که گاز میزنید یا میجوید دوام نداشته باشد، بیشتر خواهد بود. تغییرات ساده در شیوه زندگی که می تواند شامل پرهیز از مصرف بعضی از مواد غذایی ، به ویژه مواردی که می توانند سبب ایجاد لکه و تغییر رنگ کامپوزیت شوند ، می تواند به ماندگاری بیشتر کامپوزیت ونیر ها کمک کند.

۳- در چه مواردی از کامپوزیت دندان استفاده میشود؟ کامپوزیت دندان با استفاده از مواد جدید و تکنیکهای ساده در مقایسه با روکش یا کرون دندان، گزینهای سریع کامپوزیت دندان فیلم و مقرونبهصرفه است. همچنین میتواند روش مناسبی برای بهبود مشکلات ظاهری در دندان مانند بدرنگی و یا کج بودن آنها باشد. برای اینکه بدانید انجام کامپوزیت دندان برای شما مناسب است یا خیر، میتوانید به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام بررسیهای لازم در خصوص این مسئله به شما اطلاع داده شود.

کامپوزیت شما فقط با یک بار مراجعه به کلینیک دندانپزشکی عرشیان با قیمت مناسب انجام میشود. بعضی از کامپوزیت ها مدت زمان بیشتری در دندان مانده و همانطور سفید و زیبا باقی می مانند این کامپوزیت ها قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند. با توجه به اینکه انتخاب روش مناسب برای داشتن لبخند زیبا این روزها برای بسیاری از افراد به سؤال و دغدغهای بزرگ تبدیل شده در ادامه این مطلب قصد داریم با جزئیات بیشتر به این موضوع بپردازیم.

این روش درمانی اصلاً درد ندارد و نیازی به بیحسی نیست. در بسیاری از موارد ارتودنسی بهترین روش درمان است. همانطور که می دانید کامپوزیت ونیر ماده ای خمیری شکل است که بر روی دندان قرار میگیرد و بر روی دندان فرم داده شده و به کمک اشعه محکم می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کامپوزیت دندان جدید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.