بعد از مشخص شدن منبع مثبت ، رأی هتل NSW هتل مورد بحث است

قوانین قرنطینه برای خدمه هواپیمایی بین المللی در NSW پس از مشخص شدن به عنوان منبع جدیدترین ترس COVID – 19 NSW بررسی خواهد شد.

در حال حاضر ، کارکنان شرکت های هواپیمایی بین المللی لازم نیست قبل از رسیدن به قرنطینه هتل ، آزمایش اجباری COVID-19 را انجام دهند زیرا بسیاری از آنها فقط برای مدت کوتاهی قبل از بازگشت به خانه می مانند.

اکنون س asالاتی در مورد اینکه آیا بعد از مثبت شدن آزمایش کاروان هتل در قرنطینه برای COVID-19 ، آیا باید محدودیت ها تشدید شود ، مطرح شده است.

هتل های قرنطینه ای. بندر نووتل دارلینگ – خیابان 100 موری ، پیرمونت. 23 آگوست 2020 (ادوینا ترشی)

آزمایش ژنومی تایید کرده است که کاروان قرنطینه هتل که آزمایش COVID-19 مثبت داشته است ، هیچ گونه محلی از ویروس ندارد.

وزیر بهداشت NSW براد هازارد گفت امروز بعدازظهر کارگر دچار “اکثر اوقات” از ایالات متحده شده است و گمان می رود به جای یک مسافر توسط یک خدمه پرواز آلوده شده باشد.

“آنچه ما احتمال می دهیم رخ داده باشد … این است كه ما احتمالاً خدمه هواپیمایی از آمریكا داشته ایم كه در هتل خود منزوی می شود ، این احتمالاً در نووتل است و به نوعی شخصی كه مشغول انجام کارهای خانگی در آنجا است واقعاً ویروس از آن عضو یا اعضای خاص هواپیما ، “آقای هازارد گفت.

اعضای خدمه یونایتد ایرلاینز هنگام عزیمت از هتل نووتل در بندر دارلینگ در 03 دسامبر 2020 در سیدنی ، استرالیا ، بوسه می زنند و بوسه می زنند. (گتی)

محدودیت های مرزی بین ایالتی نیز به دنبال قضیه مثبت زیر سوال رفته است.

نیو ساوت ولز انتظار می رود مرزهای خود را با WA روز سه شنبه باز کند ، اما احتمال شیوع تازه ناشی از کارگر آلوده می تواند این برنامه ها را به خطر بیندازد.

انتظار می رود اطلاعیه محدودیت های سفر بین دو ایالت روز دوشنبه اعلام شود.