به روز رسانی بحران مسکن:

جوانان و افراد با درآمد متوسط ​​در استرالیا همیشه دست از کار کشیده اند داشتن خانه خودشان، تحقیقات جدیدی که امروز منتشر شد نشان داد.

این در حالی رخ می دهد که نگرانی هایی در مورد نقص در بازار مسکن وجود دارد که تأثیر منفی بر کل اقتصاد دارد و بر شهرهای استرالیا، دولت ها و شیوه زندگی ما تأثیر می گذارد.

نظرسنجی Resolve Political Monitor برای Sydney Morning Herald دو سوم از 1609 نفری که مورد سوال قرار گرفتند موافق بودند که جوانان استرالیایی هرگز نمی توانند خانه بخرند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که دو سوم جوانان استرالیایی و افراد متوسط ​​درآمد از مالکیت خانه چشم پوشی کرده‌اند. (AAP)

از میان پاسخ دهندگانی که در حال حاضر خانه ندارند، 63 درصد از افراد کم درآمد و 54 درصد از افراد با درآمد متوسط ​​فکر می کنند که هرگز خانه خود را خریداری نخواهند کرد.

مقرون به صرفه بودن مسکن در استرالیا که یکی از گران ترین بازارهای ملک در جهان را دارد، به یک مسئله اصلی تبدیل شده است.

حتی در شرایطی که مالکان خانه پس از افزایش یک رشته نرخ بهره، با افزایش بازپرداخت وام مسکن مبارزه می کنند، قیمت ملک در ماه مارس افزایش یافت – اولین افزایش در 10 ماه گذشته – خرید خانه را دشوارتر می کند.

از سال 2005، متوسط ​​قیمت مسکن در سیدنی و ملبورن، 3.5 برابر نرخ تورم و 2.5 برابر افزایش متوسط ​​درآمد هفتگی افزایش یافته است.

بازار املاک علاوه بر از بین بردن رویای مالکیت خانه میلیون ها استرالیایی، کل اقتصاد را نیز مخدوش کرده است.

برخی از اقتصاددانان نگرانند که زمان را به جایی برگرداند که ثروت توسط مالکیت والدین تعیین می شود.

اگر مردم مجبور شوند بین خرید خانه و بچه دار شدن یکی را انتخاب کنند، رشد جمعیت و پایه مالیات نیز می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

جیم رید، مدیر Resolve، گفت که قیمت‌های بالای خانه و اجاره بها به این معناست که افراد جوان‌تر تحت تأثیر نخریدن قرار می‌گیرند و اگر موفق به خرید خانه شوند، تحت فشار قرار می‌گیرند.

او گفت: «اگر این کار را بکنند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و اگر نکنند مورد آزار قرار می‌گیرند.»

“محققان من در این زمینه به من می گویند که بسیاری از جوانان به سادگی از رویای داشتن خانه دست کشیدند، حداقل در ابتدای زندگی حرفه ای خود، و حتی برخی به من می گویند که آنها از داشتن خانواده صرف نظر می کنند زیرا می توانند.” توانایی مراقبت از خود را ندارند، چه رسد به دهان های بیشتر.”

حراج ازدحام خریداران ملک

املاک شهر استرالیا در رتبه دوم مقرون به صرفه ترین در جهان قرار دارند

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.