تلسکوپ ASKAP CSIRO حلقه های مرموز انتشار رادیو را کشف می کند

تیمی از استرالیایی ها منجمان مجموعه ای از محافل شبح غیر قابل توضیح در فضا را شکار کرده اند ، آنها معتقدند که نوع کاملا جدیدی از جسم فضایی را نشان می دهد.

اجسام جدید عجیب و غریب با استفاده از یک تلسکوپ انقلابی جدید استرالیایی که توسط CSIRO ساخته شده بود ، شکار شد

اولین مورد توسط مدیر پروژه تکامل نقشه جهان (EMU) گرفته شد ، آنا کاپینسکا، در سپتامبر سال گذشته اما تیم تحقیقاتی چندین مورد دیگر را کشف کرده است.

ستاره شناسان نتوانسته اند توضیح دهند که چه عواملی باعث ایجاد حلقه های انتشار رادیویی می شود ، که آنها “محافل رادیویی عجیب” (ORCs) نامیده اند.

با این حال ، سایر تلسکوپ ها واقعی بودن آنها را تأیید کرده اند و نتیجه خطای نرم افزاری تلسکوپ جدید نیستند.

ORC1 ، اولین کره کره ای شبح وار که با استفاده از تلسکوپ جدید آرایه کیلومتر مربع استرالیایی (ASKAP) کشف شد. (Bärbel Koribalski ، براساس داده های ASKAP)

حتی عجیب تر ، لکه های شبح در تصاویر گرفته شده با تلسکوپ های نوری ظاهر نمی شوند.

“حلقه های انتشار رادیو احتمالاً توسط ابرهای الکترون ایجاد می شود ، اما چرا ما چیزی را در طول موج های مرئی نور نمی بینیم؟

“ما نمی دانیم اما یافتن پازلی مانند این رویای هر ستاره شناس است.”

پروفسور نوریس گفت: این اجسام می توانند در کهکشان خود ما باشند و اندازه گیری آنها چند سال نوری باشد ، یا در سراسر جهان فاصله داشته باشند و میلیون ها سال نوری را در بر بگیرند.

مسیریاب آرایه کیلومتر مربع استرالیا (ASKAP) قادر است بسیاری از مناطق آسمان را خیلی سریع بررسی کند و به ویژه نسبت به اجسام کم نور و منتشر مانند ORC های تازه کشف شده حساس است. (CSIRO)

تیم ستاره شناسان یافته های خود را تا به امروز درباره اشیا objects مرموز در مقاله ای در انتشارات انجمن نجوم استرالیا منتشر خواهند کرد.

این تحقیق نتیجه گرفت که این اشیا the با مشخصات هیچ یک از اجسام شناخته شده فضایی مانند بقایای ابرنواختر یا حلقه های انیشتین مطابقت ندارند ، و این نشان می دهد که آنها یک پدیده هنوز کشف نشده هستند.

پروفسور نوریس تخمین می زند که هزاران ORC دیگر در سراسر جهان وجود دارد که منتظر کشف آنها هستند.