توییت ویروسی واقعیتی تاریک را برای بیماران بستری در بیمارستان های آمریکا نشان می دهد

یک توییت ویروسی که ردیف ها و ردیف های آیپد را روی غرفه ها نشان می دهد ، به واقعیت تاریکی که بیماران بیمارستان های ایالات متحده در طول COVID-19 با آن روبرو هستند ، تابیده است.

این تصویر که توسط کاربر roto_tudor به اشتراک گذاشته شده است ، ده ها “ایستگاه iPad” را نشان می دهد که با ویزیت های نهایی برای بیماران مراقبت تسکینی استفاده می شود.

به دلیل خطر انتقال جامعه ، بیمارانی که در ICU هستند و به بیماری سخت منتقل می شوند ، باید به جای مراجعه حضوری ، از طریق iPad ها با دوستان و خانواده خود وقت بگذارند.

در این توئیت آمده است: “اینها ایستگاه های iPad هستند که برای ویزیت مجازی پایان زندگی ICU توسط یک سند مراقبت تسکینی که من می شناسم آماده می شوند.”

تا به امروز تقریبا 79،200 لایک و بیش از 20،000 توییت مجدد جذب کرده است.

بسیاری از پیروان داستانهای خود را در مورد خداحافظی از عزیزان از طریق صفحه نمایش بیان کردند.

پرسنل پزشکی یک بیمار COVID-19 را در مرکز پزشکی Providence Holy Cross در بخش Mission Hills لس آنجلس مستعد می کنند. (AP Photo / Jae C. Hong، File)

“روز دوشنبه دوست پسرم با یک آی پد از مادرش خداحافظی کرد. آخرین بغل او را نگرفت یا به راحتی دست او را گرفت. او پشت شیشه نشست و یک آی پد را نگه داشت تا سعی کند از خداحافظی پدر بزرگ خود جلوگیری کند” یک کاربر نوشت.

دیگری نوشت: “همین کار را با روز شکرگذاری مادرم انجام دادم. درد از دست دادن او تقریباً غیر قابل تحمل است و بسیار غیرضروری بود.”

در حال حاضر ایالات متحده بیشترین تعداد کل COVID-19 را دارد که اکنون بیش از 14 میلیون نفر است.

کارکنان بیمارستان با بدن یک قربانی COVID-19 در مرکز پزشکی سنت جود در فولرتون ، کالیفرنیا وارد آسانسور می شوند. در سرتاسر ایالات متحده ، این موج موجب شیب بیمارستان ها با بیماران و پرستاران و سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی شده است که به طور خلاصه در حال سوختن هستند. (AP Photo / Jae C. Hong، File)

همچنین بیش از 267000 مرگ ناشی از ویروس را ثبت کرده است و منجر به کشته شدن افراد می شود.

نزدیکترین کشور بعدی ، هند ، با 9.5 میلیون مورد ، پنج میلیون مورد کمتر دارد.

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش مستقیم جریانهای مستقیم به تلفن هوشمند خود ، در سیستم ثبت نام کنید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play