جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم نیروی هوایی به صحنه می‌رود و روی صحنه می‌افتد

رئیس جمهور آمریکا جو بایدن در حالی که در مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در کلرادو به پایان رساندن مدارک تحصیلی خود را به پایان رسانده بود، روی یک کیسه شن زمین خورد و افتاد.

پس از آن بایدن خوب ظاهر شد و بدون کمک به سمت صندلی خود در سکوها رفت. او در پایان مراسم در حال لبخند زدن و دویدن به سمت وسیله نقلیه خود دیده شد.

کاخ سفید گفت که رئیس جمهور پس از سقوط روز پنجشنبه (جمعه AEDT) خوب است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از اینکه در جریان جشن فارغ‌التحصیلی نظامی در کلرادو زمین خورد و به زمین افتاد، کمک می‌کند تا بایستد. (برندان اسمیالوفسکی/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ) (سی ان ان)

این تزلزل زمانی آغاز شد که بایدن در حال دور شدن از مرکز صحنه بود، جایی که قبلاً سخنرانی آغازین خود را برای فارغ التحصیلان آکادمی ایراد کرده بود.

در حالی که حرکت می کرد، زمین خورد و زمین خورد. رئیس جمهور قبل از اینکه خودش را روی دست راستش بلند کند، روی باسن راستش فرود آمد.

گروهی از مردان، از جمله یکی از مقامات آکادمی نیروی هوایی و دو مامور سرویس مخفی ایالات متحده، به آغوش بایدن دراز کردند تا به او کمک کنند تا روی پای خود بازگردد.

همانطور که به سمت صندلی خود می رفت، بایدن به سمت زمینی که در آن زمین خورده اشاره کرد و نشان داد که چیزی سر راه او قرار گرفته است. ویدئوی آن لحظه نشان می‌دهد که کیسه‌های شن در مقابل تریبون نزدیک جایی که بایدن ایستاده بود قرار داده شده بود.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال ترک صحنه بود که سقوط سختی را پشت سر گذاشت. (نه)

رئیس جمهور بدون کمک به صندلی خود در سکوها بازگشت و در پایان مراسم با روحیه خوب ظاهر شد.

بن لابولت مدیر ارتباطات در توییتر نوشت: “او خوب است. در حالی که او دست می داد یک کیسه شن روی صحنه بود.”

شهر پر رونق به ویرانه هایی در حال دود تبدیل شد

بایدن 80 سال سن دارد و مسن ترین رئیس جمهور این کشور است.

پیش از این، بایدن به فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده گفت که آنها در حال ورود به دنیایی هستند که به سرعت در حال تغییر هستند، زیرا او بر نقش حیاتی حمایت ایالات متحده از متحدان و شرکای خود تأکید کرد و بر کمک مداوم ایالات متحده به اوکراین تأکید کرد.

بایدن گفت که کادت ها با ورود به خدمت در بحبوحه دنیایی در حال تغییر با چالش های جهانی در حال افزایش از حمله روسیه به اوکراین گرفته تا رقابت استراتژیک با چین و همچنین تغییرات آب و هوایی و هوش مصنوعی، «با بسیاری از کارها مواجه خواهند شد».

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از اینکه در مراسم فارغ‌التحصیلی افسران نیروی هوایی زمین خورد و سقوط کرد، توسط مقامات کمک شد. (نه)

و او تاکید کرد که چگونه مشارکت های جهانی آمریکا “نشانه ای از قدرت” است و مردم “باورنکردنی” اوکراین را تحسین کرد.

بایدن با تشویق گفت: “حمایت مردم آمریکا از اوکراین چشم پوشی نمی کند. ما همیشه از دموکراسی ها دفاع می کنیم.”

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.