جیم چالمرز می‌گوید برای «افرادی که سخت‌ترین کار را انجام می‌دهند» کمک هزینه‌های زندگی ارائه می‌شود.

قرار است بیش از پنج میلیون خانوار استرالیایی و یک میلیون کسب و کار با افزایش قبوض انرژی تحت یک بسته 1.5 میلیارد دلاری در بودجه فدرال روز سه شنبه حمایت مالی دریافت کنند.

جیم چالمرز خزانه دار اعلام کرد که “پرداخت غیرفعال” یا “یارانه ای که به بسیاری از استرالیایی ها تعلق می گیرد” وجود دارد.

خزانه دار به چارلز کروچر، سردبیر ارشد سیاسی 9News گفت که بودجه «مسئولانه» به طور جدی بر کاهش هزینه هایی که آسیب پذیرترین اقشار کشور با آن مواجه هستند متمرکز خواهد شد.

او گفت: “وظیفه ما به عنوان یک دولت این است که از این فشارهای هزینه های زندگی کنار بیاییم… این بودجه (اولویت بندی می کند) افرادی که سخت ترین کار را انجام می دهند.”

جیم چالمرز، خزانه‌دار، می‌گوید، بودجه فدرال کارگر حول محور ارائه کمک هزینه‌های زندگی به استرالیایی‌های آسیب‌پذیر خواهد بود. (نه)
چالمرز قرار است با محدود کردن سود گاز طبیعی مایع (LNG) 2.4 میلیارد دلار مالیات اضافی برای بودجه افزایش دهد. سیدنی مورنینگ هرالد گزارش می دهد.راانتظار می رود که خزانه دار امروز تغییراتی را در مالیات فوق العاده سوخت های فسیلی اعلام کند و میزان درآمد قابل جبران را تا 90 درصد محدود کند.

خزانه دار اشاره کرد که بودجه نرخ بیکاری کمتر از حد انتظار را نشان می دهد که می تواند منجر به مازاد شوک شود.را

بدهی ناخالص دولت استرالیا در حال حاضر حدود 900 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2025-2026 به مرز یک تریلیون دلار برسد.

چالمرز گفت: “این در مورد این است که مطمئن شویم پروژه های دریایی زودتر مالیات بیشتری پرداخت می کنند تا بتوانیم بسته های هزینه زندگی را تامین کنیم.”

این بهترین تعادل را بین دریافت زودتر بازدهی عادلانه برای استرالیایی ها و همچنین سازگاری با سرمایه گذاری و عرضه و روابط بین المللی ما برقرار می کند.

“پیش بینی بیکاری در بودجه کمی بهتر است و پیش بینی دستمزدها نیز قوی تر است. مردم کار می کنند و درآمد بیشتری دارند.

نماینده به صاحبخانه غرامت می پردازد که مرد متصرف قمه در دست دارد
بودجه فدرال کارگری حول محور ارائه کمک هزینه های زندگی خواهد بود. (دامنه)

بودجه فدرال برای مبارزه با هزینه های زندگی

نرخ جستجوی کار قرار است برای دریافت کنندگان بالای 55 سال افزایش یابد، در حالی که دولت نیز علامت گذاری کرده است که بسته قابل توجهی با هدف مقابله با افزایش قبوض انرژی وجود خواهد داشت.

بیش از 30 پروژه دفاعی نیز برای کمک به تامین بودجه 19 میلیارد دلاری در هزینه های دفاعی کاهش یافته یا لغو خواهند شد.

به طور کلی، هزینه زندگی مشکل بزرگ بودجه خواهد بود.

هزینه های زندگی تحت تاثیر تورم است و خزانه دار باید با گذاشتن پول زیاد در جیب مردم، بدون اینکه به مشکل اضافه کند، تسکین دهد.

چالمرز می‌گوید: «به طور عمده، وقتی بودجه‌ای با کمی فشار روی آن در دوره متوسط ​​دارید، سعی می‌کنید تا کاری را که می‌توانید انجام دهید تا از آسیب‌پذیرترین افراد شروع کنید.

“این فرصت کافی را برای مردم فراهم می کند تا از دوران سخت عبور کنند، زیرا ما سعی می کنیم اقتصاد و کشور خود را برای آینده تنظیم کنیم.”

این بودجه روز سه شنبه ارائه می شود.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.