خانواده، دوستان و تحسین‌کنندگان رئیس سلبریتی پس از مرگ شوک، غمگین می‌شوند

در بیانیه ای که خانواده سرآشپز منتشر کرد، او به عنوان یک “اسکاتلندی مغرور” و “شوهر، پدر، برادر، پسر و دوستی بی بدیل” توصیف شد.

از زونفریلو همسرش لورن فرید و چهار فرزندش به یادگار مانده است

جوک زونفریلو در سن 46 سالگی درگذشت.
جوک زونفریلو در سن 46 سالگی درگذشت. (شبکه 10)

این خانواده در بیانیه‌ای گفتند: «با قلب‌های کاملاً درهم شکسته و بدون اینکه بدانیم چگونه می‌توانیم بدون او زندگی کنیم، از اینکه جوک دیروز درگذشت، ناراحتیم.»

«کلمات زیادی می‌توانند او را توصیف کنند، داستان‌های زیادی می‌توان گفت، اما در این زمان ما آنقدر غرق شده‌ایم که نمی‌توانیم آنها را در قالب کلمات بیان کنیم.

“برای کسانی که از مسیر او عبور کردند، با او جفت شدند، یا به اندازه کافی خوش شانس بودند که خانواده او باشند، این اسکاتلندی مغرور را در زمان خوردن ویسکی بعدی خود در قلب خود نگه دارید.

ما از شما خواهش می‌کنیم که اجازه دهید خصوصی غمگین شویم زیرا راهی برای عبور از این موضوع پیدا می‌کنیم و فضایی را در طرف دیگر برای تجلیل از شوهر، پدر، برادر، پسر و دوست بی‌بدیل خود پیدا می‌کنیم.»

Jock Zonfrillo یک چالش تارت را در MasterChef 2021 تنظیم می کند.
جوک زونفریلو پس از تأسیس تعدادی رستوران موفق، داور مسترشف بود. (عرضه شده)

افراد مشهور و همکارانی که زونفریلو در دنیای آشپزی با آنها برخورد کرده است، ادای احترام به ستاره فقید را انجام داده اند و این خبر را “ویرانگر” توصیف کرده اند.

سرآشپز سوپراستار جیمی الیور، که در این فصل از MasterChef استرالیا ظاهر می شود، گفت که از این خبر در “شوک کامل” است.

او در این پست نوشت: “جوک با وقت و روحیه اش در نمایش بسیار سخاوتمند بود و من واقعاً از این بابت سپاسگزارم.”

“من نمی توانم باور کنم که دارم این را می نویسم …….. با ارسال عشق و تسلیت به همه خانواده، دوستان و خانواده دومش، تیم استاد آشپز و شرکت کنندگان xxx. عاشق جیمی.”

گوردون رمزی گفت: «از خبر ویرانگر درگذشت جوک زونفریلو متأسفم.

من واقعا از زمانی که با هم در MasterChef در استرالیا گذراندیم لذت بردم.

در این زمان سخت تمام عشقم را برای لورن و خانواده می فرستم.را

شبکه 10 و اندمول شاین استرالیا که تولید کننده است مسترشفزونفریلو یکی از اعضای محبوب این سریال بود و درگذشت او همه کسانی را که در این نمایش کار کردند بسیار شوکه و غمگین کرد.

سرآشپز این هفته به احترام خانواده زونفریلو پخش نخواهد شد.

«Network 10 و Endemol Shine Australia عمیقاً از از دست دادن ناگهانی Jock Zonfrillo، یکی از اعضای دوست داشتنی، شوکه و اندوهگین هستند. مسترشف استرالیا خانواده. جوک دیروز در ملبورن درگذشت.”

جوک برای استرالیایی ها به عنوان یک سرآشپز، نویسنده پرفروش، بشردوست و سرآشپز قضاوت کنید، اما از او به عنوان یک پدر، شوهر، برادر و پسر مهربان یاد می شود.

“جوک مصمم و با استعداد و با ذکاوت فراوان، در گلاسکو از پدری ایتالیایی و مادری اسکاتلندی به دنیا آمد، که به این معنی بود که سال های شکل گیری او به شدت تحت تاثیر دو فرهنگ قوی قرار داشت و این وسواس او به غذا و میل به یک دوچرخه سواری جدید بود. در تنها 12 سالگی جوک را تشویق کرد تا درهای آشپزخانه را بکوبد و به دنبال کار باشد.

“عشق و اشتیاق جوک به غذا باعث شد که او به یکی از جوانترین دانشجویان آشپزی تبدیل شود که تنها در 15 سالگی در هتل تورنبری شاگردی کرده است. از آن زمان به بعد هیچ مانعی برای او وجود نداشت و در 17 سالگی او در کنار مارکو پیر کار می کرد. سفید در رستوران همنام خود Marco Pierre White.

او در طول دوران حرفه‌ای خود با سرآشپزهای معروف جهان و در رستوران‌های سراسر جهان کار کرد. استعداد او باعث شد تا در عالی‌ترین آشپزخانه‌های جهان بدرخشد و پس از نقل مکان به استرالیا، Bistro Blackwood و رستوران Orana را در آدلاید افتتاح کرد.

Jock’s Restaurant Orana با سه کلاه در هر دو سال 2019 و 2020 شناخته شد و همچنین جوایز جهانی را دریافت کرد و جایزه معتبر جهانی آشپزی باسک در سال 2018 را دریافت کرد.

“در سال 2019، جوک به عنوان قاضی انتخاب شد مسترشف استرالیا که در آن او به چالش کشیدن و مربیگری شرکت کنندگان و البته الهام بخشیدن به ملت آشپز خانه افتخار می کرد.

“کاریزما، حس شوخ طبعی، سخاوت، اشتیاق و عشق جوک به غذا و خانواده اش قابل اندازه گیری نیست. او بسیار دلتنگ خواهد شد.”

Jock Zonfrillo (سمت چپ) در مجموعه MasterChef. (عرضه شده)

بورلی مک‌گاروی، معاون اجرایی پارامونت ANZ، گفت که زونفریلو مردی فوق‌العاده بود.

“این یک روز بسیار غم انگیز برای خانواده و دوستان جوک، همکاران شبکه 10 و اندمول شاین استرالیا و برای سرآشپز مک گاروی گفت: طرفداران در سراسر استرالیا و جهان.

“جوک مرد خارق‌العاده‌ای بود. او یک همکار و دوست فوق‌العاده بود، و ما احساس افتخار می‌کنیم که او نقش مهم و تاثیرگذاری را داشتیم. سرآشپز.

“با وجود تمام نقاط عطف حرفه ای قابل توجه او، هیچ چیز به اندازه خانواده اش برای او شادی یا خوشحالی به ارمغان نیاورد.

افکار ما در این زمان بسیار سخت با آنهاست.»

جیمی بارنز، اسطوره راک، زونفریلو را “مثل یک برادر” توصیف کرد

پیتر نیومن، مدیرعامل Endemol Shine استرالیا، گفت که شور و انرژی زونفریلو در صحنه فیلمبرداری مسری بود.

“ما از خبر درگذشت جوک شوکه و بسیار متأسف شدیم. جوک استعدادی باورنکردنی بود، نه فقط به عنوان یک سرآشپز مشهور، بلکه به عنوان کسی که می‌توانست در نقش خود به خانه‌های مردم استرالیا و سراسر جهان شادی بیاورد. قضاوت کنید مسترشف استرالیا“نیومن گفت.

او در صحنه فیلمبرداری مورد علاقه تیم بود و علاقه اش به غذا و نمایش مسری بود.

او همچنین یک قهرمان درخشان برای شرکت کنندگان بود سرآشپز، همیشه بهترین ها را برای آنها می خواهیم.

او به شدت دلتنگ همه خواهد شد سرآشپز تیم افکار ما در این زمان غم انگیز با خانواده او است.”

مجریان رادیو کری بیکمور و تامی لیتل نیز به سرآشپز ادای احترام کردند.

صدها ادای احترام نیز از صحنه مهمان نوازی استرالیا سرازیر شده است.

کالین فاسنیج، سرآشپز مشهور همکار، گفت: “دوست من، امیدوارم روزی دوباره یک ویسکی بخورم.”

جین دی گراف مجری و آشپز تلویزیون گفت زونفریلو “قهرمان غذاهای زیبا” بود.

او گفت: “خبر بسیار غم انگیزی. از دست دادن چنین قهرمان غذاهای زیبا و مربی برای بسیاری بسیار وحشتناک است. افکار من با خانواده، دوستان و همکارانش است.”

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.