خبرنگار 9 نیوز ایالات متحده درباره گزارش دادن درباره اولین انتخابات وی در آمریکا چگونه بود

در یک توقف کوتاه در ایالت واشنگتن چند روز قبل از انتخابات آمریکا، چشم انداز مغازه ها ، هتل ها و مشاغل دیگر که برای آماده سازی شورش های احتمالی و غارتگری سوار می شوند گره ای در شکم من ایجاد کرد که از ماه مه تاکنون احساس نکرده ام.
در آن زمان من را اشك زده و هل داده اند ، گلوله هاي فلفل را همراه با معترضان و رسانه هاي ديگر زندگی سیاهان اعتراض دارد، که به خشونت و ویرانی منجر شد ، خشم برای همیشه در تصاویر یک آتش سوزی عظیم که پرچم ها و آوارهای آمریکایی را در بیرون کاخ سفید می سوخت ، ثبت کرد.

حصار امنیتی ساخته شده در عواقب آن همچنان باقی بود و با مانع های اضافی در جریان یکی از پر اختلاف ترین و آشفته ترین کارزارهای انتخاباتی در تاریخ آمریکا تقویت شد.

'روشن است': نه خبرنگار آدامز خبرنگار آمریكا هنگام آماده شدن برای رول شدن دوربین ، یادداشت های خود را بررسی می كند.
‘روشن است’: نه خبرنگار آدامز خبرنگار آمریكا هنگام آماده شدن برای رول شدن دوربین ، یادداشت های خود را بررسی می كند. (آملیا آدامز / اینستاگرام)
اواخر اکتبر بیایید ، ما چندین هفته در جاده بودیم ، گردبادی از پروازها ، درایوهای طولانی و تجمعات پر سر و صدا ترامپ در سراسر کشور؛ از آفتاب سوزناک آریزونا گرفته تا برف و برف پاک کننده انگشتان روستای پنسیلوانیا.

ما در یک جامعه آمیش اقامت گزیدیم ، با رأی دهندگان از همه اقشار صحبت کردیم ، سعی کردیم احساسات یک ملت را در صلیب های زنده بی پایان و هنگام خواب کم بیان کنیم ، YMCA را گوش می دادیم تا اینکه آرزوهای ما را آزار داد و چندین کیلو M & M بادام زمینی مصرف کرد.

اینها همه اجزای طاقت فرسا ، شورانگیز و استاندارد پوشش هرگونه مبارزات انتخاباتی هستند (YMCA به کنار).

این اولین انتخابات آمریکا من بوده است ، بنابراین همه چیز جدید و مهیج بود ، اما به طور کلی همه مطابق انتظار پیش رفتند تا اینکه برای روز انتخابات به دی سی بازگشتیم.

نتایج اولیه حاکی از پیش بینی قابل توجه جمهوری خواهان بود ، زیرا ایالت ها آرا votes حضوری پایگاه پشتیبانی عظیم ترامپ را محاسبه می کردند.

در میان دریایی از قرمز ، آبی و سفید ، جمعیتی پر از جمعیت نسبت به ورود هلی کوپتر ریاست جمهوری دونالد ترامپ به فلوریدا واکنش نشان می دهند.
در میان دریایی از قرمز ، آبی و سفید ، جمعیتی پر از جمعیت نسبت به ورود هلی کوپتر ریاست جمهوری دونالد ترامپ به فلوریدا واکنش نشان می دهند. (آملیا آدامز / اینستاگرام)

رئیس جمهور آنها ماه ها از آنها خواسته بود که به اتهام تقلب و بی نظمی رای خود را از طریق پست رای ندهند.

ما با بسیاری از حامیان ترامپ مصاحبه کردیم که قاطعانه به این پیام اعتقاد داشتند و نسبت به روند انتخابات دموکراتیک که از سال 1789 رئیس جمهورهای ایالات متحده را انتخاب می کند ، بسیار مشکوک بودند.

بنابراین تعجب آور نبود وقتی که انبوه نامه های رای گیری شروع به تبدیل ایالات کلیدی به آبی ؛ هواداران دموکرات با ارسال رکورد زودهنگام ، از طریق پست رأی دادند و جو بایدن به زودی در مسابقه جلو رفت – البته با سرعت بسیار آزار دهنده.

برای ما ، خبرنگاران و خدمه 9News ما در دلاور و فلوریدا ، و در واقع برای بقیه رسانه های ملی و جهانی در آمریکا برای این رویداد ، روز بزرگ به شب تبدیل شد و سپس دوباره به روز تبدیل شد.

ما شاهد طلوع خورشید بر فراز کاخ سفید بودیم ، اما هنوز مشخص نیست که چه کسی در ژانویه زندگی خواهد کرد.

حامیان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن و همسر نامزد وی معاون منتخب رئیس جمهور کمالا هریس برای سلفی گرفتن در نزدیکی حصار امنیتی در ضلع شمالی کاخ سفید ژست می گیرند
حامیان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن و همسر نامزد وی معاون منتخب رئیس جمهور کمالا هریس برای سلفی گرفتن در نزدیکی حصار امنیتی در ضلع شمالی کاخ سفید ژست می گیرند (گتی)

این سه روز / شب / روز دیگر با پوشش مداوم همراه با چند ساعت خواب اینجا و آنجا خواهد بود ، قبل از اینکه مشخص شود جو بایدن 46 رای رئیس ایالات متحده را به دست آورده است ، کافئین را قیف می کرد.

وقتی نتیجه اعلام شد ، برای پیاده روی قهوه رفته بودم تا قهوه بیشتری بخورم. من مستقیم به سمت Black Lives Matter Plaza روبروی کاخ سفید حرکت کردم ، جایی که حصار امنیتی اکنون با آگهی های تخلیه رئیس جمهور فعلی پوشانده شده بود. جو برق بود.

بوق ماشین ها ترکید ، مردم در خیابان ها بغل و گریه می کردند ، آواز و رقص می کردند. شعارهای “شما اخراج شده اید” و “دموکراسی چگونه کار می کند” 24 ساعت آینده پایتخت را پر می کند.

شورش و غارت هرگز رخ نداد ، حتی وقتی رئیس جمهور از قبول نتیجه خودداری کرد.

در روزهای بعد ، با استقرار در انتظار حرکت در کاخ سفید ، فرزندانم را با چهره روبرو کردم.

رئیس جمهور دونالد ترامپ پس از گلف در باشگاه ملی گلف ترامپ در استرلینگ ویرجینیا ، هنگام عزیمت از طرفداران خود ، دو انگشت شست را نشان می دهد. (AP)
حامیان رئیس جمهور دونالد ترامپ روز جمعه ، 6 نوامبر 2020 ، در شمال لاس وگاس ، نوادا در مقابل اداره انتخابات شهرستان کلارک اعتراض کردند. (AP)

“مامان با رئیس جمهور چه اتفاقی می افتد؟” از پسر شش ساله ام پرسید.

من پاسخ دادم: “هیچ ایده ای عزیزم ، هیچ کس جز او نمی داند”

“آنجا چطور است؟” او پرسید.

که به من فهماند که گرچه هنوز چیزهای زیادی در اینجا تغییر نکرده است ، اما چیزهای زیادی وجود دارد که احساس متفاوت می کند.

ما آنقدر عادت داشتیم كه اتهامات روزانه رئیس جمهور را به رقبای وی ، دانشمندان و هر شخص دیگری كه از او عبور می كرد ، بشنویم ، كه این امر عادی شد.

جلسه توجیهی مطبوعاتی یا تجمع مطبوعاتی ریاست جمهوری بدون هجوم توهین آمیز یا اتهام بی اساس به رفتار مجرمانه ، چیزی شنیده نشده بود. این مبارزات روز به روز بی رحمانه تر و شخصی تر می شد و این در آمریکایی ها با دیدگاه های مخالف که در خیابان ها درگیر بودند و ترس از شهرهایشان را نشان می داد ، منعکس شد.

خیالی راحت است که می بینیم مشاغل اکنون تخته سه لا را از بین می برند و باعث محافظت از خواص آنها در برابر خیزش شد که هرگز به وقوع نپیوست.

آدامز با ماسک ، منتظر نشانه خود در شهر نیویورک است.
آدامز با ماسک ، منتظر نشانه خود در شهر نیویورک است. (آملیا آدامز / اینستاگرام / آدام بووینو)

بقیه سال 2020 همچنان نامشخص است. زندگی ما در لس آنجلس با قفل محدود می شود ، پسر ما سال اول را از طریق کلاس گوگل به پایان می رساند و دختر ما هر روز صبح در ورودی مدرسه پیش دبستانی خود دمای بدن را کنترل می کند ، که به دلیل COVID و ناآرامی ها به طور متناوب خاموش می شود.

در حالی که این چند روز اخیر توییت های دفتر بیضی شکل به شدت بیان شده و اغلب در قفل قفل بودند ، سکوت از تریبون فرصتی را برای نفس کشیدن و تأمل در مورد غیرمعمول بودن و گاهاً پوچ بودن این کارزار فراهم کرده است.

این احساس آرامش پس از طوفان است ، اگرچه هنوز ابر تاریکی بر فراز کاخ سفید معلق است.

در تصاویر: روسای جمهور ایالات متحده که دوره دوم خود را خدمت نکردند

دم کردن … چه کسی می داند چه چیزی.