دادگاه می‌گوید شکایت هیو گرانت به اتهام جاسوسی غیرقانونی توسط روزنامه سان می‌تواند محاکمه شود.

آ دادگاه لندن روز جمعه تلاش ناشر را رد کرد خورشید تبلوید به طرح دعوی حقوقی توسط بازیگر هیو گرانت مبنی بر اینکه روزنامه نگاران و بازرسانی که به طور غیرقانونی استخدام کرده بود، او را جاسوسی کرده اند.
قاضی تیموتی فانکورت گفت که دادگاهی در ژانویه باید مشخص کند که آیا خورشید انجام داده بود جمع آوری اطلاعات غیرقانونی این شامل ضربه زدن به تلفن ثابت و ضربه زدن به ماشینش و نفوذ به خانه اش بود.

روزنامه های گروه خبری (NGN) که مالک آن است خورشید، استدلال کرده بود که گرانت ادعاهای خود را در یک بازه زمانی شش ساله مطرح نکرده است.

هیو گرانت به ساختمان رولز در مرکز لندن می رسد تا جلسه هک تلفن روزنامه های گروه خبری (NGN) را در پنجشنبه 27 آوریل 2023 به پایان برساند.
دادگاهی در لندن روز جمعه تلاش ناشر روزنامه سان برای رد دعوی هیو گرانت هنرپیشه را رد کرد. (جیمز منینگ/PA از طریق AP)

قاضی ادعاهای هک تلفن گرانت را به دلایل محدودیت زمانی رد کرد، اما گفت که پرونده می تواند بر اساس سایر اتهامات ادامه یابد.

“فقط با دیدن فاکتورهای فاش شده … در سال 2021 بود که آقای گرانت معتقد بود که بازرسان خصوصی (PIs) توسط آنها دستور داده شده است. خورشید فانکورت نوشت تا او را به طرق مختلف هدف قرار دهند، به ویژه در سال 2011.

این پرونده در جریان جلسه ای در ماه گذشته مورد بحث قرار گرفت که همچنین شامل اتهامات هک تلفن توسط شاهزاده هری علیه گروه خبری، روزنامه های بریتانیایی روپرت مرداک بود.

حکم فانکورت به پرونده دوک ساسکس نمی‌پردازد، زیرا او می‌خواهد بیشتر در مورد ادعاهای هری بشنود که به دلیل “توافق مخفی” بین کاخ باکینگهام و اوراق مرداک، مانع از طرح ادعاهایش خیلی زودتر شده است.

هیو گرانت به ساختمان رولز در مرکز لندن می رسد تا جلسه هک تلفن روزنامه های گروه خبری (NGN) را در پنجشنبه 27 آوریل 2023 به پایان برساند.
قاضی تیموتی فانکورت گفت که دادگاهی در ژانویه باید مشخص کند که آیا The Sun جمع آوری اطلاعات غیرقانونی انجام داده است یا خیر. (جیمز منینگ/PA از طریق AP)

NGN وجود یک “توافق مخفی” را رد کرده است. کاخ به پیام هایی که به دنبال اظهار نظر در مورد آن یا توافق ادعایی ویلیام بودند، پاسخ نداده است.

شاهزاده هری، پنجشنبه، 30 مارس 2023، وارد دادگاه سلطنتی لندن می شود.
حکم فانکورت به پرونده دوک ساسکس نمی‌پردازد، زیرا او می‌خواهد درباره اتهامات هری بیشتر بشنود. (AP Photo/Kirsty Wigglesworth)

سخنگوی گروه نیوز روز جمعه بیانیه ای صادر کرد و گفت: خوشحالیم که دادگاه اتهامات هک تلفن گرانت را رد کرد.

در بیانیه آمده است: «NGN به شدت اتهامات تاریخی مختلف در مورد گردآوری اطلاعات غیرقانونی مندرج در آنچه از ادعای آقای گرانت باقی مانده است را رد می کند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.