دولت استرالیای جنوبی متهم به بدگویی از چهره های کنسرت سام اسمیت شد

اسناد منتشر شده تحت قوانین آزادی اطلاعات ارائه شده توسط اپوزیسیون نشان می دهد که 32 میلیون دلار ارزش تبلیغاتی عمدتاً از پوشش منفی ایجاد شده است.

کنسرت کاملاً آماده برای یک گروه انحصاری از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی دستچین شده برای ایجاد تبلیغات رایگان برای SA Tourism به ارزش معادل 7 میلیون دلار هزینه تبلیغاتی طراحی شده است.

این کنسرت کاملاً برای یک تأثیرگذار رسانه اجتماعی اختصاصی و دست‌چین شده برای ایجاد تبلیغات رایگان برای SA Tourism طراحی شده است. (نه)

میشل لنسینک، سخنگوی اپوزیسیون پاسخگویی دولت گفت: «من فکر می‌کنم همه ساکنان استرالیای جنوبی در مورد این ارزش 32 میلیون دلاری که دولت ادعا می‌کند، تردید داشته‌اند.

کل کمپین فقط تمرینی بود که دولت از ارقام طفره می رفت، از چیزها طفره می رفت و اکنون آنها افشا شده اند.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که حدود 24.5 میلیون دلار از معادل ارزش تبلیغاتی تخمینی (AVE) برای قرار گرفتن در معرض منفی یا خارج از موضوع بوده است.

مقاله ای که شکایات یک اینفلوئنسر را که مجبور به ادرار کردن در جلوی صحنه بود برجسته می کرد، ارزش جداگانه ای 3 میلیون دلاری داشت.

زوئی بتیسون وزیر گردشگری یک هفته پیش از این ارقام دفاع کرد، اما امروز دیگر طرفدار آن نبود.

او گفت: “ما می دانیم که مطبوعات منفی را جذب کرد، بنابراین به عنوان یک اقدام رو به جلو، فکر می کنم باید از چیز دیگری استفاده می کردیم.”

ما چیزهای منحصربه‌فردی را امتحان می‌کنیم، و آن‌ها برای هرکسی مناسب نیستند.»

eاینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.