دولت فدرال با پاشیدن میلیون ها نفر از صندوق توسعه به “خرید رای” متهم شد

صندوق جنگ قبل از انتخابات که تقریباً 900 میلیون دلار کمک مالی با پرداخت مالیات توسط مالیات دهندگان فراهم شده است دولت فدرال، در حالی که مخالفان آن را به خرید رای متهم کردند.

درست قبل از انتخابات گذشته دولت 187 میلیون دلار از 222 میلیون دلار از صندوق توسعه جامعه برای صندلی هایی كه ائتلاف می خواست بدست آورد ، هزینه كرد.

باشگاه لیگ راگبی پنریث پانترز 13 میلیون دلار برای یک هتل و یک مکان کنفرانس در صندلی حاشیه غربی سیدنی لیندسی دریافت کرد ، که حزب لیبرال سال گذشته از حزب کارگر به دست آورد.

اسناد به دست آمده توسط 9News نشان می دهد دولت قصد دارد 862.7 میلیون دلار در طول سه سال از همان صندوق هزینه کند.

کاترین کینگ ، وزیر سایه ، زیرساخت ، حمل و نقل و توسعه منطقه ای گفته است که برنامه کمک های مالی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. (نه)

وزیر زیرساخت سایه ، کاترین کینگ گفت: “این صندوق در اصل برای خرید رای استفاده می شود. این امر نظارت دقیق تری را به همراه دارد.”

9 نیوز می فهمد که حزب کارگر قصد دارد از صندوق برای تعیین صندلی های خود در انتخابات گذشته استفاده کند.

خانم کینگ گفت: “مطمئناً همیشه بودجه هایی برای تعهدات انتخاباتی شکایت می شود و انتخابات اساساً روند انتخاب شماست.”

دریافت کنندگان نمی توانند برای کمک های مالی درخواست دهند ، دولت دولت آنها را انتخاب می کند. یکی از معیارهای ذکر شده این است که گیرنده نیاز به داشتن شماره تجاری استرالیا (ABN) دارد.

سناتور سبزها جانت رایس از بازرس کل درخواست کرده است که صندوق را بررسی کند ، اما این برای سال جاری رد شده است.

سناتور رایس به 9 نیوز گفت: “ما باید جلوی آن را بگیریم.”

معاون نخست وزیر مایکل مک کورماک بر بودجه توسعه نظارت می کند. (رت وایمن)

“کارهای زیادی نمی توانند انجام دهند زیرا در این دستورالعمل آمده است:” هر پروژه ای را که بخواهیم انتخاب کنیم ، به ما پول می دهند ، خوب اشکالی ندارد “.

دولت گفت که بودجه موجه است.

معاون نخست وزیر مایکل مک کورماک بر بودجه نظارت می کند.

سخنگوی دولت فدرال گفت: “این برنامه تعهدات انتخاباتی دولت و سایر پروژه های مشخص شده برای زیرساخت های جامعه یا منطقه را ارائه می دهد.”

حسابرس کل صندوق را در سال 2018 بررسی کرد و دریافت ، “طراحی برنامه با قوانین و دستورالعمل های کمک هزینه های مشترک المنافع مطابقت داشت.”