رئیس جمهور دونالد ترامپ معترضین را با رانندگی با موتور سیکلت به هیجان می آورد

حامیان پرشور رئیس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه در واشنگتن پشت سر ادعای جعلی او درباره انتخابات سرقتی تظاهرات کردند و هنگام دور شدن از رانندگی برای بیرون رفتن از شهر ، موتورخانه خود را هجوم آوردند.

یکی از افراد وفادار ، آنتونی ویتاکر از وینچستر ، ویرجینیا ، از بیرون دادگاه عالی گفت: “من فقط می خواهم روحیه او را حفظ کنم و به او اعلام کنم که ما از او حمایت می کنیم.”

هنگامی که رئیس جمهور راهی باشگاه گلف خود در ویرجینیا شد ، معترضان با بازدید از موتور سیکلت متأثر شدند. (AP)

چند هزار نفر پس از راهپیمایی در خیابان پنسیلوانیا از میدان آزادی ، نزدیک کاخ سفید ، در آنجا جمع شده بودند.

رئیس جمهور در حالیکه به ادعاهای بی اساس تقلب گسترده در انتخابات ادامه می داد ، از تجمع گسترده در توییتر خود مباهات کرد.

یک هفته پس از اعلام جو بایدن دموکرات در انتخابات ، تظاهرات حمایت از ترامپ در شهرهای دیگر برگزار شد.

خشم از احتمال انتقال قدرت اجرایی هیچ نشانه ای از فروپاشی نشان نداد ، و نشانه ای از بی پیروزی رئیس جمهور در پیروزی در مسابقه ای بود که در واقع از دست داد.

ائتلاف گسترده ای از مقامات ارشد دولت و صنعت اعلام كرد كه رأی گیری در 3 نوامبر و شمارش زیر بدون هیچ مشكلی در حد معمول – “امن ترین” در تاریخ آمریكا ، به آرامی اتفاق افتاد ، تلاش های ترامپ برای تضعیف صداقت مسابقه

راهپیمایی ضد ترامپ در واکنش به مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ترامپ متورم شد و برخوردهای زشتی را در پی داشت. (AP)
تنش ها در حالی به وجود آمد که معترضین مخالف معترضین را سخت زجر می دادند. در عکس ، یک ضد معترض به یک طرفدار ترامپ که مورد حمله قرار گرفته کمک می کند. (AP)

در دلری بیچ ، فلوریدا ، چند صد نفر راهپیمایی کردند ، عده ای با تابلوهایی با عنوان “همه آرا را بشمارید” و “ما نمی توانیم تحت یک دولت مارکسیست زندگی کنیم”.

در لانسینگ ، میشیگان ، معترضین در كاپیتول جمع شدند تا سخنرانان راجع به نتایجی كه نشان می دهد بایدن با بیش از 140،000 رأی برنده ایالت است ، تردید كنند.

پلیس ققنوس تخمین زده است که 1500 نفر در بیرون از پایتخت آریزونا در اعتراض به پیروزی ناچیز بایدن در این ایالت تجمع کردند.

جمعیت در واشنگتن صبح روز شنبه شروع به جمع شدن کردند که با نزدیک شدن لیموزین ترامپ به میدان آزادی ، تشویق ها به صدا درآمد.

راهپیمایان ادعای دونالد ترامپ مبنی بر جعلی بودن نتایج انتخابات را فریاد زدند. (AP)
افرادی که خود را به عنوان اعضای پسران مغرور معرفی می کنند روز شنبه (به وقت محلی) به اعتراضات واشنگتن پیوستند. (AP)
یکی از هواداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در حالی که پس از تجمع در یک صحنه متشنج محاصره شده است ، ماده ای را اسپری می کند. (AP)

مردم در دو طرف خیابان صف کشیده بودند و برخی از آنها کمی بیش از یک متر از وسیله نقلیه ترامپ ایستاده بودند. دیگران با دویدن در کنار کاروان شور و شوق خود را نشان دادند.

آنها شعارهای “ایالات متحده آمریکا ، ایالات متحده آمریکا” و “چهار سال دیگر” را سر دادند و بسیاری از آنها پرچم ها و نشانه های آمریکا را به همراه داشتند تا نارضایتی خود را از شمارش آرا نشان دهند. پس از انحراف کوتاه برای حرکت کند در اطراف سایت ، موتورسیکلت به سمت باشگاه گلف ویرجینیا رئیس جمهور حرکت کرد.

در میان سخنرانان ، یک جمهوریخواه جورجیا نیز به تازگی به مجلس نمایندگان ایالات متحده انتخاب شده بود. مارجوری تیلور گرین ، که نظرات نژادپرستانه و حمایت از تئوری های توطئه QAnon را ابراز کرده است ، مردم را ترغیب کرد تا با آرامش به سمت دادگاه عالی حرکت کنند.

در این راهپیمایان اعضای اعضای پسران مغرور ، یک گروه نئو فاشیست شناخته شده به دلیل نزاع در خیابان با مخالفان ایدئولوژیک در تجمعات سیاسی شناخته شده بودند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که مردم برای راهپیمایی روز شنبه جمع می شوند ، از موکب خود به طرفداران خود تکان می دهد. (AP)
پس از آن وی در باشگاه گلف ملی ترامپ در استرلینگ ، ویرجینیا در حال بازی گلف مشاهده شد. (AP)

این راهپیمایی قبل از آنکه شب متشنج شود ، عمدتاً در روز مسالمت آمیز بود و در حاشیه برخی از برخوردها در حالی که ضد تظاهرکنندگان هواداران ترامپ را با شعارهای “گم کردی!”

در اواخر بعد از ظهر ، چند صد تظاهرکننده ضد ترامپ درگیر بازی فریاد با گروههای پراکنده از طرفداران ترامپ شدند. یک گروه از طرفداران ترامپ با تخم مرغ زده شدند و یک نفر کلاه قرمز MAGA خود را که به دلیل تشویق به آتش کشیده شد ، از دست داد.

با فرا رسیدن شب ، چندین خط پلیس مانع ورود هواداران ترامپ به منطقه Black Lives Matter Plaza شد. کسانی که موفق به ورود به داخل منطقه شدند با آب غرق شدند و دیدند که کلاه های MAGA و پرچم های طرفدار ترامپ آنها را قاپیده اند.

فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می داد که برخی از تظاهرکنندگان و معترضین در حال معامله با بیل ، مشت و سیلی هستند.

مردی با شاخ گاو فریاد می زند “از اینجا برو!” توسط شخصی هل داده شد و به خیابان رانده شد و سپس توسط چند نفر محاصره شد و با مشت و مشت زد تا اینکه ابتدا به خیابان افتاد.

خون آلود و مبهم او را بلند کردند و به سمت یک افسر پلیس رفت.

“راهپیمایی میلیونی MAGA” به شدت در شبکه های اجتماعی تبلیغ شد و این نگرانی را ایجاد کرد که می تواند باعث تضاد با تظاهرکنندگان ضد ترامپ شود ، که هفته ها در نزدیکی کاخ سفید در Black Lives Matter Plaza جمع شده اند.

بسیاری با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهای آمریکایی ابراز نارضایتی از نتیجه انتخابات کردند. (AP)
طرفداران و هواداران پرستش دست تکان دادند ، در کنار کاروان ترامپ دویدند و در یک متری لیموترش آمدند تا حمایت خود را فریاد بزنند. (AP)

در حال آماده سازی ، پلیس مناطق وسیعی از مرکز شهر را تعطیل کرد ، جایی که بسیاری از فروشگاه ها و دفاتر از روز انتخابات مستقر شده اند. کریس رودریگز ، مدیر آژانس امنیت داخلی و مدیریت اضطراری شهر ، گفت که پلیس در برقراری صلح با تجربه است.

موضوعاتی که ستاد انتخاباتی ترامپ و متحدانش به آن اشاره کرده اند در هر انتخابات معمول است: مشکلات در امضاها ، پاکت نامه های پنهانکاری و علائم پستی در برگه های رای گیری از طریق نامه پستی ، و همچنین احتمال وجود تعداد کمی از آراots در اشتباه یا از دست رفتن. با توجه به اینکه بایدن در حاشیه گسترده ای از ترامپ در ایالات مهم میدان نبرد ، ترامپ را رهبری می کند ، هیچ یک از این موضوعات تأثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.

مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنین با شکایت از اینکه ناظران نظرسنجی آنها نتوانسته اند روند رأی گیری را موشکافی کنند ، چالش های حقوقی ارائه کرده است. بسیاری از این چالش ها توسط قضات برطرف شده است ، بعضی از آنها ظرف چند ساعت از زمان تشکیل پرونده است.

یک مقام سابق دولت ، سباستین گورکا ، توسط دادگاه عالی جمعیت را شلاق زد و گفت: “ما می توانیم پیروز شویم زیرا او پیروز شد.” اما وی افزود: “این کار سخت خواهد بود.”