ردیاب خودرو چیست؟

دستگاه ردیاب هم شبیه همین می باشد با این تفاوت که دیگر یک گوشی موبایل نیست و هزینه اش هم کمتر است. ممکن است گیرنده جی پی اس در گوشی موبایل را دیده باشید که موقعیت مکانی شما را بر روی نقشه نشان می دهد. این ردیاب به طور مستقیم به برق خودرو وصل می شود و انرژی خود را از باطری خودرو تامین می کند. نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود.

برای رانندههای تاکسی و افرادی که خودرو خود را اجاره میدهند، جی پی اس و ردیاب خودرو میتواند کاربرد مهمی داشته باشد، لذا آنها میتواند بهمنظور خرید جی پی اس ماشین به فروشگاه آنلاین ایسام مراجعه نمایند. از قابلیت های متعدد ردیاب خودرو آهنربایی (جی پی اس خودرو) می توان به داشتن نرم افزار موبایل و مکان یابی آنلاین دستگاه بر روی موبایلتان نام برد که خیالتان را کاملاً آسوده می کند تا قابلیت های دیگری همچون ارسال پیامک در هنگام تکان خوردن وسیله نقلیه شما ، قطع کردن برق خودرو از راه دور ، شنود ، پنهان بودن و غیره نام برد.

اگر جی پی اس خودرو بتواند مکانیزم ها و یا آپشن های بهتری را دارا باشد بدون شک بازار فروش بیشتری را دارا هست . همچنین نباید جایی باشد که با برخورد دست یا پا قطع شود. ردیاب خودرویی : این GPS ها برای ماشین ساخته شده اند ممکن است برای نصب نیاز به سیم کشی داشته باشند یا بدون نیاز به سیم کشی باشند به برق ماشین وصل میشوند و کار میکنند ولی اگر برق ماشین قطع شود یا دستکاری شود دارای باتری داخلی هستند که تا چند روز شارژ نگه میدارد و اگر برق ماشین دوباره وصل شود این باطری شارژ میشود.

بررسی کنید که سیم کارت شارژ دارد یا خیر؟ اما در صورتی که هنوز هم به وجود ردیاب بر روی خودرو مشکوک هستید می توانید خودرو را به فرد متخصصی برای بررسی مجدد نشان دهید. قبلا در نوشته ای با عنوان ارزانترین ردیاب خودرو در مورد ارزانترین و گرانترین ردیابها برای شما نوشته ام که میتوانید به آن مراجعه کنید اما اگر بخواهم بطور خلاصه بگویم ردیاب ارزان قیمت از ۶۰۰ هزار تومن به بالا می باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت %link1%.