ردیاب شخصی سری مدل TP 2021

از gps آهنربایی هم به عنوان ردیاب موتور سیکلت، هم برای خودرو و حتی برای دوچرخه نیز به کار میرود. آنتن ردیاب خودرو با کمک برقراری ارتباط با ماهوارههایی که در ایستگاه فضایی قرار دارند، اطلاعاتی چون موقعیت دقیق، میزان سرعت و حتی باز و بسته شدن درب را از طریق پیامک به مالک اتومبیل ارسال میکند. این روزها خودرو حکم یک سرمایه مالی بزرگ را داشته و بعد از خانه، ارزشمندترین دارایی هر شخصی محسوب میشود. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع ردیاب های شخصی آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به کاربرد خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

این فروشگاهها با راهنمایی و مشاوره رایگان در زمان خرید، به شما کمک خواهند کرد بهترین انتخاب را داشته باشید. همانطور که دیدید مزایا و کاربردهای استفاده از ردیاب کوچک شخصی را به شما معرفی کردیم. از نظر طراحی ردیاب TK-Star یکی از کوچکترین و سبکترین ردیاب های شخصی موجود در بازار است. آموزش نحوه استفاده از ردیاب شخصی GF-21 این محصول دارای گارانتی ۶ ماهه است. منظور از ردیاب در واقع همان دستگاه GPS است که به وسیلهای کوچک و الکترونیکی اطلاق میشود که مجهز به باطری است و میتوان از آن برای مقاصد مختلفی بهره برد. برخلاف دزدگیر که محل نصب آن در نزدیکی جعبه برق است، ردیاب در هر نقطهای از ماشین در کمتر از یک دقیقه نصب میشود.

در برخی از شرکتها نیز برای کنترل بهتر و مدیریت دقیقتر بازاریابان و کارمندان در ماموریت از ردیاب استفاده میشود. کاربر می ­تواند در هر زمان و هر مکان با استفاده از یک دستگاه کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه هوشمند از وضعیت فرد مورد نظر مطلع گردد. ردیابها امروزه از مهمترین تجهیزاتی هستند که به منظور حفظ امنیت و آسایش خودرو، اشخاص و اماکن مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بعضی مواقع نیاز ضروری به شنیدن صدای محیط خاصی را داشته باشید، با مخفی کردن این دستگاه شنود در محل مورد نظر می توانید به راحتی از راه دور صداهای محیط را شنود نمایید.

شما میتوانید بسته به نیاز و بودجهای که دارید، یکی از این دو مدل را خریداری کنید. امروزه دیگر برای داشتن ردیاب نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید؛ باتوجه به نیاز خود میتوانید یکی از انواع مختلف ردیابهای موجود در فروشگاه ایمن ردیاب را تهیه کنید. اگر شما دارای یک اتومبیل معمولی هستید که ترس به سرقت رفتن آن را داشته و نمیخواهید هزینه زیادی کنید، میتوانید از مدلهای GM100 و ۲۵۰GM استفاده کنید که کمتر از ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. اگر ما یک بار سیمکارتی که روی دستگاه گذاشته ایم رو در بیاوریم و دوباره داخل دستگاه بگذاریم باید باز سیمکارت خودمان را که داخل گوشی هست رو با اون ست کنیم فروش ردیاب شخصی در کرج یا لازم نیست؟