رهبران گردشگری خواستار توقف هزینه جابجایی مسافران قبل از بودجه فدرال هستند

استرالیا برای سفر به خارج از کشور یکی از بالاترین هزینه ها را در جهان دریافت می کند صنعت گردشگری رهبران از دولت می خواهند که آن را در بودجه این هفته افزایش ندهد.

انجمن گردشگری و حمل‌ونقل، فدرال آژانس‌های مسافرتی استرالیا و انجمن فرودگاه‌های استرالیا می‌گویند افزایش «هزینه جابه‌جایی مسافران» استرالیا (PMC) خطر آسیب رساندن به صنعت گردشگری را دارد زیرا این صنعت به بهبود طولانی‌مدت از همه‌گیری COVID-19 ادامه می‌دهد.

PMC به این معنی است که هر کسی که استرالیا را ترک می کند، خواه یک گردشگر یا یک مسافر استرالیایی، به ازای هر مسافر، در هر سفر 60 دلار مالیات دریافت می کند.

یک کانتاس A380 از فرودگاه سیدنی بر فراز خلیج بوتانی بلند می شود.
به گفته رهبران، دریافت هزینه بیشتر از گردشگران و مسافران برای ترک استرالیا می تواند به این صنعت آسیب برساند. (AP)

هزینه اضافی به بلیت هواپیما اضافه می‌شود و توسط کشورهای مشترک المنافع جمع‌آوری می‌شود تا به تامین مالی پردازش مسافران بین‌المللی در مرزهای ما کمک کند.

رهبران صنعت می‌گویند که نمی‌خواهند PMC حذف شود، اما نمی‌خواهند آن افزایش یابد و خواستار تعهد به توقف پنج ساله با هر هزینه بزرگ‌تری هستند.

PMC در سال 1978 با قیمت 10 دلار معرفی شد

مارگی آزموند، مدیرعامل انجمن گردشگری و حمل و نقل گفت: بخش گردشگری هنوز در تلاش است تا از اثرات همه‌گیری بازیابی شود، سطح گردشگری بین‌المللی در استرالیا هنوز بهبود نیافته است، بنابراین هرگونه افزایش در PMC یک شکست بزرگ خواهد بود.

استرالیایی هایی که به دنبال سفر به خارج از کشور هستند در حال حاضر با یکی از بالاترین هزینه های جابجایی مسافر در جهان روبرو هستند. (گتی)

بدون توقف پنج ساله، ما در معرض خطر از دست دادن مشاغل در صنعت خود هستیم.

مدیر عامل فدراسیون آژانس های مسافرتی استرالیا، دین لانگ، گفت که این کشور قبلاً دارای دومین PMC بالا در جهان است.

او گفت: «واقعیت این است که افزایش PMC به معنای هزینه‌های گران‌تر بلیط هواپیما و تعطیلات خارج از کشور برای استرالیایی‌هایی است که در حال حاضر با فشارهای هزینه زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

شاهزاده لوئیس مراسم تاجگذاری را با چهره های گستاخ می دزدد

جیمز گودوین، مدیر عامل انجمن فرودگاه های استرالیا، گفت که این افزایش باعث دلسردی مردم از سفر می شود و مشاغل را به خطر می اندازد.

از جمله اقدامات کلیدی، یارانه 1.5 میلیارد دلاری برای افزایش قبوض انرژی به میلیون ها خانوار و کسب و کار است.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.