روزهای یادبود 2020 محدودیت های محدود در ویروس کرونا در استرالیا

امروز – 11 نوامبر – است روز یادبود و در سراسر استرالیا ، با حوادث محدود شده توسط محدودیت های همه گیر ، بزرگداشت خواهد شد.
از سال 1919 ، مردم کشورهای مشترک المنافع در یازدهمین ساعت از روز یازدهم ماه یازدهم به مناسبت آتش بس جنگ جهانی اول یک دقیقه سکوت کرده اند.
محدودیت های ویروس کرونا به معنای مجاز بودن تعداد محدودی از افراد در رویدادهای امروز است ، اما این موارد محدود است یادبود جنگ استرالیا منn کانبرا از ساعت 10.45 صبح (AEST) تا ظهر یک مراسم تلویزیونی ملی در ABC برگزار می کند.
روز یادبود یادآور امضای توافقنامه صلح است که در 11 صبح در 11 نوامبر 1918 به جنگ جهانی اول پایان داد. (نه)

در این مراسم گلهای اکلیل گذاشته می شود و شخصیت های “آخرین پست” به صدا در می آیند ، و یک سخنرانی بزرگداشت توسط سردار دانیل کیغران VC برگزار می شود.

این مراسم برای عموم آزاد نخواهد بود اما توسط ABC به طور مستقیم در سراسر استرالیا پخش می شود و به صورت آنلاین پخش می شود.

مت اندرسون ، مدیر یادبود مردم را ترغیب کرد تا در مورد روز مهم تأمل کنند.

“در ساعت یازدهم ، از روز یازدهم ماه یازدهم هر سال ، به عنوان یک ملت ، مکث می کنیم تا فداکاری همه کسانی را که در خدمت ملت ما جان داده اند ، در نظر بگیریم.

رویدادهای بزرگداشتی یادبود محدود در هر پایتخت برگزار خواهد شد. بسیاری از جوامع ، شوراها و مدارس در سراسر استرالیا نیز میزبان رویدادهایی خواهند بود.

برای افرادی که قادر به حضور حضوری در آنها نیستند ، روش های دیگری برای بزرگداشت روز مقدس وجود دارد.

RSL مردم را تشویق می کند تا به آنلاین Poppy Appeal کمک کنند تا جایی که می توانند یک خشخاش مجازی در باغ یادبود روز بکارند و برای یک جانباز پیام تشکر بگذارند.

یادبود جنگ استرالیا روز یادبود را با مراسمی که برای عموم مردم بسته است ، گرامی می دارد. (نه)

مردم همچنین می توانند با یک جانباز در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند با برچسب گذاری یک جانباز در صفحه RSL در فیس بوک پیام یادآوری را به اشتراک بگذارند و از هشتگ #remembertoremember استفاده کنند.

از زمان جنگ جهانی اول ، نزدیک به 2 میلیون زن و مرد از نیروی دریایی سلطنتی استرالیا ، ارتش استرالیا و نیروی هوایی سلطنتی استرالیا در جنگ ها ، درگیری ها و صلح و عملیات بشردوستانه خدمت کرده اند.

به طرز غم انگیزی ، بیش از 102000 نام در این فهرست ذکر شده است رول افتخار در یادبود جنگ استرالیا. افراد ذکر شده اعضای نیروهای مسلح استرالیا بودند که در حین خدمت یا در نتیجه خدمت جنگی یا برای درگیری های پس از سال 1945 ، خدمات جنگی ، غیر جنگی و برخی از عملیات های صلح کشته شدند.