رکورد شرط بندی رئیس جمهور ایالات متحده نگرانی های مربوط به سن را افزایش می دهد

ایالات متحده رئيس جمهور جو بایدن اعلام کرده است که برای انتخابات مجدد در سال 2024 نامزد می شود و از رای دهندگان می خواهد که به او زمان بیشتری برای “تمام کردن کار” بدهند و نگرانی های خود را در مورد تمدید دوره ریاست جمهوری قدیمی ترین رئیس جمهور آمریکا برای چهار سال دیگر کنار بگذارند.

بایدن که در پایان دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله می شود، شرط می بندد دستاوردهای قانونگذاری دوره اول خود و بیش از 50 سال تجربه در واشنگتن بیش از نگرانی های مربوط به سن او باشد.

او بدون هیچ رقیب جدی دموکرات، برای کسب نامزدی حزبش با مسیری هموار روبرو است. اما او همچنان برای حفظ ریاست جمهوری در کشوری که به شدت از هم پاشیده شده است، درگیر مبارزه سختی است.

رئیس جمهور جو بایدن در 14 آوریل 2021 از اتاق معاهده در کاخ سفید صحبت می کند. (AP Photo/Andrew Harnik, Pool, File) (AP)

این اعلامیه، در یک ویدیوی سه دقیقه‌ای، در چهارسالگی اعلام شد که بایدن در سال 2019 برای کاخ سفید اعلام آمادگی کرد و قول داد که “روح ملت” را در بحبوحه ریاست‌جمهوری پرتلاطم دونالد ترامپ التیام بخشد – هدفی که به دنبال آن است. گریزان ماند

بایدن گفت: «من گفتم ما در نبرد برای روح آمریکا هستیم و هنوز هم هستیم.

سوالی که ما با آن روبرو هستیم این است که آیا در سال‌های آینده آزادی بیشتری داریم یا آزادی کمتر. حقوق بیشتر یا کمتر.»

در حالی که مسئله انتخاب مجدد برای اکثر روسای جمهور مدرن مطرح شده است، این موضوع همیشه در مورد بایدن صدق نمی کند، زیرا تعداد قابل توجهی از رای دهندگان دموکرات نشان داده اند که ترجیح می دهند او نامزد نشود، تا حدی به دلیل سن – نگرانی هایش. بایدن آن‌ها را «کاملاً مشروع» خوانده است، اما مواردی را که او در ویدئوی پرتاب به طور مستقیم به آنها اشاره نکرده است.

روز افتتاحیه: مراسمی که شبیه هیچ مراسمی نیست

با این حال، چند چیز مانند دورنمای بازگشت ترامپ به قدرت، رای دهندگان دموکرات را متحد کرده است.

و جایگاه سیاسی بایدن در درون حزبش پس از اینکه دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای سال گذشته عملکردی قوی‌تر از حد انتظار داشتند، تثبیت شد، زیرا رئیس‌جمهور تصمیم گرفت دوباره با همان موضوعاتی که پاییز گذشته حزبش را تقویت کرد، به ویژه در مورد حفظ دسترسی به سقط جنین، نامزد شود.

بایدن در ویدئوی راه اندازی که حزب جمهوری خواه را به عنوان افراط گرایان نشان می دهد که می خواهند دسترسی به سقط جنین را متوقف کنند، امنیت اجتماعی را قطع کنند، گفت: “آزادی. آزادی شخصی برای اینکه چه کسی هستیم به عنوان آمریکایی اساسی باشد. هیچ چیز مهم تر نیست. هیچ چیز مقدس تر.” حق رای را محدود کنید و کتاب هایی را که با آنها مخالف هستند ممنوع کنید.

در سراسر کشور، افراط گرایان MAGA صف می کشند تا این آزادی های اساسی را از بین ببرند.»

بایدن افزود: «اکنون زمانی برای از خود راضی بودن نیست.

به همین دلیل است که برای انتخابات مجدد شرکت می کنم.

با شروع شکل‌گیری خطوط مبارزات انتخاباتی، بایدن قصد دارد در کارنامه خود کمپینی کند.

او دو سال اول ریاست‌جمهوری خود را صرف مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا کرد و لایحه‌های مهمی مانند بسته زیرساختی دو حزبی و قوانین را برای ارتقای تولید با فناوری پیشرفته و اقدامات اقلیمی انجام داد.

با توجه به اینکه جمهوری خواهان اکنون کنترل مجلس نمایندگان را در دست دارند، بایدن تمرکز خود را به اجرای آن قوانین عظیم معطوف کرده و اطمینان حاصل کند که رای دهندگان به او برای پیشرفت ها اعتبار می دهند، در حالی که تضاد با جمهوری خواهان را در آستانه یک رویارویی مورد انتظار بر سر افزایش سقف استقراض کشور تشدید کرده است. پیامدهای تضعیف کننده برای اقتصاد کشور

اما رئیس‌جمهور همچنین اهداف سیاسی متعددی دارد و وعده‌های برآورده نشده از اولین مبارزات انتخاباتی‌اش دارد که از رای‌دهندگان دعوت می‌کند تا به او فرصتی دیگر برای تحقق آن بدهد.

بایدن در این ویدئو گفت: “بیایید این کار را تمام کنیم. من می دانم که می توانیم.” هزینه داروهای تجویزی برای تدوین حق ملی سقط جنین پس از حکم دادگاه عالی در سال گذشته مبنی بر لغو Roe v. Wade.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.