زن بیوه از کافه ها، راننده به خاطر مرگ همسرش در شب عروسی شکایت کرد

ادعا شده راننده مست او که پلیس می‌گوید به شدت به زوج‌هایی که در امتداد یک جاده ساحلی کارولینای جنوبی در ایالات متحده سوار شده بودند، برخورد کرد، اکنون در کنار چندین مؤسسه متهم به نظارت بر او در شب تصادف که منجر به کشته شدن عروس شد، با یک شکایت غیرقانونی مرگ روبرو است.

چهار بار در ماه گذشته به یک زن «مست مشروب» به نام جیمی لی کوموروسکی «مقدار زیادی الکل» دادند، قبل از اینکه او با سرعت 65 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز به داخل یک گاری گلف که این زوج را از مراسم عروسی شان دور می کرد، برود. به یک دادخواست جدید که در 17 مه تنظیم شده است.

در حادثه 28 آوریل سامانتا میلر 34 ساله کشته شد و داماد آریک هاچینسون و دو مسافر دیگر زخمی شدند. یک گزارش سم شناسی که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که کوموروسکی، 25 ساله، دارای سطح الکل خون 0.261 – بیش از سه برابر حد مجاز است.

سامانتا میلر و آریک هاچینسون (AP)

در این شکایت ادعا شده است که کوموروسکی «در الگالو بار و گریل، اسنپر جکس، دراپ این بار و اغذیه فروشی، و کلبه خرچنگ «به ابهام زده و راهش را رد کرده است – همه اینها یا به او اجازه می‌داد که مست شود یا به نوشیدن الکل خود ادامه می‌دادند. باید حالت مستی او را تشخیص می داد.

صاحب El Gallo Bar and Grill از اظهار نظر خودداری کرد. نمایندگان سه مؤسسه دیگر بلافاصله به ایمیل‌ها پاسخ ندادند.

یک تاکوریا که اخیرا کوموروسکی را استخدام کرده بود نیز متهم به سهل انگاری و بی احتیاطی است. بر اساس این شکایت، سرپرستان Taco Boy سرور جدید را مجبور به مصرف “مقدار خطرناک الکل” در یک کارمند قبل از تصادف مرگبار کردند.

Taco Boy در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود وقوع هرگونه رویدادی را که مربوط به نوشیدن مشروب باشد، تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است که فیلم‌های ویدئویی، مصاحبه‌های کارکنان و رسیدهای فروش تایید می‌کنند که کوموروسکی، که از آن زمان اخراج شده است، در روز حادثه وارد رستوران نشده است.

هاچینسون و سایر اعضای خانواده به دنبال خسارت نامشخص هستند.

شکایت می گوید که میلر قبل از مرگ “درد فیزیکی آگاهانه” را تجربه کرد و هاچینسون پس از مشاهده مرگ او دچار “آسیب روانی” شده است.

پلیس کوموروسکی را به قتل بی احتیاطی با وسیله نقلیه و سه فقره رانندگی تحت تأثیر که باعث مرگ یا صدمات شدید بدنی می شود متهم کرد. وکیلی که وکالت او را در پرونده جنایی به عهده داشت به تماس پاسخ نداد.

دنی دالتون، وکیل خانواده، گفت که امیدوار است این دعوای مدنی جزئیات بیشتری را در مورد وقایع قبل از این تراژدی ارائه دهد.

دالتون در بیانیه ای گفت: “این مورد در مورد ایمن نگه داشتن جامعه ما از رانندگان مست است و بخش مهمی از این تلاش این است که اطمینان حاصل کنیم که موسساتی که مجوز مشروبات الکلی را به آنها واگذار می کنیم به مسئولیت خود در ارائه مسئولانه الکل عمل می کنند.”

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.