زن نیویورکی به دلیل مسمومیت با چیزکیک و سرقت هویت او محکوم شد

آ روسی بومی از بروکلین به مسمومیت زنی شبیه به او با چیزکیک آرام بخش و سپس سرقت هویت او محکوم شده است.

در 28 آگوست 2016، ویکتوریا ناسیرووا از خانه اولگا تسویک در جنگل هیلز بازدید کرد و کیک پنیر را برای او آورد. مقامات می گویند که قربانی و ناسیرووا شبیه یکدیگر بودند، هر دو دارای موهای تیره، چهره مشابه و سایر ویژگی های فیزیکی مشابه بودند.

تسویک پس از خوردن چیزکیک احساس بیماری کرد و از حال رفت. او می گوید آخرین خاطره اش دیدن ناسیرووا در حال قدم زدن در اتاقش بود.

ملیندا کاتز، دادستان منطقه کوئینز، گفت که ویکتوریا ناسیرووا، 47 ساله، روز چهارشنبه توسط هیئت منصفه به دلیل تلاش برای کشتن اولگا تسویک 35 ساله با چیزکیک آغشته به یک مسکن قوی و سپس سرقت پاسپورت و سایر اشیاء قیمتی او در آگوست 2016 مجرم شناخته شد. یک خبر
ویکتوریا ناسیرووا، 47 ساله، توسط هیئت منصفه مقصر شناخته شد. (توییتر)

مقامات گفتند که روز بعد تسویک بیهوش در رختخوابش با قرص های پراکنده در اطراف بدنش کشف شد. مقامات می گویند که به نظر می رسید او قصد داشت جان خود را بگیرد.

وقتی تسویک از بیمارستان به خانه برگشت، پاسپورت و کارت مجوز اشتغال او به همراه سایر اشیاء قیمتی مفقود بود.

مقامات می گویند که وزارت امنیت داخلی در بقایای موجود در ظرف کیک پنیر، فنازپام، یک مسکن بسیار قوی را کشف کرده است.

مقامات می گویند که قرص هایی که قبل از انتقال او به بیمارستان در کنار تسویک پیدا شده بودند نیز به عنوان فنازپام شناسایی شدند.

مقامات گفتند که در فوریه، ویکتوریا ناسیرووا از شیپس هد بی به قتل درجه دوم، تلاش برای حمله در درجه اول و سایر اتهامات مرتبط محکوم شد.

یکی از قاضی دادگاه عالی کوئینز این مرد 47 ساله را به 21 سال زندان محکوم کرد و پس از آن پنج سال نظارت پس از آزادی انجام شد.

دادستان منطقه گفت: “یک کلاهبردار بی رحم و حسابگر به دلیل تلاش برای کشتن راه خود برای منفعت و منفعت شخصی برای مدت طولانی به زندان می رود. خوشبختانه قربانی از حمله به زندگی خود جان سالم به در برد و ما توانستیم عدالت را به او برسانیم.” ملیندا کاتز گفت.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.