سخنگوی می گوید دوک و دوشس ساسکس در تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه آمیز شرکت کردند.

پرنس هری، مگان مارکل و مادر دوشس، دوریا راگلند، در یک “فاجعه تقریباً فاجعه بار” درگیر شده اند. تعقیب و گریز ماشینیکی از سخنگویان شاهزاده می گوید: “شامل عکاسان پاپاراتزی.

این سخنگوی عکاسان را “بسیار تهاجمی” توصیف کرد و گفت که تعقیب و گریز بیش از دو ساعت در سه شنبه شب (چهارشنبه AEST) به طول انجامید.

در بیانیه آمده است که این شامل “تصادف چندگانه نزدیک” با سایر رانندگان، عابران پیاده و دو افسر پلیس نیویورک است.

مگان و هری
مگان و هری در مراسم جوایز زنان در چشم انداز بنیاد خانم در شهر نیویورک شرکت کرده بودند. (گتی)

این سخنگوی در بیانیه ای گفت: «در حالی که یک شخصیت عمومی با سطحی از علاقه مردم همراه است، اما هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود.

انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌هایی که به دست آمده‌اند، یک عمل بسیار سرزده را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.»

پلیس نیویورک هنوز درباره این حادثه ادعایی اظهار نظر نکرده است

مگان و هری روز سه‌شنبه در مراسم اهدای جوایز زنان در چشم‌انداز بنیاد خانم در شهر نیویورک شرکت کرده بودند که اولین سفر عمومی دوشس پس از تاجگذاری پادشاه چارلز بود.

هری برای شرکت در مراسم تاجگذاری پدرش برای مدت کوتاهی به انگلیس پرواز کرد، اما مگان با دو فرزند این زوج در کالیفرنیا در خانه ماند و در مراسم سلطنتی در همان روز تولد چهارمین سالگرد پسر شاهزاده آرچی بود.

مادر هری، پرنسس دایانا، در سال 1997 در حالی که توسط پاپاراتزی ها در پاریس تعقیب می شد، در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

نیویورک، نیویورک - 16 مه: (LR) دوریا راگلند، شاهزاده هری، دوک ساسکس و مگان، دوشس ساسکس در مراسم اهدای جوایز بنیاد زنان بینش: جشن نسل های پیشرفت و قدرت در سالن رقص زیگفلد در 16 مه شرکت کردند. ، 2023 در شهر نیویورک.  (عکس از کوین مازور/بنیاد زنان گتی ایماژ)
پرنس هری، مگان مارکل و مادر دوشس، دوریا راگلند، در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند. (بنیاد خانم Getty Images برای)

سایمون مورگان افسر سابق حفاظت سلطنتی گفت که دو ساعت زمان زیادی برای ادامه چنین حادثه ای بدون هیچ گونه مداخله ای است.

او به اسکای نیوز گفت: «فکر می‌کنم این یک تحول نگران‌کننده از منظر امنیتی است و مطمئناً وقتی به تاریخ در مورد مادر دوک نگاه می‌کنیم و می‌دانیم که این تراژدی چگونه رخ داده است».

“بنابراین فکر می کنم برای آنها بسیار نگران کننده و ناراحت کننده خواهد بود.

اما من فکر می‌کنم که باید تحقیقاتی انجام شود، شاید از سوی NYPD در مورد مکانیسم‌های پشتیبانی که تیم امنیتی آنها توانسته است از آنها استفاده کند.»

پادشاه چارلز سوم، فرماندار تاسمانی، باربارا بیکر، را در حین حضور در کاخ باکینگهام در 16 می 2023 در لندن پذیرایی کرد.

فرماندار تاسمانی با پادشاه در کاخ باکینگهام تماس می گیرد

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.را