سقوط هلیکوپتر Sea World: نجات غریق موج سواری در تصادف مرگبار داستان را به اشتراک می گذارد

نجات غریق موج سواری که همکارانش را از طریق واکنش اضطراری به موارد مرگبار هدایت می کند هلیکوپتر Sea World تصادف در کوئینزلند داستان خود را چهار ماه پس از فاجعه به اشتراک گذاشته است.

چندین نفر نیز مجروح شدند، از جمله مادر ملبورنی وینی دی سیلوا، پسر نه ساله او لئون، و پسر 10 ساله تادروس، نیکلاس.

برندن اسکافل، هماهنگ کننده نجات غریق موج سواری در ساحل گلد، داستان خود را برای اولین بار پس از سقوط هلیکوپتر مرگبار Sea World به اشتراک می گذارد.
برندن اسکافل، هماهنگ کننده نجات غریق موج سواری در ساحل گلد، داستان خود را برای اولین بار پس از سقوط هلیکوپتر مرگبار Sea World به اشتراک می گذارد. (نه)

برندن اسکافل، هماهنگ کننده نجات غریق موج سواری در ساحل گلد، گفت که یک روز ثابت قبل از اینکه در ساعت 2 بعدازظهر درباره تصادف با او تماس تلفنی دریافت کرد، یک روز ثابت بود.

اسکافل گفت: «راستش آن را باور نکردم – فقط به دلیل ماهیت تماس.

«احتمالاً یکی از بزرگترین حوادث تلفات جمعی است که من در آن شرکت کرده بودم.

به‌خاطر شدت و تلفات، قطعاً کنار آمدن با چنین حادثه‌ای سخت است.»

یک هفته پس از فاجعه هلیکوپتر Sea World، نزدیک به 150000 دلار برای خانواده های قربانیان کشته شده در سانحه جمع آوری شده است.
یک هفته پس از فاجعه هلیکوپتر Sea World، نزدیک به 150000 دلار برای خانواده های قربانیان کشته شده در سانحه جمع آوری شده است. (9اخبار)

این داوطلب با نزدیک به 20 سال تجربه، چندین خدمه را در هرج و مرج محل سقوط در برودواتر هدایت کرد.

او گفت: «سرویس هلیکوپتر امداد وستپک، آنها یکی از اولین خدمات اورژانس در صحنه بودند.

ما همچنین دو تا از دونده‌های موج، دو جت‌اسکی، داشتیم که کمک می‌کردند.»

تحقیقات در مورد سقوط هنوز ادامه دارد و گزارش نهایی در اواخر سال آینده ارائه می شود.

اولین هلیکوپتر با هفت سرنشین درست قبل از ساعت 2 بعدازظهر روز دوشنبه به پرواز درآمد.  هلیکوپتر دوم با شش سرنشین در حال ورود به زمین بود.  هر دو هواپیما توسط هلیکوپترهای Sea World اداره می شدند.
اولین هلیکوپتر با هفت سرنشین درست قبل از ساعت 2 بعدازظهر روز دوشنبه به پرواز درآمد. هلیکوپتر دوم با شش سرنشین در حال ورود به زمین بود. هر دو هواپیما توسط هلیکوپترهای Sea World اداره می شدند. (نه)

اسکافل گفت که این گزارش برای کسانی که برای اولین بار در صحنه حضور داشتند و دیگر اعضای نجات غریق موج‌سواری، بسته‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

تورهایی که از 69 دلار شروع می‌شوند و بازدیدکنندگان را از ساحل طلایی و تا جزیره مورتون و خلیج بایرون می‌برند، اکنون دوباره در کانون توریستی به پرواز درآمده‌اند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.