سه مورد از چهار اتهام آزار جنسی بازیکن کریکت سریلانکایی حذف شده است

دانوشکا گوناتیلاکا، بازیکن کریکت سریلانکایی، سه مورد از چهار اتهام تجاوز جنسی خود را پس از تجاوز جنسی به یک بازیکن لغو کرد. سیدنی زن

این مرد 32 ساله در حالی که در سیدنی برای جام جهانی T20 حضور داشت، با چهار مورد رابطه جنسی بدون رضایت روبرو بود، اما دادستان عمومی روز پنجشنبه سه مورد از اتهامات خود را در دادگاه سیدنی پس گرفت.

ظاهراً این زن 29 ساله در نوامبر 2022 برای قرار ملاقات با زن 29 ساله قبل از بازگشت به خانه او در حومه شرقی سیدنی به او تجاوز کرد.

دانوشکا گوناتیلاکا، بازیکن کریکت سریلانکایی، سه مورد از چهار اتهام تجاوز جنسی خود را لغو کرده است (دین لوئیس).
دانوشکا گوناتیلاکا، بازیکن کریکت سریلانکایی، سه مورد از چهار اتهام تجاوز جنسی خود را لغو کرد. (Deam Lewis/AAP)

وکیل گوناتیلاکا، آلن ساهینوویچ، با این تأخیر مخالفت کرد و استدلال کرد که موکلش به عنوان یک شهروند خارجی با شرایط سخت وثیقه و حمایت خانوادگی و اجتماعی محدود در معرض سختی‌های غیرمنطقی قرار گرفته است.

دانوشکا گوناتیلاکا، بازیکن کریکت سریلانکایی متهم به تجاوز جنسی، پس از تغییر وثیقه، می تواند دوباره از فیس بوک و اینستاگرام استفاده کند.
گوناتیلاکا سال گذشته به همراه تیم سریلانکا در جام جهانی T20 به استرالیا سفر کرد و اجازه خروج نداشت. (AAP)

گوناتیلاکا سال گذشته همراه با تیم سریلانکا در جام جهانی T20 به استرالیا سفر کرد اما تنها در اولین بازی خود بازی کرد و سپس با پارگی همسترینگ از مسابقات کنار رفت.

او در ساعات اولیه 6 نوامبر در هتل هایت ریجنسی سیدنی دستگیر شد، اندکی قبل از اینکه قرار بود با بقیه اعضای تیم پس از انصراف آنها از مسابقات، سوار هواپیمای خانه شود.

او قرار است در 13 ژوئیه برای اقامه دعوی مجدد در دادگاه حاضر شود.

پشتیبانی از خدمات مشاوره ملی تجاوز جنسی، خشونت خانوادگی به شماره 1800RESPECT (1800 737 732) در دسترس است.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.