سیل چند روزه برای سواحل شرقی در حال آمدن است و ترس از وقوع سیل را تشدید می کند

بسیاری از استرالیا در روزهای آینده با هشدارهایی برای سیل چند روزه آماده می شوند نیو ساوت ولز می تواند تا روز دوشنبه بیش از 100 میلی متر باران را کاهش دهد و باعث سوخت رسانی شود جاری شدن سیل ترس ها

مجموعه‌ای از جبهه‌های سرد و گودال‌های کم فشار هوای مرطوب را هدایت می‌کنند، که انتظار می‌رود به حاشیه‌های ساحلی که از جنوب شرق استرالیا غربی تا کیپ یورک در کوئینزلند امتداد دارد، برسد.

بارش باران از روز جمعه آغاز می شود، در آخر هفته شدیدتر می شود و تا دوشنبه ادامه دارد.

بارش گسترده باران و رعد و برق شرق استرالیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ترس از وقوع سیل را تشدید می کند.
بارش گسترده باران و رعد و برق شرق استرالیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ترس از وقوع سیل را تشدید می کند. (منطقه آب و هوا)

رعد و برق نیز محتمل است.

Weatherzone گفت که شدیدترین باران در NSW رخ خواهد داد و بین شنبه و دوشنبه خواهد آمد.

آب و هوا: «یک منطقه با خطر ویژه برای باران شدید و سیل، نیمه جنوبی سواحل NSW و رشته‌های مجاور آن خواهد بود، جایی که جریان متمرکز بادهای خشکی می‌تواند بیش از 100 میلی‌متر باران و احتمالاً بیش از 200 میلی‌متر در برخی نقاط ایجاد کند. سرویس گفت.را

هیچ هشدار سیل یا هشداری وجود ندارد، اما Weatherzone گفت که “ممکن است برای بخش‌هایی از شرق نیوساوت ولز این آخر هفته صادر شود”.

مقایسه بارش انباشته شده در روزهای پنجشنبه 7 فروردین تا دوشنبه 1 اردیبهشت از سه مدل مختلف پیش‌بینی.
مقایسه بارش انباشته شده در روزهای پنجشنبه 7 فروردین تا دوشنبه 1 اردیبهشت از سه مدل مختلف پیش‌بینی. (منطقه آب و هوا)

خدمات اضطراری ایالت NSW (SES) از جوامع می‌خواهد که “هوشیار بمانند”، هشدار می‌دهند که احتمال وقوع سیل و لغزش زمین وجود دارد.

نیکول هوگان، دستیار فرمانده وظیفه ایالتی، گفت: «مهم است که خانه و اقلام خود را قبل از این پیش‌بینی، با بستن اقلام شل، پارک کردن ماشین خود در مخفی، دور از درختان و قطع شاخه‌هایی که می‌تواند به خانه شما آسیب برساند، آماده کنید.»

“رانندگی در حین و بعد از طوفان می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر می توانید، سفر خود را به تعویق بیندازید و زیر پوشش پارک کنید.

“اگر نیاز به رانندگی دارید، هرگز رانندگی نکنید، پیاده روی نکنید یا از میان آب های سیلابی سوار شوید.

“اگر با جاده پر آب برخورد کردید، لطفاً خطر نکنید و یک مسیر جایگزین پیدا کنید.”

BoM گفت: “نشانه هایی وجود دارد که ممکن است ال نینو در طول زمستان شکل بگیرد” و اضافه کرد که احتمال وقوع چنین اتفاقی در سال جاری 50 درصد است.

ماهیگیران در Whitsundays بر روی فواره آب می خورند

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.