شاهزاده هری به همراه پسرعموهای پرنسس بئاتریس و پرنسس یوژنی وارد کلیسای وست مینستر شد.

لحظه ای که برخی ادعا کردند تهدید به تحت الشعاع قرار دادن آن کردند تاج گذاری از شاه چارلز سوم با لبخند، گفتگو و حداقل هیاهو وارد شده است.
شاهزاده هری پرواز کرد از کالیفرنیا در مورد چیزی که انتظار می رود یک دیدار برق آسا برای نشان دادن لحظه تاج گذاری پدرش باشد.
او در ساعت 10:51 صبح به همراه دختر عموهای پرنسس بئاتریس و یوجنی و بدون همسرش وارد کلیسای وست مینستر شد. مگان، دوشس ساسکس یا فرزندانشان.
شاهزاده هری بریتانیا، دوک ساسکس برای شرکت در مراسم تاجگذاری پادشاه بریتانیا چارلز سوم و کامیلا، همسر ملکه، در کلیسای وست مینستر لندن، شنبه، 6 مه 2023 وارد می شود. (توبی ملویل، استخر از طریق AP)
شاهزاده هری، دوک ساسکس، به مراسم تاجگذاری می رسد. (توبی ملویل، استخر از طریق AP)
لندن، انگلستان - 06 مه: شاهزاده هری، دوک ساسکس به همراه پرنسس بئاتریس و همسرش ادواردو ماپلی موزی برای شرکت در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در 6 می 2023 در لندن، انگلستان، وارد می شوند.  مراسم تاج گذاری چارلز سوم و همسرش کامیلا به عنوان پادشاه و ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمروهای مشترک المنافع امروز در کلیسای وست مینستر برگزار می شود.  چارلز در 8 سپتامبر 2022، پس از مرگ سلام، به سلطنت رسید
شاهزاده هری، دوک ساسکس به همراه پرنسس بئاتریس و همسرش ادواردو ماپلی موزی برای شرکت در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا وارد می شوند. (گتی)

دوک ساسکس با خوشحالی با پسرعموهایش و همسرانشان، ادواردو ماپلی موزی و جک بروکس‌بانک، گپ زد و حتی یکی دو شوخی را به اشتراک گذاشت که نور کورکننده بیرونی ورودی آن‌ها را از طریق طاق‌نمای عظیم نشان می‌داد.

تا زمانی که پنج خانواده سلطنتی در راهرو قدم زدند – یوگنی و بروکسبانک در مقابل هری، بئاتریس و ماپلی موزی پشت سر – شاهزاده که خود را حذف کرده بود واقعاً تنها به نظر می رسید.

دیکی آربیتر، دبیر مطبوعاتی سابق سلطنتی، این لحظه را توصیف کرد، که در بحبوحه خصومت‌های ادامه‌دار که بیشتر با انتقاد از خانواده سلطنتی در خاطرات جدید هری شدت گرفت، اتفاق افتاد. یدکی و سریال نتفلیکس هری و مگان، به عنوان “رسیدن خوب”.

او در پوشش خبری مراسم تاج گذاری 9نیوز گفت: «خوب است که شاهد حضور خانواده هستیم.

«فکر می‌کنم برای هری که برای تاج‌گذاری پدرش بازگشته است، امتیاز کامل است.

“این کار درستی بود.”

تاجگذاری شاه چارلز
(از سمت چپ) شاهزاده اندرو، دوک یورک، پرنسس بئاتریس، پیتر فیلیپس، ادواردو ماپلی موزی، زارا تیندال، پرنسس یوجنی، جک بروکسبانک، مایک تیندال و شاهزاده هری، دوک ساسکس، در مراسم تاجگذاری شرکت می کنند. (گتی)
شاهزاده هری به مراسم تاجگذاری رسید
شاهزاده هری به مراسم تاجگذاری می رسد. (نه)

آربیتر اشاره کرد که این یک ورود “تعدادی” بود، با شاهزاده اندرو – که از وظایف عمومی کناره‌گیری کرد و 20 میلیون دلار برای حل و فصل پرونده تجاوز جنسی مدنی با ویرجینیا گیفره استرالیایی پرداخت – علیرغم اینکه سن کمتری داشت، جلوتر از هری آمد.

هری بعداً دیده شد که در ردیف سوم در کنار پسر عموهایش نشسته بود، برخلاف برادرش ویلیام، که لباس تشریفاتی گارد ولز را در کنار شاهزاده خانم ولز و فرزندانشان به تن داشت و قرار بود نقشی کلیدی در مراسم

هیچ تعاملی بین هری و پدر یا برادرش در مراحل اولیه مراسم، که تخمین زده می‌شود 100 میلیون پوند (187 میلیون دلار) هزینه داشته باشد، وجود نداشت، اما او در گفتگو با خاله‌اش، پرنسس آن، به گرمی لبخند می‌زند. پرنسس رویال

پرنسس آن در هنگام تاجگذاری پادشاه چارلز با شاهزاده هری لبخند زد.
پرنسس آن در هنگام تاجگذاری پادشاه چارلز با شاهزاده هری لبخند زد. (نه)
همانطور که ماه گذشته تایید شدمگان با دو فرزند این زوج، شاهزاده آرچی که امروز چهار ساله می شود و پرنسس لیلیبت در کالیفرنیا ماند.

هری و مگان در یک سریال شش قسمتی از نتفلیکس در مورد تصمیم آنها برای کناره گیری از وظایف سلطنتی سه سال پیش انتقاد خود را از خانواده سلطنتی برانگیختند که به دنبال آن تصمیم هری برای افشای اسرار خانوادگی در کتاب خاطرات پرفروش خود رخ داد. یدکی.

شاهزاده خانم ولز با ادای احترام به دیانا شگفت زده شد

هری و مگان که دو نژادی است، ادعا کرده اند که او با رفتارهای نژادپرستانه هم از سوی کاخ و هم از سوی مطبوعات بریتانیا مواجه شده است.

این رفتار به تصمیم آنها برای ترک کشور کمک کرد.

– گزارش با آسوشیتدپرسرا

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.