شاهزاده ویلیام برای بیعت در لحظه تاریخی زانو زد

شاهزاده ویلیام برای بیعت با پدرش، اولین پادشاهی که در آن تاجگذاری کرد، زانو زد. بریتانیا در دهه ها
شاهزاده ولز و همسرش کاترین، دوشس ساسکس، در کنار دو فرزند خود، ردای رسمی و مانتو به عنوان شکوه و عظمت به تن داشت. پادشاه چارلز سوم تاج گذاری روز شنبه در اطراف کلیسای وست مینستر طنین انداز شد.
کیت به مادر مرحوم ویلیام ادای احترام کرد پرنسس دایاناو ملکه فقید الیزابت دوم با دو قطعه جواهرات احساساتی، در حالی که شاهزاده جورج و شارلوت جوان با لباس های آبی و سفید برای تماشای لحظه خاص پدربزرگشان شایان ستایش بودند.
شاهزاده ویلیام در مراسم تاجگذاری خود در کلیسای وست مینستر، پدرش پادشاه چارلز سوم را می بوسد. (AP)
از چپ، ردیف اول، شاهزاده ویلیام بریتانیا، پرنسس شارلوت، شاهزاده لوئیس، کیت، شاهزاده ولز و شاهزاده ادوارد دوک ادینبورگ در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر لندن، شنبه 6 مه 2023. (Yui موک، استخر از طریق AP)
شاهزاده ویلیام، پرنسس شارلوت، شاهزاده لوئیس، کیت، پرنسس ولز و شاهزاده ادوارد، دوک ادینبورگ در مراسم تاجگذاری. (Yui Mok، استخر از طریق AP)

اول، اسقف اعظم جاستین ولبی تاج سنگین سنت ادوارد را بر سر چارلز گذاشت، چارلز که در حالی که عصای صلیب را در دست می گرفت – با ستاره بحث برانگیز آفریقا که خیلی ها می خواهند به آفریقای جنوبی بازگردانده شود – یک دستکش سفید و کبوتر را روی سر گذاشت.

سپس ویلیام جلو آمد تا در برابر پدرش زانو بزند که سال گذشته با مرگ ملکه الیزابت دوم پادشاه شد.

او با چشمان به راست می خواند: “من، ویلیام، شاهزاده ولز، وفاداری خود را به شما و ایمان و حقیقت به شما، به عنوان جانشین زندگی و عضویت شما، متعهد می شوم. پس خدایا به من کمک کن.”

لمس رسمی تاج و بوسه بر گونه این لحظه تاریخی را تکمیل کرد.

پادشاه چارلز سوم در حالی که توسط اسقف اعظم کانتربری، جاستین ولبی، در مراسم تاجگذاری در کلیسای وست مینستر لندن، شنبه، 6 مه 2023، تاج گذاری می کند، با تاج ادوارد سنت ادوارد می نشیند. (جاناتان برادی/عکس از استخر از طریق AP)
پادشاه چارلز سوم در حالی که در مراسم تاجگذاری توسط اسقف اعظم کانتربری جاستین ولبی تاجگذاری می کند با تاج ادوارد می نشیند. (AP)
پادشاه چارلز سوم تاج سنت ادوارد را دریافت می کند. (AP)

ورود ولزی‌ها پیشتر باعث ایجاد حیرت شد و کارشناس سلطنتی دیکی آربیتر اعلام کرد که آنها دیر می‌کنند.

او در پوشش ویژه 9News گفت: “مطمئن نیستم) که آیا راهپیمایی مربیان ایالتی Diamond Jubilee کمی سریعتر از حد پیش بینی شده بود یا خیر، و فکر می کنم پس از آن پس از مرگ به این نتیجه خواهیم رسید.”

«در همین حال، برای پادشاه و ملکه کمی انتظار است.

آنها نمی توانند قبل از رسیدن شاهزاده و پرنسس ولز وارد شوند زیرا شاه و ملکه نقش اصلی را تشکیل می دهند.

کاترین، پرنسس ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، در جریان تاجگذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در 06 مه 2023 در لندن، انگلستان.
کاترین، پرنسس ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، در زمان تاجگذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا. (گتی)
شاهزاده جورج ولز بریتانیا و شاه چارلز سوم قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر لندن، شنبه، 6 مه 2023 دیده می شوند. (جمی لوریمن/عکس از استخر از طریق AP)
شاهزاده جورج ولز و شاه چارلز سوم قبل از تاجگذاری دیده می شوند. (عکس جیمی لوریمن/پول از طریق AP)
کیت میدلتون، پرنسس ولز مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا را در 6 می 2023 در لندن، انگلستان ترک می کند.
شاهزاده خانم ولز مراسم تاجگذاری را ترک می کند. (گتی)

آربیتر پیشنهاد کرد که این تاخیر ممکن است به خاطر این باشد که شاهزاده جورج “تزلزلی انداخت و گفت که نمی خواهد صفحه افتخار باشد”.

“اینها همه حدس و گمان محض است، اما شما باید در مورد این چیزها آرام باشید.

“هیچ چیز در این دنیا کامل نیست. همه در جای خود هستند به جز چهار بازیکن کلیدی.”

آرزوی یک عمر برآورده شد

وقتی آنها وارد شدند، همه نگاه ها به کیت بود که در لباس کرپی ابریشمی الکساندر مک کوئین با شکوه بود.

او بنا به درخواست پادشاه و ملکه هیچ تیارایی نپوشید، اما گوشواره‌های مروارید و الماس متعلق به دایانا، پرنسس ولز، و گردن‌بند الماسی که قبلاً متعلق به ملکه الیزابت دوم بود، به تن کرد.

کاترین، پرنسس ولز و شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز در زمان تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در 06 مه 2023 در لندن، انگلستان.
کیت جواهراتی می پوشید که متعلق به دایانا، شاهزاده خانم ولز بود. (گتی)
کاترین، پرنسس ولز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، شاهزاده شارلوت ولز و شاهزاده لوئیس ولز در جریان تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در 06 مه 2023 در لندن، انگلستان.
ولزی ها می رسند. جورج که یک صفحه افتخار بود در تصویر نیست. (گتی)

هیچ نشانه ای از مشکل با جورج وجود نداشت زیرا او و سه صفحه افتخار دیگر به حمل قطار طولانی پادشاه در راهروی صومعه کمک کردند.

پسر کوچک خانواده سلطنتی، لوئیس پنج ساله، هنگام ورود برای جمعیت دست تکان داد و با اشاره خواهرش دیده شد، اما انتظار نمی رفت که تمام مراسم دو ساعته بماند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.