شاهزاده ویلیام مبلغ بسیار زیادی را از روزنامه های گروه خبری روپرت مرداک در حل و فصل هک تلفن دریافت کرد.

شاهزاده ویلیام، وارث بریتانیایی تخت پادشاهیبر اساس اسناد دادگاه منتشر شده در یکی از پرونده های قضایی برادرش، بی سر و صدا در یک توافق در سال 2020 با بازوی روزنامه بریتانیایی امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک به دلیل هک تلفن، “مبلغ بسیار زیادی” دریافت کرد.

این شکایت ادعا می کند که روزنامه ها به طور غیرقانونی اطلاعاتی را در رسوایی دو دهه قبل جمع آوری کرده اند.

شاهزاده هری هنگام ورود به دادگاه سلطنتی لندن، پنجشنبه 30 مارس 2023 به رسانه ها سلام می دهد.
شاهزاده هری هنگام ورود به دادگاه سلطنتی لندن، پنجشنبه 30 مارس 2023 به رسانه ها سلام می دهد. (AP Photo/Kirsty Wigglesworth)

روزنامه‌های گروه خبری که مرداک مالک آن است، استدلال می‌کند که یک قاضی دادگاه عالی باید شکایت‌های هک تلفن توسط شاهزاده و بازیگر هیو گرانت را رد کند زیرا این ادعاها خیلی دیر مطرح شده است.

اما هری، دوک ساسکس، گفت که به دلیل توافقی محرمانه بین خانواده سلطنتی و روزنامه‌ها که خواستار توافق و عذرخواهی می‌شد، از طرح پرونده‌اش جلوگیری شد.

این معامله که به گفته شاهزاده توسط ملکه فقید الیزابت دوم مجوز داده شده بود، از طرح دعوای قضایی بعدی خانواده سلطنتی جلوگیری می کرد.

هری در سال 2017 شروع به اعمال فشار برای یک قطعنامه کرد، اما پس از اینکه ناشر «فیلم‌باستر» شد، گفت که «به اندازه کافی» داشته است. او در سال 2019 شکایت کرد.

روزنامه ها می گویند که ویلیام، شاهزاده ولز، بعداً به مبلغی هنگفت اما نامعلوم رضایت داد.

مهم است که در نظر داشته باشید که در پاسخ به این پیشنهاد NGN برای جلوگیری از محاکمه شدن ادعاهای خود، (هری) باید جزئیات این توافق مخفیانه و همچنین این واقعیت را که برادرش، سلطنتی او والاحضرت شاهزاده ویلیام، اخیراً ادعای خود علیه NGN را در پشت صحنه تسویه کرده است.”

این بسیار توسط (هری) به عنوان “سپر نه شمشیر” در برابر حمله NGN استفاده می شود.”

این شکایت یکی از چندین شکایتی است که هری علیه روزنامه های بریتانیا از جمله دو پرونده دیگر هک تلفن مطرح کرده است.

شاهزاده لوئیس

شاهزاده لویی در یک روز خاص به گردش با چرخ دستی می رود

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.