شبکه تایید کرد تاکر کارلسون آخرین نمایش امشب جمعه بود

فاکس نیوز و تاکر کارلسون، شخصیت دست راستی که میزبان این برنامه بود شبکه های این شبکه در اطلاعیه ای خیره کننده می گوید که ساعت 8 بعدازظهر دارای امتیاز بالایی است، روابط خود را قطع کرده اند.

به نظر می رسید که این اعلامیه ناگهانی منتشر شد. به گفته یک منبع آگاه، صبح دوشنبه به کارلسون اطلاع داده شد که فاکس نیوز تصمیم گرفته است راه خود را از مجری برنامه اول جدا کند.

تاکر کارلسون، میزبان تاکر کارلسون امشب، در یک استودیوی کانال فاکس نیوز در 2 مارس 2017 در نیویورک عکس می گیرد. (AP Photo/ریچارد درو، فایل) (AP)

این شخص که مجاز به صحبت علنی در این مورد نبود، از توضیح بیشتر در مورد پایان ناگهانی استخدام مجری نظر راست در این شبکه خودداری کرد.

کارلسون آخرین برنامه خداحافظی خود را نخواهد داشت، در عوض آخرین برنامه او در این شبکه جمعه پخش شد.

درست قبل از اعلام این شبکه، فاکس مصاحبه دوشنبه شب کارلسون با نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه، ویوک راماسوامی را روی آنتن خود تبلیغ می کرد. و در برنامه جمعه کارلسون، او برنامه را با این جمله به پایان رساند که “دوشنبه برمی گردیم”.

این اعلامیه یک هفته بعد منتشر شد اخبار فاکس با Dominion Voting Systems یک دعوی افترای هیولا را به مبلغ 787.5 میلیون دلار به دلیل انتشار دروغ های انتخاباتی توسط این شبکه حل و فصل کرد. فاکس نیوز گفت که آخرین نمایش کارلسون جمعه 21 آوریل بوده است.

کارلسون یکی از مروجین برتر تئوری های توطئه و لفاظی های رادیکال در این شبکه بود. او نه تنها بارها و بارها در مورد مشروعیت انتخابات 2020 تردید ایجاد کرد، بلکه تئوری‌های توطئه در مورد واکسن‌های کووید-19 را نیز ترویج کرد و به صحبت‌های ملی‌گرایان سفیدپوست اشاره کرد.

جاناتان گرینبلات، رئیس لیگ ضد افترا، تصمیم فاکس نیوز را ستایش کرد و گفت: «زمان رسیده است».

او گفت: «تاکر کارلسون برای مدت‌های طولانی از برنامه‌ی پربیننده‌اش برای ایجاد نفرت یهودی‌ستیزانه، نژادپرستانه، بیگانه‌هراسی و ضد دگرباشان جنسی به میلیون‌ها نفر استفاده کرده است».

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.