شرکت کننده سابق لیسانس به خاطر حمل 144 کیلوگرم مواد مخدر از زندان در امان ماند

سابق لیسانس “ستاره” گرفتار در یک ماشین پر از شاهدانه از زندان در امان مانده است، دستور داده شده که از زندان بگذرد مواد مخدر و خدمات اجتماعی کامل

ساموئل کالین مینکین، 30 ساله، پس از اینکه پلیس او را با تویوتا هایاس که اخیرا با پول شخص دیگری خریداری کرده بود، اما با استفاده از نام خودش، او را دستگیر کرد، به تهیه مواد مخدر ممنوع متهم شد.

9 جعبه و 322 بسته حشیش که به طور جداگانه با خلاء بسته بندی شده بودند، بیش از 144 کیلوگرم وزن داشتند که پلیس ون را در بزرگراه M1 در شمال به بیرون کشید. خلیج بایرون.
ساموئل کالین مینکین 30 ساله به دلیل تهیه داروهای ممنوعه محکوم شده است. (لیسانس)

کرون پذیرفت که مینکین یک مسافر است و از مقدار دقیق دارو اطلاعی نداشت، اما می دانست که به طور قابل توجهی بیشتر از آستانه 25 کیلوگرمی برای یک مقدار تجاری است.

Minkin و یکی از مجرمان اخیراً چند روز قبل از دستگیری خود در ماه مه 2021 استفاده از دستگاه های رمزگذاری شده اختصاصی را در پلت فرم AnOm آغاز کرده بودند.

در آن زمان، جنایتکاران فکر می کردند که آنها را در برابر مقامات نظارتی محافظت می کند، در حالی که در واقع به پلیس فدرال استرالیا و FBI اجازه می دهد تا بر تمام ارتباطات آنها نظارت داشته باشد.

قاضی وارویک هانت که روز دوشنبه او را در دادگاه منطقه ای نیوساوت ولز محکوم کرد، گفت: مینکین تنها نبود که در عملیات آیرونساید گرفتار شد، اما توهین او “به سمت پایین ترین حد جدیت عینی بود”.

با این حال، جنایات کوچکتر مینکین توجه زیادی را به خود جلب کرده بود.

قاضی گفت: «آقای مینکین ظاهراً به دلیل شرکت در یک برنامه تلویزیونی واقعی، شهرت اجتماعی و رسانه‌ای محدودی دارد.

او در مقالات مختلف به عنوان یکلیسانس star’ که اشاره ای به برنامه تلویزیونی واقعیت دارد که ظاهراً به او مشخصات رسانه ای داده است.”

مینکین پس از ورود به عمارت در سال 2020، بکی و الی مایلز را با تأثیر دلفین علامت تجاری خود خوشحال کرد.

متأسفانه، امیدهای او برای عشق از بین رفت، و در قسمت اول از نمایش خارج شد.

قاضی گفت، مقالاتی که مرگ مینکین را در طی تبلیغات گسترده عملیات آهن ساید گزارش می‌کردند، در کنار داستان‌هایی که پدوفیل‌ها و دوچرخه‌ها را پوشش می‌دادند، ظاهر شدند و به “احساس کلی ادیوم” افزودند.

برنامه AN0M به طور مخفیانه توسط پلیس نظارت می شد.
برنامه AN0M به طور مخفیانه توسط پلیس نظارت می شد. (پلیس فدرال استرالیا)

قاضی گفت: «علاوه بر این، داشتن شهرت که احتمالاً به طور جبران ناپذیری با اعمال خلاف جنایت مرتبط است، خود تا حدودی کار بازدارندگی خاص را در این مورد خاص انجام می دهد. سفارش اصلاحات فشرده سال

مینکین همچنین به داشتن مقدار کمی کتامین اعتراف کرد، اما محکومیت او منجر به مجازات اضافی نشد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.