شورای ملبورن پس از تهدید به خشونت مجبور به لغو رویداد داستانی درگ شد

آ ملبورن شورا می‌گوید که پس از دریافت تهدید به خشونت برای کارکنان، اعضای شورا و شرکت‌کنندگان، مجبور شده است تا یک رویداد داستانی درگ کوئین را لغو کند.

اندی دایموند، مدیر اجرایی شورا گفت که پس از دریافت «تهدیدهای مکرر به خشونت و ارعاب»، «چاره‌ای» جز لغو این رویداد ندارد.

معترضان پیشتر یک جلسه شورا در جنوب شرقی ملبورن را به دلیل یک رویداد برنامه ریزی شده در زمان داستان کشیدن از ریل خارج کردند. (نه)

دایموند در بیانیه‌ای گفت: «این رویداد با اظهارنظرهای نفرت‌انگیز و تهدیدآمیز و اطلاعات نادرست پخش آنلاین، از طریق ایمیل و مستقیماً از طریق تلفن، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است».

“بسیار ناامید کننده است که مجبور شویم رویدادی را که برای جشن گرفتن IDAHOBIT طراحی شده بود، لغو کنیم، اما پس از اینکه پلیس ویکتوریا به شورا درباره خطرات مربوط به برگزاری این رویداد توصیه کرد، چاره ای نداشتیم.”

این تنها یک هفته پس از آن رخ می دهد که معترضان جلسه شورای ماه جاری را به دلیل برنامه ریزی شده از مسیر خارج کردند

شهردار تینا سامارزیجا مجبور شد به طور موقت جلسه را به مدت 15 دقیقه به حالت تعلیق درآورد، زیرا معترضان شروع به پرتاب خشونت علیه اعضای شورا کردند.

در این جلسه شنیده شد که آنها شعارهای “شرم بر شما” و “بچه ها را نجات دهید” می دادند.

کارکنان امنیتی و افسران پلیس اضافی برای شرکت در این رویداد سازماندهی شده بودند، اما پس از اینکه پلیس در بحث با شورا در مورد ایمنی درگیر شد، تماس برای لغو آن گرفته شد.

سخنگوی پلیس ویکتوریا گفت: “تصمیم برای لغو این رویداد در نهایت پس از ارزیابی ریسک با مشارکت چندین شریک و آژانس توسط شورا گرفته شد.”

جلسه شورا پس از اعتراضات به مدت 15 دقیقه متوقف شد. (نه)

جاش فرگئوس، عضو شورا، گفت که “واقعاً درهم شکسته است”.

او گفت: “همه می توانند به داخل کتابخانه سرگردان شوند، آنها می دانند که کتابداران کجا کار می کنند و بنابراین این نوع تهدیدها و ارعاب آن را به یک محل کار واقعاً ناامن برای مردم تبدیل می کند.”

نخست وزیر دنیل اندروز گفت که این “مایه شرمساری” است که این رویداد باید لغو شود.

او گفت: “این شرم آور است. پیام من به این افراد این است که اگر می خواهید مانند بدترین عناصر حزب جمهوری خواه فلوریدا رفتار کنید، خوب به فلوریدا بروید. به آنجا بروید، جایی که نظرات نفرت انگیز شما ارزشی داشته باشد، آنها اینجا ارزشی ندارند.” امروز به وقت سوال گفت.

دایموند گفت که این رویداد کودکان را با “الگوهای مختلف و تشویق پذیرش، عشق و احترام به افراد در جامعه LGBTIQA+” آشنا می کند.

او گفت: «ما فهمیدیم که این برای همه نیست و آن را خارج از برنامه‌های کتابخانه معمولی‌مان برنامه‌ریزی کردیم تا والدینی که قصد دارند فرزندانشان را بیاورند، تصمیمی عمدی برای شرکت در آن داشته باشند.

«متاسفانه برخی در جامعه حاضر به این انتخاب نشدند.

«در نهایت نتوانستیم تضمین کنیم که بتوانیم این رویداد را ایمن برگزار کنیم.

“امیدوارم آنها درک کنند که ما این تصمیم را ساده نگرفتیم و ما در ناامیدی آنها شریک هستیم؛ شورا همچنان متعهد به ارائه نتایج و اهداف برنامه اقدام LGBTIQA+ است که اخیراً تأیید شده است.”

شورای شهر بروندرا به دلیل تهدید، اقدامی مشابه را لغو کرد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.