شیاف ماریانا گامنو بسته 40 عددی – تجهیزات زیبایی و جوانسازی زیباشو

رفع انواع خارش ها، التهابات و سوزش های به وجود آمده در ناحیه واژن، رفع بوی بد واژن و معطر و خوشبو کردن این قسمت از بدن بانوان، ضدعفونی و پاکیزه کردن ناحیه واژن و محل ریزش ادرار، جلوگیری از ایجاد زخم ها و جوش های متورم در ناحیه اندام تناسلی و واژن خانم ها می تواند برخی از اثرات این قرص باشد. این شیاف ها کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و با خاصیت بی نظیرش بوی های بد واژن را از بین برده و باعث پاکسازی و خارش و سوزش می شود. حتی ممکن است متوجه شوید که واژن شما از حالت معمول خود کمی سست تر است. ولی برا من اینطور نشد و انقدر تنگ شدم حتی انگشتمم تو نمیره البته من از اول هم همینطور بودم ولی الان خیلییی تنگ تر هست و نمیدونم الان شیاف ماریانا ویکی پدیا این شیاف . این محصول دارای هیچ گونه عوارضی نمی باشد و نسبت به انواع پودرها خیلی بهتر و راحت تر جذب می شود و در ضمن طریقه استفاده از آن نیز بسیار ساده تر و تمیز تر می باشد. قرص ماریانا ترکیبی از ماریانای خالص به علاوه چندین گیاه مفید و معطر درمانی می باشد و از هیچ ترکسب شیمیای و مضری در تولید آن استفاده نمی شود.

این قرص شیاف خیلی زود تاثیر خود را می گذارد و آب می شود، البته ارجعیت آن نسبت به استفاده از نوع پودری اش به همین دلیل می باشد، افراد برای تاثیرگذاری همیشگی این قرص بهتر است هر هفته از آن استفاده کنند. البته مصرف کنندگان بهتر است، مقدار زمان استفاده و تعداد آن در روز یا هفته را از افراد مطلع جویا شوند، تا نتیجه بهتری بگیرند. آنها می توانند استفاده از این شیاف را هر چند روز و یا هفتگی مد نظر قرار دهند، اما برای نتیجه گرفتن دائمی و تاثیرگذاری موفق بهتر است، مصرف آن را سه تا چهار ماه ادامه دهند. اما این تصور کاملا اشتباه است زیرا واژن دارای خاصیت بازگشت پذیری است به این معنا که واژن می تواند به حالت اولیه خود برگردد. شیاف در طی نیم ساعت جذب شده و واژن را تنگ میکند. شما در هفته مجاز به یکبار استفاده از شیاف می باشید و پس از سه ماه واژن شما از حالت ابتدای شل و افتاده خارج و تنگ خواهد شد.

مصرف کنندگان در صورتی که برای از بین بردن سوزش ها، خارش ها و عفونت ها قصد استفاده از این قرص شیاف را دارند، باید هر هفته در زمان استفاده ابتدا واژن را خوب شست و شو دهند، خشک کنند و سپس یکی از این شیاف ها را به آرامی در درون واژن خود سوق دهند. روند استفاده بسیار راحت می باشد، ابتدا واژن خود را با شوینده مناسب تمیز و سپس خشک کنید، بعد شیاف را با دست به داخل واژن ببرید و در فاصله ی پنج تا هفت سانتی متری از دهانه قرار دهید، پس از چند دقیقه نتیجه مطلوب مشخص می شود، پس از استفاده نیازی به شست و شو نمی باشد و عارضه ای ندارد. یکی از دغدغه های بانوان و همسران شان در روابط جنسی عفونت های واژینال و همچنین باز شدن دریچه واژن می باشد. ابوعلی سینا پزشک حاذق ایرانی نیز در مورد خواص این گیاه در کتاب های خود مطالبی آورده است، او بیان داشته است که این گیاه سبب استحکام دیواره ها و غشای واژینال می گردد و می تواند از سستی و افتادگی آن جلوگیری کند. رفع بوی بد واژن، رفع عفونت های واژینال و همچنین جلوگیری از التهابات ناشی از روابط جنسی و …

افراد باید دقت کنند که قرص شیاف ماریانا به محض استفاده بعد از حدود نیم ساعت تاثیر خود را می گذارد و مصرف کنندگان خود متوجه تنگ شدن واژن، کم شدن خارش ها، کم شدن ترشحات و از بین رفتن عفونت ها و بوی واژن می شوند. جلوگیری از ایجاد ترشحات بد بو و زرد رنگ در هنگام ادرار، جلوگیری از احساس درد در هنگام انجام رابطه جنسی، تنظیم ترشحات هورمونی، تنگ کردن واژن و برطرف کردن شلی و افتادگی واژن نیز می تواند از درمان های موثر دیگر این داروی گیاهی باشد. به طور کلی این داروی گیاهی و معروف در طب سنتی می تواند به درمان بسیاری از بیماری های مربوط به واژن و عفونت های موجود در آن که به دلایل زیادی به وجود آمده است، کمک کند. گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن خواص دیگری نیز دارد که در زیر به بخشی از آنان اشاره میکنیم. استفاده از شیاف ماریانا برای تنگی واژن می تواند در مدت زمان کوتاهی حالت شل شدگی واژن را رفع نموده و تاثیر رضایت بخشی خواهد داشت. شیاف ماریانا تشکیل شده از چندین و چند نوع ترکیب دارویی برای تنگی واژن است و مجموعه ای از این ترکیب ها می تواند برای کسانی که تاکنون برای تنگی واژن خود اقدام نموده اند و نتیجه دلخواهشان را دریافت نکرده اند، مناسب باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شیاف ماریانا قیمتش لطفا به بازدید از وب سایت ما.