شیوع بیماری به 17 مورد COVID-19 افزایش می یابد

از بین موارد ، 15 مورد به یک خانواده مرتبط است.

طبق گفته وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموز در دریاچه های ماوسن از نزدیک با یک مورد مثبت تماس می گیرد ، زیرا مدرسه از “احتیاط فراوان” بسته می شود.

کالج توماس مور در سالزبری داونز نیز پس از تایید مورد COVID-19 بسته شده است.

یک لیست فزاینده از مکانهای مربوط به حومه شمالی شامل بیمارستان Lyell McEwin ، سوپرمارکت Parafield Plaza و زندان Yatala است.

روز گذشته مدیر ارشد بهداشت عمومی نیکولا اسپوریر گفت که دو عضو خانواده این زن آزمایش مثبت داشته اند ، از جمله یک زن در 50 سالگی و یک مرد در 60 سالگی که هر دو در یک هتل متوسط ​​قرنطینه شده اند.

یک زن پس از مداوا در بیمارستان لیل مک اوین در حومه شمالی آدلاید به این بیماری آلوده شد.
یک زن پس از مداوا در بیمارستان لیل مک اوین در حومه شمالی آدلاید به این بیماری آلوده شد. (9 خبر)

یکی از اعضای خانواده در هتل پپرز در خیابان ویموث خیابان کار می کرد ، که ممکن است دلیل انتقال اولیه باشد.

بیش از 100 نفر در حال ایزوله شدن خود در ایالت هستند زیرا ردیاب های تماس در تلاشند تا از بالای خوشه در حال رشد خارج شوند.

گریگ هانت ، وزیر بهداشت فدرال ، در سخنرانی امروز گفت که دولت برای کمک به استرالیای جنوبی در عملیات ردیابی تماس “عالی” ، پشتیبانی نیروی دفاعی استرالیا را پیشنهاد داده است.

در حالیکه سیمون بیرمنگام سناتور و وزیر تجارت استرالیای جنوبی امروز امروز به امروز گفت او امیدوار است که شیوع بیماری “از کنترل” خارج نشود مانند آنچه در ویکتوریا رخ داد.

آقای بیرمنگام گفت: “آنچه ما باید انجام دهیم این است كه اطمینان حاصل كنیم كه پاسخ استرالیای جنوبی از نظر سرعت عمل برای منزوی كردن مردم جامع است و تا به امروز می دانیم كه تعداد زیادی از مردم را منزوی كرده است.”

شیوع ویروس کرونا در آدلاید پس از ابتلا به یک زن مبتلا به COVID-19 پس از درمان در بیمارستان لایل مک ایوین ، در حال افزایش است.
شیوع ویروس کرونا در آدلاید پس از ابتلا به یک زن مبتلا به COVID-19 پس از درمان در بیمارستان لایل مک ایوین ، در حال افزایش است. (9 خبر)

“عملیات ردیابی تماس در حال حاضر بسیار بسیار زیاد است. من مطمئن هستم که موارد بیشتری وجود خواهد داشت و جداسازی های بیشتری صورت خواهد گرفت ، اما این به این معنی نیست که مانند ویکتوریا از کنترل خارج می شود.

“ما در اینجا پاسخی از نوع NSW می خواهیم که هرچه سریعتر منزوی و قرنطینه شود.”

مسافران از استرالیای جنوبی پس از ورود سریع به این ایالت ، باید خود را قرنطینه کنند.