طبق برنامه جدید COVID-19 ، مغازه ها ، سالن های ورزشی برای بازگشایی در انگلیس باز می شوند

آقای جانسون به قانونگذاران تأیید کرد که در تاریخ 2 دسامبر دولت دستورالعمل ماندن در خانه را که در اوایل ماه جاری برای جلوگیری از افزایش جدید موارد ویروس کرونا. فروشگاه ها ، سالن های بدنسازی ، مشاغل مراقبت شخصی و امکانات اوقات فراغت مجاز به بازگشایی هستند و عبادت جمعی ، عروسی و ورزش در فضای باز می تواند از سر گرفته شود. همچنین هواداران برای اولین بار از ماه مارس به ورزشگاه های ورزشی اجازه بازگشت دارند.
لندن
آقای جانسون به قانونگذاران تأیید کرد که در تاریخ 2 دسامبر قفل کشور برداشته خواهد شد. در تصویر: یکی از افراد در 23 نوامبر سال 2020 در لندن ، انگلیس از طریق سیرک Picadilly عبور می کند. (گتی)

آقای جانسون گفت: “اکنون سواره نظام علمی در معرض دید است” و موفقیت در آزمایش های گسترده و واکسن ها باید تا بهار نیاز به قفل شدن را از بین ببرد. اما نخست ، او گفت ، “ما باید زمستان را پشت سر بگذاریم بدون اینکه ویروس از کنترل خارج شود و دستاوردهای سخت بدست آمده را از بین ببرد.”

وی گفت: قفل انگلیس با اقدامات منطقه ای شامل سه سطح محدودیت بر اساس مقیاس شیوع در مناطق مختلف جایگزین خواهد شد. این اقدامات نسبت به سیستم مشابهی كه ماه گذشته برقرار بود كمی سخت گرفته است زیرا مشاوران علمی دولت می گویند این اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس كافی نبوده است.

در رده های بالاتر ، میخانه ها و رستوران ها به غیر از محل تحویل و تحویل ، باید تعطیل شوند. در مناطق دیگر آنها باید تا ساعت 11 شب بسته شوند.

در دو رده پایین ، ورزش تماشاگران داخلی و خارجی می توانند با محدودیت ظرفیت از سر بگیرند.

این قوانین برای انگلیس اعمال می شود. اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی همه محدودیت های خاص خود را دارند.

لندن
در حالی که دومین قفل ویروس کرونا در انگلیس رخ داده است ، شخصی در حالی که دومین قفل ویروس کرونا در انگلیس است ، از یک فروشگاه سوغاتی موقتاً بسته شده در خیابان آکسفورد عبور می کند. (AP)

مردم باید منتظر بمانند تا داده های به روز در اواخر هفته منتشر شود تا بدانند منطقه محلی آنها در چه ردیفی قرار دارد ، اما دولت می گوید که بیشتر کشور در دو سطح بالاترین سطح قرار دارد.

در آن مناطق ، خانوارها از اختلاط در خانه منع می شوند ، اما دولت قصد دارد قوانین مربوط به دوره کریسمس را کاهش دهد.

آقای جانسون گفت که مردم “اجازه می دهند بیشتر خانواده و دوستان خود را در طول کریسمس ببینند” ، هرچند او جزئیات را اعلام نکرد.

انگلیس با بیش از 55000 مرگ در میان افرادی که آزمایش مثبت داشتند ، مرگبارترین شیوع COVID-19 در اروپا بوده است.

– گزارش شده با آسوشیتدپرس

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیم به تلفن هوشمند خود ، در سیستم ثبت نام کنید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play