طوفان های سیدنی: آتش سوزی برج ناقوس در اشفیلد ، قطع برق و تأخیر در چندین خط قطار

صدها نفر در سراسر سیدنی بی برق هستند و در اثر حمله طوفان های وحشی در مناطق امشب در یک شهر ، یک خانه تاریخی به آتش سوخته است.

حدود ساعت 8 شب هنگام برخورد صاعقه با یک برج ناقوس در اشفیلد ، در غرب غربی شهر ، آتش سوزی شد.

اعتقاد بر این است که سقف مسی ساختمان ، که به نظر می رسد یک عمارت 10 خوابه است و در سال 1888 ساخته شده است ، اعتصاب را جلب کرد و الوارهای اطراف را مشتعل کرد.

آتش نشانان در عرض نیم ساعت با آتش سوزی مقابله کردند و توانستند ساختمان را نجات دهند.

به نظر می رسد خانه ای که شعله ور شد عمارت آمزبری است که به عنوان خانه آن منطقه توصیف شده است “مهمترین خانه تاریخی”. مهندس استرالیایی ، نورمن سلفه برای سرگرمی طالع بینی خود از برج سبک ناقوس ساخته شده است که به صورت سفارشی طراحی شده است ، و از بندر سیدنی بازدید می کند.
اشفیلد
در اثر طوفان های وحشی مناطقی از سیدنی ، یک خانه تاریخی در اشفیلد با آتش سوزی به آتش کشیده شد. (9 خبر)
اشفیلد
اعتقاد بر این است که سقف مسی ساختمان ، که به نظر می رسد یک عمارت 10 خوابه است و در سال 1888 ساخته شده است ، اعتصاب را جلب کرد و الوارهای اطراف را مشتعل کرد. (9 خبر)

طوفان ها پس از یک روز پر فراز و نشیب در سراسر ایالت رخ داد.

اوسگرید از قطع برق حداقل در شش حومه شهر در امتداد غرب داخلی ، شرق داخلی و جنوبی شهر خبر داده است.

این شرکت در توئیتی گفت: “طوفان های شدید امروز عصر به شبکه ما منتقل می شوند.”

“اگر می بینید که خطوط برق سقوط کرده همیشه تصور می کنند که زنده هستند ، هرگز به آنها نزدیک نشوید و حداقل 8 متر دورتر باشید.”

اوسگرید گفت: خدمه در حومه شهر برای بیرون آمدن برق کار می کردند. آنها تأیید کردند که نیرو به Beecroft ، Cheltenham ، Pennant Hills و حومه اطراف آن برگردانده شده است – اما از ساعت 9.30 بعد از ظهر سه شنبه ، این نیرو هنوز در Branxton ، Dalwood ، East Branxton و حومه اطراف و در Dudley ، Gateshead ، Redhead و حومه اطراف آن وجود ندارد .

سیدنی
صدها نفر در سراسر سیدنی بی برق هستند و در اثر حمله طوفان های وحشی در مناطق امشب در یک شهر ، یک خانه تاریخی به آتش سوخته است. (9 خبر)

طوفان ها باعث تاخیرهای اساسی در چندین خط قطار شده اند ، در اثر برخورد صاعقه به گرانویل ، T2 ، Western Line و North Shore Line تحت تأثیر قرار گرفته است.

اداره هواشناسی NSW هشدار شدید رعد و برق را صادر کرد درست بعد از ساعت 8.30 شب برای افراد در هانتر و مناطقی از Mid North Coast ، Metropolitan and Central Tablelands مناطق پیش بینی شده ، و درست بعد از ساعت 9 شب برای افراد در مناطقی از مناطق Maitland / Cessnock و Greater Newcastle.

شکل اسرارآمیز بشقاب پرنده ها در رقابت عکس ها جلب توجه می کند

در هر دو مورد ، آنها در مورد سنگ های بزرگ تگرگ و وزش باد آسیب دیده هشدار داده اند.