قاتل دنیای اموات ملبورن در تلاش برای لغو محکومیت قتل شکست خورد

جرج ماروگی، شخصیت دنیای اموات ملبورن، پس از تلاش برای سرنگونی، بیش از سه دهه در زندان خواهد ماند. محکومیت او به قتل برکنار شد.
این مرد 34 ساله در ماه مارس با این استدلال که جدول زمانی غیرواقعی پلیس و شواهد غیرمستقیم ضعیف او را به یک محکومیت نادرست محکوم کرده بود، در ماه مارس درخواست تجدید نظر داد. تیراندازی به کادیر اورس در یک مرکز خرید در سال 2016

ماروگی بعدازظهر روز 26 سپتامبر با یک هولدن کومودور قرمز دزدیده شده به پارکینگ Officeworks رسید، پیاده شد و 13 گلوله به اورس شلیک کرد و او را کشت.

جورج ماروگی تلاش برای لغو محکومیت قتل خود را از دست داده است. (نه)

او بر سر این قتل با چهار محاکمه روبرو شد که هیئت منصفه او را در دسامبر 2021 مجرم شناخت.

او به 32 سال زندان محکوم شد.

وکلای او ادعا کردند که او ممکن است به طور غیرمستقیم در تیراندازی با تهیه کومودور یا گلوله دست داشته باشد، اما او ماشه را نکشید.

آنها به شکاف های موجود در پرونده غیرمستقیم دادستانی در طول محاکمه قتل اشاره کردند، از جمله مسائل مربوط به شواهد DNA و جدول زمانی آنها از حرکات ماروگی پس از تیراندازی.

با این حال، سه دادگاه تجدیدنظر روز چهارشنبه درخواست تجدیدنظر ماروگی را رد کردند و دریافتند که هیئت منصفه برای محکوم کردن او بر اساس شواهد باز است.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

قاضی فیلیپ پریست، کامرون مکالی و کیم هارگرو در قضاوت خود نوشتند: “به نظر ما، شواهد تصویر قانع کننده ای از گناه را ترسیم کردند.”

این ادعا که رای هیئت منصفه غیرمعقول است و یا نمی توان آن را با شواهد تایید کرد، باید رد شود.

قضات گفتند که DNA ماروگی روی یک جعبه گلوله مقوایی در داخل کومودور بسیار مهم است و به او پیشنهاد کردند “خیلی زود قبل از قتل جعبه را کنترل کرده است”.