قالیشویی در دروس

قالیشویی در دروس

قالیشویی در دروس

دروس از دیگر مناطق تهران است که ساکنین زیادی دارد. از طرفی دیگر ترافیک موجود در این ناحیه باعث شده تا آلودگی زیادی هم در آن حاکم باشد. این موضوع باعث شده تا اهالی این ناحیه پیوسته نیازمند خانه تکانی و شستن فرش و پرده هایشان باشند. همین تقاضا باعث شده تا تعداد زیادی از قالیشویی های تهران در این ناحیه فعالیت نمایند. با این وجود هیچ کدام از آنها نمی توانند به خوبی نیاز ساکنین این منطقه را پوشش دهند. همین مشکل باعث شده تا انتخاب قالیشویی در دروس اندکی دشوار باشد. قالیشویی ملکه که از معتبرترین قالیشویی های تهران است، اخیراً شعبه خود را در منطقه دروس افتتاح کرده است. این قالیشویی مزیت های منحصر به فردی همچون کیفیت بالا، قیمت مناسب، سرعت عمل عالی، نیروی متخصص و امثال آن دارد که مجموع آنها در کنار هم سبب شده است تا این مرکز به محبوب ترین قالیشویی در دروس بدل شود. ما در ادامه این مطلب قصد داریم دلیل این ادعا برای شما عزیزان شرح دهیم لذا اگر شما هم جزو ساکنین ناحیه هستید بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ویژگی های محبوب ترین قالیشویی در دروس

قالیشویی ملکه برای اینکه بتواند عنوان محبوب‌ترین قالیشویی در دروس را از آن خود کند، اقدامات مختلفی را انجام داده است. از جمله آنها می توان به افزایش کیفیت، استخدام نیروهای متخصص، به کارگیری مواد شوینده خارجی، کاهش هزینه ها، استقرار ماشین آلات مدرن و … اشاره کرد. ما در ادامه مروری بر این موارد داشتیم.

ماشین آلات مدرن

 به کارگیری ماشین آلات مدرن یکی از مهمترین مشخصه های است که در قالیشویی ملکه دیده می شود. این مرکز ماشین آلات مدرن و پیشرفته ای را در کارگاه خود مستقر نموده است. این ماشین‌آلات می‌توانند اقدامات مختلفی اعم از شستن، تمیز کردن، خشک کردن و… را انجام دهند. همین مورد باعث می شود تا دخالت نیروی انسانی به حداقل مقدار ممکن برسد. این فاکتور عاملی است که سرعت آن را افزایش می دهد و خطاهای انسانی را نیز به حداقل می رساند که در نهایت رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

سرعت عمل بالا 

قالیشویی ملکه اهمیت زیادی برای زمان مشتریان خود قائل است. این مرکز سعی داشته فشار ناشی از ترافیک موجود در این ناحیه را از روی دوش مشتریان خود بردارد. به همین جهت کارگاه خود را در این ناحیه افتتاح کرده اند تا دسترسی مشتریان به آنها ساده تر شود. از طرفی دیگر پیک هایی را در سراسر این منطقه مستقر کرده اند که در کمترین زمان ممکن خود را به محل مشتریان می‌رسانند. این پیک ها بعد از اتمام فرآیند شستشو، سفارش ها را دوباره با همان سرعت به دست مشتریان می رسانند. مزیت ویژه ای که سرعت عمل را افزایش می‌دهد، شستشو در داخل کارگاه است که به وسیله ماشین آلات مدرن انجام می‌شود. این موضوع سبب شده تا پروسه شستشو و تمیز کردن فرش ها در کمترین زمان ممکن انجام شود. ترکیب این سه مورد در کنار هم سبب شده تا قالیشویی ملکه به سریع ترین قالی شویی در دروس بدل شود.

قیمت مناسب

قیمت فاکتور دیگری است که تاثیر بسیار زیادی بر روی انتخاب مشتریان می‌گذارد. قالیشویی ملکه از طرق مختلف قیمت‌ها را کاهش داده و بدین شیوه مناسب‌ترین تعرفه را به مشتریان خود ارائه میدهد. این مرکز ماشین آلات را جایگزین نیروی انسانی کرده است. از طرفی دیگر آنها هزینه‌های اضافی را حذف کرده‌اند. ترکیب این دو عامل سبب شده تا تعرفه‌های این مرکز مناسب ترین گزینه در ناحیه باشد. به گونه‌ای که زمانی مشتریان آن را با خروجی کار مقایسه می‌کنند، می گویند این تعرفه ها بسیار ناچیز است. این تجربه همان عاملی بوده که قالیشویی ملکه را به عنوان ارزان ترین قالیشویی در دروس مطرح کرده است.