قیمت و خرید هارد دیسک سرور SSD و HDD

سیم آن نیز معمولاً زرد رنگ است و گاهی اوقات به رنگ قرمز نیز دیده میشود. 2. میزان TCO در این مدل بسیار کاهش یافته و همینطور وزن کم 670 گرم و 31/0 W / TB آن قابل توجه است. به دلیل وزن کمتر در هارد دیسک Exos X18 HDD 18TB از برند سیگیت هزینه حمل کمتر است. از سویی دیگر دیسک های ۲٫۵ اینچی که برای ساخت SSD بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، به دلیل داشتن اندازه کوچکتر نسبت به ۳٫۵ اینچی ها دارای ظرفیتی کمتر اما سرعتی بیشتر می باشند . هارد سرور 300 گیگ 10K از برند معتبر اچ پی می باشد که به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال خریداران تجهیزات شبکه قرار گرفته است. مرکز هارد ایران با شناختی که از ساختمان هارد سیگیت دارد و با توجه به بروز رسانی مداوم تجهیزات بازیابی اطلاعات, تحقیق و توسعه در زمینه جدیدترین محصولات شرکت Seagate ، ما را بعنوان نخستین مرکز ریکاوری هارد سیگیت در ایران معرفی کرده است.

این نسل نقطه عطفی برای شرکت های فناوری اطلاعاتی بود ک به صورت مستقیم از تجهیزات سروری استفاده می کردند. برای کار بر روی هارد آسیب دیده سیگیت به تجهیزات گرانقیمت و پیشرفته ای نیاز است. هارد سیگیت RAW شده است! هر هارد دارای یک بافر یا کش است که در آن داده ها به طور موقت قبل از قرار دادن روی دیسک قرار می گیرند. این مقدار برای مصارف خانگی مشکلی نیست، اما اگر شما باید هر ماه یک پایگاه داده مهم را overwrite کنید، اتفاقات بدی رخ میدهد. Printed circuit board یک برد مدار چاپی بصورت مکانیکی است که قطعات الکتریکی یا الکترونیکی را با استفاده از اتصال مکانیکی پشتیبانی می کند. هارد سیگیت درست کار می کند ولی سیستم هارد را شناسایی نمی کند! بر خلاف لایه پلاستیکی انعطاف پذیری که در فلاپی ها و کاست ها دیده می شود اطلاعات برروی صفحات هارد دیسک به صورت قطاع های دایره (Sectors) و شیار (Tracks) ذخیره میشود. اطلاعات بر روی صفحات هارد سرور بصورت قطاع های دایره ای (Sectors) و شیار ها (Tracks) ذخیره می شوند. ما می توانیم تمام اطلاعات را سالم و بصورت قابل اجرا برای شما ریکاوری کنیم.

برای ما تفاوتی نمی کند این اطلاعات روی هارد اکسترنال سیگیت External Seagate بوده یا هارد اینترنال سیگیت Internal Seagate, هارد سرور 2.5 SSD سیگیت و یا فلش سیگیت و NAS Storage Seagate و یا هارد های کلود سیگیت Personal Cloud Storage و … یک تصویر آینه وار (Mirror) از اطلاعات و یک کپی داخلی از کاری که کاربر انجام داده است ایجاد می کند. معمولا برای توصیف یک نوع هارد دیسک، معمولا 10K یا 15K SAS استفاده می شود. نکته مهم اصالت کالاها و نیز قابلیتهای فنی آن مطابق با نیازهای سازمان یا کار شما است . نوع رابط این هارد دیسک SATA III و سرعت نقل و انتقال داده توسط آن ، 6 گیگابایت بر ثانیه می باشد. هارد سرور Exos X18 18TB دارای 5 سال ضمانت محدود می باشد. هارد سرور Exos X18 HDD 18TB با قابلیت Seagate Secure™ امنیت و محافظت از اطلاعات ر ا سریع ، مقرون به صرفه و آسان مهیا می سازد.

این هارد ( Exos X18 18TB مدل ST18000NM000J) دارای مصرف برق و وزن کمتر در عملکرد مرکز TCO و همچنین طول عمری برابر با 2500000 ساعت و سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه می باشد. رابط هارد سرور اچ پی HPE 600GB SAS سیگیت با سرعت SAS 6Gb/s می باشد و دارای ظرفیت ۶۰۰GBبا سرعت ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه است . این رم از خانواده رم های DDR4 می باشد و از تکنولوژی ECC در آن استفاده شده است. رم سرور اچ پی g9 برای افزایش ظرفیت محاسباتی و سرعت بالا در اکثر سرویس های IT طراحی شده است. همچنین عملکرد قابل اطمینان، امنیت بالا و TCO پایین را برای متخصصان فناوری اطلاعات فراهم میکنند. هارد سیگیت بالا نمی آید و یا هارد سیگیت شناسایی نمی شود و دیتکت نمی کند! این فضا مشخصه های مورد نیاز برای ذخیره سازی تجاری را با استفاده از هارد درایوها و یا درایو های SSD فراهم می کند. به این معنا که پس از مدتی استفاده، تغییری در سرعت SSD بوجود نمیآید؛ بر خلاف هارد دیسک که سرعت آنها کند می شود. شما بسادگی می توانید فایل ها را مانند انتقال اطلاعات در کامپیوتر خود در اینجا نیز انتقال و یا تغییر دهید.