لن گودمن، داور Dancing With the Stars در ۷۸ سالگی درگذشت

لن گودمن، قاضی شهرنشین و باسابقه در ایالات متحده رقصیدن با ستاره ها و انگلستان اکیدا بیا رقصنماینده او روز دوشنبه گفت، درگذشت. او 78 سال داشت.

مامور جکی گیل گفت گودمن بدون اشاره به علت “به آرامی درگذشت.”

لن گودمن در طول آخرین تمرین لباس برای افتتاحیه تور Strictly Come Dancing Live در انگلستان در سال 2012 بین داوران دیگر کریگ ریول هوروود (چپ) و برونو تونیولی (راست) می نشیند. (AP)
گودمن که یک رقصنده سابق و قهرمان بریتانیایی بود، به مدت 12 سال از زمان راه اندازی آن در بی بی سی در سال 2004، داور برنامه Strictly Come Dancing بود. (AP)

گودمن که یک رقصنده سابق و قهرمان بریتانیا بود، داوری بود اکیدا بیا رقص به مدت 12 سال از زمان راه اندازی آن در بی بی سی در سال 2004. مسابقه رقص سالن رقص، که افراد مشهور را با شرکای رقص حرفه ای جفت می کند، به یکی از محبوب ترین برنامه های این شبکه تبدیل شده است.

گودمن رئیس قاضی نسخه آمریکایی این نمایش بود، رقص با ستاره ها، به مدت 15 سال تا زمان بازنشستگی در ماه نوامبر.

تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی گفت گودمن «یک سرگرم‌کننده فوق‌العاده و گرم بود که میلیون‌ها نفر او را می‌ستودند».

“او برای همه سنین جذاب بود و احساس می کرد عضوی از خانواده همه است. لن در قلب این خانواده قرار داشت موکداموفقیت مردم و بسیاری از دوستان و خانواده او به شدت دلتنگ او خواهند شد.”

تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی گفت گودمن «یک سرگرم‌کننده فوق‌العاده و گرم بود که میلیون‌ها نفر او را می‌ستودند». (AP)

گودمن همچنین برنده جایزه کارل آلن به منظور قدردانی از کمک های برجسته در رقص بود و صاحب مدرسه رقص آکادمی گودمن در جنوب انگلستان بود.