لیفت شقیقه به روش پلاسما – مرکز زیبایی الیزه بهترین مرکز لیزر متخصص پوست

ارزیابی ها و دغدغه های شخصی خود شما نیز مورد بررسی و بحث قرار می گیرد. ارزیابی و نگرانی شخصی شما مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. توجه داشته باشید که انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه می­تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند؛ زیرا این جراحی به دقت بالا، مهارت و صبر زیادی نیاز دارد. البته نباید از این چسب انتظار تغییرات چشمگیر داشته باشید. این چسب بعد از قرار گرفتن روی پوست، بینی را به سمت بالا کشیده و به سختی قابل مشاهده است. افرادی که مایل به کاهش دادن تاثیرات مشهود پیری هستند.

همچنین جراح لیفت شقیقه از شما می خواند که مصرف داروهایی مانند آسپرین، داروهای رقیق کننده خون و ویتامین E را قطع کنید؛ چرا که این داروها باعث بروز عوارضی پس از عمل جراحی می­شوند. اگر زمان عمل شما مشخص شده است می بایست تا قبل از عمل کار های زیر لیفت شقیقه با پلاسما نی نی سایت را انجام دهید.

همچنین با انجام جراحی لیفت شقیقه ، لیفت پیشانی نیز تا حدودی انجام شده و چروک ها و خطوط افقی آن برطرف خواهد شد. نتایج حاصل از درمان با این نوع نخ حدود یک تا سه سال باقی میماند و اکثر بیماران از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارند. لیفت شقیقه ، یک روند حداقل تهاجمی با زمان از کار افتادگی نسبتاً کوتاه می باشد. از آنجایی که بخیه ها در خط پیشانی پنهان می باشند ، بسیاری از بیماران قادراند قبل از کشیدن بخیه ها ، به کار خود بازگردند.

افتادگی پوست معمولا در نواحی پیشانی، شقیقه ها، زیر چشم ها و روی پلک بیشتر از سایر اعضای بدن و صورت قابل لیفت شقیقه ابرو مشاهده می باشد. افرادی که خواهان درمان ابروهایی هستند که به صورت مادرزادی ، آویخته بوده یا دارای شرایط مشابهی می باشند. همچنین در روش دیگر لیفت ، بافت با روندهایی مثل لیفت صورت SMCS ، لیفت MACS یا یک لیفت میان صورتی زیر پوستی ، درمان می شود. اما زمانی که سن فرد بالا برود با شل شدن پوست این افتادگی تشدید شده و دیگر نمیتوان با آرایش به چشمها حالت داد. برای جواب این سوال باید گفت که عمل های جراحی به هرگونه و شدتی که باشند چه بزرگ چه کوچک عوارضی را خواهند داشت ولی بسته به نوع و شدت عمل کم یا زیاد می باشد در اینجا اشاره میکنیم به برخی از عوارض عمل لیفت شقیقه ، به طور کلی این عمل سبک بوده و عوارض خطرناکی را بر جای نخواهد گذاشت .