ماجراجو از هر کشوری بدون سوار شدن به هواپیما دیدن می کند

نزدیک به 10 سال سفر طول کشیده است، اما توربیورن پدرسن، ماجراجوی دانمارکی، به 203 و آخرین کشور خود رسیده است، و همه اینها بدون هیچ پروازی.

مردی که به نام ثور با کشتی کانتینری به مالدیو می رسد، سفری باورنکردنی را به پایان رسانده است که او را در حال عبور از جهان، مبارزه با محدودیت های مرزی ویروس کرونا، گیر افتادن به مدت دو سال در هنگ کنگ و همچنین عاشق شدن و ازدواج کرده است. .

سفرهای او همه در یک سفر بی‌وقفه بود، و در طول مسیر او دوستان و خانواده‌اش را در وب‌سایت خود به‌روزرسانی می‌کرد. روزی روزگاری حماسه.
توربیورن پدرسن برای ورود به نیوزلند تلاش کرد.
توربیورن پدرسن برای ورود به نیوزلند تلاش کرد. (توربیورن پدرسن)

صحبت کردن با چیزهای سفر پدرسن از ماله، پایتخت مالدیو، گفت که نمی تواند تمام دستاوردهایش را کاملاً درک کند.

پدرسن گفت: “به نظر می رسد که حماسه برای بسیاری اهمیت زیادی داشته است، زیرا من اکنون واکنش های بسیار احساسی و پیام های بسیار تکان دهنده ای دریافت می کنم. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا من به طور کامل گرانش آن را درک کنم.”

وقتی پا به مالدیو گذاشتم 3512 روز بود که این کار را انجام می دادم.

“مطمئن نیستم که فهمیده باشم هنوز تمام شده است و ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشم تا به همه چیز فکر کنم.

“با این گفته، خوشحالم که تمام شد، با موفقیت به پایان رسید و هرگز تسلیم نشدم. این همه توجه و کلمات محبت آمیزی که در حال حاضر از گوشه و کنار جهان دریافت می کنم بسیار غم انگیز است.”

در میان قوانینی که خودش وضع کرده بود، او باید حداقل 24 ساعت از هر کشور بازدید می کرد و فقط 20 دلار آمریکا در روز خرج می کرد، که کمی بیش از 30 دلار استرالیا است، و توضیح می داد: “در برخی از کشورها من بالاتر هستم در حالی که در کشورهای دیگر من پایین تر هستم. “.

تامین مالی از طریق جمع سپاری و شرکت های مختلف، همراه با عبور رایگان از بسیاری از شرکت های حمل و نقل تامین شده است.

در یک مرحله او مجبور به تامین مالی خود شد که این امر باعث از بین رفتن سرمایه شخصی او شد. او مجبور شد مقداری از اموال خود را بفروشد و وام بگیرد.

او کشتی های کانتینری زیادی را تحمل کرده است – 37 تا.

در ماه مه سال گذشته، کشتی که متعهد شده بود او را از استرالیا به سراسر تاسمان بیاورد، گفت که دیگر او را حمل نخواهد کرد، سپس اداره مهاجرت نیوزلند اعلام کرد که او نمی تواند به دلیل قوانین COVID وارد کشور شود.

او یک چروک اضافی از یک پاسپورت جدید دانمارکی داشت که در نیوزلند منتظر او بود.

خوشبختانه YWAM Koha (یک کشتی کمک پزشکی ثبت شده در نیوزلند) به کمک آمد و من را به فیجی رساند تا سفر بتواند ادامه یابد.
خوشبختانه YWAM Koha (یک کشتی کمک پزشکی ثبت شده در نیوزلند) به کمک آمد و من را به فیجی رساند تا سفر بتواند ادامه یابد. (توربیورن پدرسن)

در نهایت به کشتی اجازه دسترسی داده شد و پدرسن توانست گذرگاهی برای عبور از چند جزیره آخر اقیانوس آرام قبل از سریلانکا و مقصد نهایی مالدیو بدست آورد.

پدرسن گفت که زمان ناامیدی هایی را که او از سفر به نیوزیلند احساس می کرد التیام بخشید.

“من واقعاً NZ را دوست دارم و همیشه با علاقه به این کشور فکر می‌کنم. با این حال، همه‌گیری به پایان نرسیده بود و NZ در مراحلی در حال باز شدن بود، بنابراین ورود به کشتی آسان نبود.

علاوه بر این کشتی کانتینری که من را برد، بدنه آن به مدت یک سال تمیز نشده بود، بنابراین ما اجازه نداشتیم به داخل آب‌های NZ بیاییم و حدود سه هفته رانده شدیم. و سپس شرکتی که می‌توانست به من کمک کند تا به کشور بعدی بروم. به دلیل محدودیت های همه گیر نمی خواهید کمک کنید.

“به این ترتیب، حداقل برای مدتی پشت سرم را می خاراندم. خوشبختانه YWAM Koha (یک کشتی کمک پزشکی ثبت شده در نیوزیلند) به کمک آمد و مرا به فیجی آورد تا سفر ادامه یابد.”

همسر Le Gjerum در ماله در پایان ماجراجویی منتظر او بود.

برنامه اولیه این بود که وقتی او به نیوزلند می‌رفت، به هم می‌خورد، اما همه‌گیری باعث شد که دوباره فکر کند، بنابراین آنها در عوض در هنگ کنگ ازدواج کردند.

او در تمام این مدت پشتیبان فوق‌العاده‌ای بوده است و به من بسیار افتخار می‌کند. مالدیو بیست و هفتمین بار است که به دیدار من آمده است.»

ماجرا هنوز به پایان نرسیده است زیرا او بدون سوار شدن به هواپیما به دانمارک باز می گردد.

پدرسن در پرسش‌های متداول در سایت خود می‌گوید: “من نمی‌توانم بگویم که بدون پرواز به هر کشوری در جهان رفتم، همانطور که هرگز به دانمارک نرفتم. من از دانمارک بدون پرواز رفتم. همچنین به سادگی دوست دارم بمانم. وفادار به ماهیت پروژه و بازگشت به خانه از طریق دریا و خشکی و در نتیجه بستن دایره.

پس از بازگشت به خانه، قصد دارد کتابی در مورد ماجراهای خود بنویسد و چند سخنرانی انجام دهد، زیرا سفیر حسن نیت صلیب سرخ دانمارک بوده است. او همچنین امیدوار است که مستندی تولید کند.

در پاسخ به این سوال که از طریق همه اینها در مورد خودش چه آموخته است، پاسخ او ساده بود: “من آموخته ام که قدرت درونی بیشتری نسبت به آنچه تصور می کردم دارم.”

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد چیز و با اجازه در اینجا بازنشر می شود